Otto Olsen

Forus legesenter Postboks 6801 4079 Stavanger
Otto Olsen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Otto Olsen

Super fastlege!

En lege som tar deg på alvor. Er effektiv, men veldig lyttende. Opplever at Dr. Olsen er grundig og faglig dyktig, følger alltid opp resultater og prøver. Får alltid hastetime ved behov og opplever at han har god kontakt med voksne og barn. Fin humor! Har vært fastlegen min i snart 30 år og er også fastlegen til mine to barn. Svært god oppfølging under mine to svangerskap, føler en blir tatt på alvor. Alt i alt kjempefornøyd med min fastlege!

Dårlig tid

Etter jeg leste vurderinger bestemte jeg meg å bytte til denne legen. Tror de som er hos ham for mange år er mer fornøyd siden de er mer kjent. Men jeg som en ny person får alltid for lite tid å forklare symptomer, 15 minutt med klokke i hånden(må kanskje bestille dobbel time) Han er god med henvisninger og tester men har lite erfaring med min sykdom som er litt frustrerende.

Strålende fornøyd!

Min fastlege hele livet (38 år) og nå til mine to barn. Fantastisk oppfølging, både fra lege og øvrig personell. Alltid time på dagen og alt følges opp med telefon og tilbakemeldinger. Føler meg veldig godt ivaretatt som pasient, spesielt gjennom to svangerskap

Beste legen

Har hatt Otto I alle år.
Han er utrolig flink og lytter til problemene dine. :)
Kommer alltid med en løsning og flink å forklare hva og hvorfor. :)

Den beste legen jeg har hatt.

Han er en fantastisk flink lege som lytter til din problem og tar deg på alvor. Har jeg vært på MR eller andre undersøkelser, ringer han alltid når han får svar på prøvene, for å gi beskjed. Damene på kontoret er og helt fantastisk. Smilende og imøtekommende. Får og time på dagen viss det trengs. Er veldig fornøyd med Forus legesenter.