Otto Olsen

Forus Legesenter

1982

Forus Legesenter Telefonnummer51 81 03 6051 81 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Forus legesenter Postboks 6801 4079 Stavanger
Otto Olsen er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Otto Olsen

Dårlig lege

Har hatt Otto som fastlege siden min ankomst til vakre Norge! Jeg har forsåvidt altid vært frisk og rask, bank i bordet! men siste årene har jeg hatt litt plager med diverse lugubre ledd. Otto har for all del hatt tid til meg og mine plager, men medisink har ingen av hans løsninger fungert. Riktignok er Tran sunt og godt, men hva det skal hjelpe for mine kneskader er jeg mer usikker på!

Behagelig og trygg

Otto er en behagelig, imøtekommende og løsningsorientert lege, som trygt kan anbefales. Tar seg alltid tid, selv om venterommet _alltid_ er fullt. Populær fyr.

Super fastlege!

En lege som tar deg på alvor. Er effektiv, men veldig lyttende. Opplever at Dr. Olsen er grundig og faglig dyktig, følger alltid opp resultater og prøver. Får alltid hastetime ved behov og opplever at han har god kontakt med voksne og barn. Fin humor! Har vært fastlegen min i snart 30 år og er også fastlegen til mine to barn. Svært god oppfølging under mine to svangerskap, føler en blir tatt på alvor. Alt i alt kjempefornøyd med min fastlege!

Dårlig tid

Etter jeg leste vurderinger bestemte jeg meg å bytte til denne legen. Tror de som er hos ham for mange år er mer fornøyd siden de er mer kjent. Men jeg som en ny person får alltid for lite tid å forklare symptomer, 15 minutt med klokke i hånden(må kanskje bestille dobbel time) Han er god med henvisninger og tester men har lite erfaring med min sykdom som er litt frustrerende.

Strålende fornøyd!

Min fastlege hele livet (38 år) og nå til mine to barn. Fantastisk oppfølging, både fra lege og øvrig personell. Alltid time på dagen og alt følges opp med telefon og tilbakemeldinger. Føler meg veldig godt ivaretatt som pasient, spesielt gjennom to svangerskap