John Olaf Næsheim

Langgata 59 4306 Sandnes
John Olaf Næsheim er en av 61 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av John Olaf Næsheim

Dyktig og lyttende

Har flyttet mye rundt i Norge og har hatt mange fastleger. Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Lyttende og henviser til spesialist ved behov. Kan virkelig anbefales.

Den rette lege!

Han har tid til deg! Det er nr 1.
Han er en dyktig lege, som undersøker nøye og gir svar på ting man lurer på.
Jeg er veldig glad at jeg byttet til han når jeg byttet lege, kunne ikke vært mer fornøyd. Skulle jammen hatt flere leger som John Olaf!
Har anbefalt han til mange!

Fantastisk

Hele familien har byttet til han. Næsheim er dyktig, hyggelig og utrolig imøtekommende! Man går derifra og føler at alt man lurte på er besvart. Kan absolutt anbefales.

Ung og GOD fastlege

Lyttende, bruker god tid, faglig innsikt, åpen for videre undersøkelse hos spesialist. Tar tid til etterkontroller/god oppfølging.

Fantastisk dyktig!

Det er nesten vanskelig og beskrive hvor flink dr Næsheim er! Jeg er alltid skeptisk når jeg bytter lege, men denne gangen ble det altså denne utrolig dyktige legen. Han lytter på hva man sier og husker det man har snakket om på tidligere timer i detalj! Jeg føler meg utrolig bra ivaretatt mtp helsen. Han lar pasienten bruke den tiden man trenger og han har ikke hastverk med og få pasienten ut for og ta inn neste. Man går derifra og føler at alt man lurte på er besvart. både legen og resepsjonsdamene beklager veldig bare man har ventet i 10 minutter på gangen før timen. Hos andre leger har jeg måttet vente mye lenger over oppsatt time og ingen har beklaget noe som helst noensinne. Resepsjonsdamene er kjempehyggelige og hjelper med det man spør om. Alt i alt et fantastisk legesenter med dyktige mennesker! Over all forventning! Jeg har tipset flere bekjente om at dette flotte stedet finnes og allerede har 2 bekjente byttet til dr. Næsheim. Heia spir helse!