Mario Jorge Rodrigues Pereira

Autorisasjon (1994)

Madlakrossen Legesenter Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ...
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Mario Jorge Rodrigues Pereira er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mario Jorge Rodrigues Pereira

Uhøflig

For det første var han forsinket deretter orket han ikke å snakke med pasienten (barn) Han virket arrogant og ville bruke minst mulig tid før han bokstavelig talt kastet oss ut.

Useriøs og stresset

Har hatt Mario Periera som min fastlege i 1 år.
Han er ofte forsinket, opptil 1 time etter avtalt tid.
Han vil gjerne ha deg ut av kontoret så fort du kommer inn, og er veldig opptatt av å presisere hvor betalingsterminalen står i gangen.
Han tar seg veldig liten tid til hver pasient, 5-6 minutter toppen.

Opplever ikke å bli tatt seriøst, og han er lite lyttende.
Går ikke ofte til lege, men når jeg først går forventer jeg at legen er interessert i å finne utav problemet, og lytter til informasjon du kommer med, men det gjør han ikke.

Anbefales overhode ikke.

Flink og ansvarlig.

Mario Pereira er en flink og ansvarlig lege. Han har vært min fastlege fra 01.01.2016 til og med 31.10.2021.

Jeg bytter lege av spesielle årsaker.

Unprofessional

No words over the environment thats is there, rude and really unprofessional, hope something will be done!
its supposed to be helping environment but instead your treated in a very bad and no respectful way.
Do not recommend at all.

Anbefales ikke

Jeg og sønnen min var først i køen om morgenen. Likevel tok det over 40 minutter å komme inn. Ville ikke høre på hva jeg hadde å si, det kan vi snakke om en annen gang svarte han bare. Ang sønnen min, når jeg forklarte hva helsestasjonen hadde bedt meg sjekke med legen, svarte han bare at barn vokser, så vi må vente å se når han blir større. Ingen undersøkelse av noe slag på noen av oss. Jeg ikke engang mulighet til å stille de spørsmålene jeg hadde før han var på beina og åpnet døra slik at vi kunne går. Var inne i mindre enn 3 minutter. Første og siste gang jeg gikk til denne legen. Byttet fastlege til en annen med en gang.