Knut Jørgen Orlin

Sokndalsveien 26 4372 Egersund
Knut Jørgen Orlin er en av 12 fastleger i Eigersund

Siste vurderinger av Knut Jørgen Orlin

Meget positivt

Jeg har bare positive erfaringer av doktor Orlin. Opplever han som en omtenksom lege, som lytter, og engasjerer seg. Jeg har fått veldig god hjelp.

Fornøyd

Har hatt han som fastlege i mange år.
Er meget fornøyd. Lytter og tar den tiden han trenger.
Henviser til spesialist der det er nødvendig.

Ikke fornøyd

Dr orlin tar seg ikke god nokk tid til sine pasienter.Kan være ute av kontore på 5min.En pc lege så fastlåst i egne teorier.Hører ikke godt nokk på pasienten sin.

Veldig fornøyd.

Har fått mer hjelp av han på 1 mnd enn av forrige fastlege de siste 3 år.Veldig fornøyd. Stiller opp hver gang og er veldig effektiv

Dårlig

Orlin kan svare på en frekk måte og han har veldig dårlig tid de gangene jeg har vært hos han. Må alltid sitte lenge på venterommet å vente, selv om jeg har første time. Siste gangen jeg var der så prøvde jeg å spør om noe flere ganger, men han svarte på en frekk måte at: " nå har jeg allerede svart deg 3 ganger!" Og gangen før der igjen så sa han plutselig at jeg måtte bestille meg en ny time fordi tiden min var brukt opp nå. Han hører ikke på det jeg har å si, tar ikke problemene mine på alvor og sitter mye på dataen. Han har jo sine gode dager iblant, men det er sjeldent jeg har opplevd det! Men det er ikke noe problem å få kontakt med sekretærene på tlf og noen ganger kan jeg få time på dagen.

kompis lege

Jeg selv har merket at han har en tettpakket timeplan. Men han får alltid en god dialog med meg. Han kan også finne på å spør meg hvordan jeg har det etc. Hvis han merker at jeg oppfører meg unormalt.
Han er en flink, forståelsesfull lege
10/10

Missfornøyd

Kommer aldri inn kl 8 selv om man har første time den dagen, satt sist i en 5-7 min lang privat samtale med en kiropraktorvenn mens jeg var der, og følte nesten at jeg ble kastet ut.( haddde time 08, kom inn 0815, var ute 0835, fikk da kun 10 minutter av min dobbeltime! Vil heller ikke foreta nødvendige undersøkelser fordi "sykdommen ikke er veldig vanlig i din aldersgruppe."
Skriver feil ting på pc osvosv. Missfornøyd!

Dårlig tid

Han ligger alltid etter med pasientene. Selv når jeg har hatt tidlige timer, har jeg måttet vente 10-20 min. Er du der sent på dagen må du regne med 40 minutter.

Jeg får alltid inntrykket av at han har dårlig tid, og prøver å bli ferdig raskest mulig. Det blir derfor en dårlig dialog, har opplevd at det han skriver ned ikke stemmer med hva jeg forteller.

PC-legen.

Dette er legen som sitter foran pc og skriver journaler og resepter. Han har for mange pasienter som han bruker for kort tid på-men han er sikkert dyktig for noen....