Otto Olsen

Forus Legesenter

1982

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Forus Legesenter
Forus legesenter Postboks 6801 4079 Stavanger
Tlf: 51 81 03 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Otto Olsen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Otto Olsen

Super fastlege!

En lege som tar deg på alvor. Er effektiv, men veldig lyttende. Opplever at Dr. Olsen er grundig og faglig dyktig, følger alltid opp resultater og prøver. Får alltid hastetime ved behov og opplever at han har god kontakt med voksne og barn. Fin humor! Har vært fastlegen min i snart 30 år og er også fastlegen til mine to barn. Svært god oppfølging under mine to svangerskap, føler en blir tatt på alvor. Alt i alt kjempefornøyd med min fastlege!

Dårlig tid

Etter jeg leste vurderinger bestemte jeg meg å bytte til denne legen. Tror de som er hos ham for mange år er mer fornøyd siden de er mer kjent. Men jeg som en ny person får alltid for lite tid å forklare symptomer, 15 minutt med klokke i hånden(må kanskje bestille dobbel time) Han er god med henvisninger og tester men har lite erfaring med min sykdom som er litt frustrerende.

Strålende fornøyd!

Min fastlege hele livet (38 år) og nå til mine to barn. Fantastisk oppfølging, både fra lege og øvrig personell. Alltid time på dagen og alt følges opp med telefon og tilbakemeldinger. Føler meg veldig godt ivaretatt som pasient, spesielt gjennom to svangerskap

Beste legen

Har hatt Otto I alle år.
Han er utrolig flink og lytter til problemene dine. :)
Kommer alltid med en løsning og flink å forklare hva og hvorfor. :)

Den beste legen jeg har hatt.

Han er en fantastisk flink lege som lytter til din problem og tar deg på alvor. Har jeg vært på MR eller andre undersøkelser, ringer han alltid når han får svar på prøvene, for å gi beskjed. Damene på kontoret er og helt fantastisk. Smilende og imøtekommende. Får og time på dagen viss det trengs. Er veldig fornøyd med Forus legesenter.

Fantastisk lege!

Hatt denne fastlegen siste 1,5 året. Han lytter, er grundig, tar seg god tid og henviser deg fort videre hvis nødvendig. Jeg har nettopp flyttet tilbake til østlandet og måtte dessverre bytte fastlege noe jeg synes er veldig dumt. Kan anbefale denne legen 100%. Bedre lege skal du lete lenge etter.

Kjempefornøyd!

Jeg har gått til Olsen hele mitt liv (36 år) og er strålende fornøyd med den hjelpen jeg får hos han. Får alltid time etter behov, på dagen om det trengs. Alltid god hjelp, informasjon og oppfølging. Når jeg hører de utfordringene mange har hos legen er jeg takknemlig for min!

De som jobber i resepsjonen er strålende!!

Fantastisk god lege

Brukte Otto Olsen som lege fra 1997 frem til 2010 da jeg flyttet til sandnes.Etter to år hos en lite engasjert lege,byttet jeg tilbake til Otto Olsen.tar seg god tid,lytter til pasientene,er alltid i godt humør,er veldig flink med barn og tar deg seriøst.Flink til å komme med forslag og forklarer underveis.Har man behov for akutt time,kommer mann inn på dagen. Fantastisk legekontor,med noen utrolig hyggelige damer i skranken.kan ikke få skryte nok av de :-)

32 år som min fastlege

Har hatt Otto Olsen som lege hele livet mitt. Veldig behagelig og informativ lege. Aldri flaut eller ubehagelig å gå til han med noe problem. Veldig fornøyd.

Faglig dyktig lege

Utrolig behangelig lege. Tar meg som pasient på alvor.

Veldig fornøyd med Dr. Otto Olsen

Jeg er veldig fornøyd med Olsen. Han er alltid i godt humør. Han lytter til det jeg har og si. Løsningsorientert. Effektiv. Jeg føler at jeg blir godt "tatt vare på".

For ikke snakke om de hyggelige damene på kontoret. De er smilende og imøtekommende.

Jeg kan trygt anbefale Forus Legesenter til andre.

Suveren lege

Stiller alltid opp for sine pasienter. Faglig dyktig. Forståelsesfull. Tar seg tid med pasientene

Er ikke like nøye som før

Han er en hyggelig og snill lege, men har blitt litt mindre nøye med årene.
Føler han fort sier at det bare er virus og ikke tar nødvendig med prøver.
Til tider virker det som om man må mase for å få hjelp.

Trygg og god lege

Brukte Dokter Olsen tidligere da jeg bodde på forus, flytta til sandnes kommune og måtte derfor skifte. jeg hadde gått til mange leger før dette for kløe og utslett, 1 minutt inne hos Olsen så sa han , du har phsoriasis unge mann! Etter mnd med kløe..

Anbefales

God lege

Han har alltid tid til deg og er grundig. Forteller hva han gjør og ser etter og hvorfor. Hvis behov kommer jeg alltid til i løpet av dagen til en "5 minutter time"