John Olaf Næsheim

Langgata 59 4306 Sandnes
John Olaf Næsheim er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av John Olaf Næsheim

Fantastisk dyktig!

Det er nesten vanskelig og beskrive hvor flink dr Næsheim er! Jeg er alltid skeptisk når jeg bytter lege, men denne gangen ble det altså denne utrolig dyktige legen. Han lytter på hva man sier og husker det man har snakket om på tidligere timer i detalj! Jeg føler meg utrolig bra ivaretatt mtp helsen. Han lar pasienten bruke den tiden man trenger og han har ikke hastverk med og få pasienten ut for og ta inn neste. Man går derifra og føler at alt man lurte på er besvart. både legen og resepsjonsdamene beklager veldig bare man har ventet i 10 minutter på gangen før timen. Hos andre leger har jeg måttet vente mye lenger over oppsatt time og ingen har beklaget noe som helst noensinne. Resepsjonsdamene er kjempehyggelige og hjelper med det man spør om. Alt i alt et fantastisk legesenter med dyktige mennesker! Over all forventning! Jeg har tipset flere bekjente om at dette flotte stedet finnes og allerede har 2 bekjente byttet til dr. Næsheim. Heia spir helse!

Den beste legen frem til nå!

Jeg hadde min aller første time hos John Olaf idag. Møtte opp veldig skeptisk, pga tidligere erfaringer med dårlige leger. Men han her...Nå snakker vi andre boller! Han er meget hjelpsom og tok meg og mine problemer seriøst, og jeg følte meg hørt og tatt hand om. Gikk ut derfra veldig glad og lettet.
Kort ventetid, utrolig koselig dame i resepsjonen, og man føler seg ikke kastet ut pga dårlig tid. John Olaf er en meget dyktig lege som hører på deg og tar seg god tid til deg. Han er en lege som jeg kan anbefale på det sterkeste!

den beste legen jeg noen gang har vært i forbindelse med

alltid hyggelig og tar seg god tid til pasienten.
Meget dyktig på sitt fag.
Kan anbefales til andre pasienter.

Dyktig fastlege!

Er veldig fornøyd etter at jeg fikk plass hos John Olaf Næsheim. Han er forståelsesfull og tar problemer/sykdom på alvor.
Ikke lang ventetid eller hastverk med å få folk ut igjen.

Litt slitent venterom, men det går vel helst på legekontoret..

Kan varmt anbefales dersom du trenger lege i Klepp og han er tilgjengelig.

Kjempedyktig!

Jeg opplever John Olaf som en trygg, dyktig og svært flink fastlege! Jeg får time hos ham når jeg har behov, og han er ikke den som "skysser" noen ut døra, fordi han venter neste pasient! Likevel har han liten ventetid! Kjempefornøyd!