Mario Jorge Rodrigues Pereira

Autorisasjon (1994)

Madlakrossen Legesenter Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ...
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Mario Jorge Rodrigues Pereira er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mario Jorge Rodrigues Pereira

Hører ikke pasienten

For det første er det helt forferdelig dårlig servise av de som jobber i skranken. Hver gang jeg ringte for å bestille legetime var det over 10 minutter i telefonkø, og da jeg endelig fikk snakke med de som arbeidet på legekontoret fikk jeg gang på gang inntrykk av at jeg var til bry. Jeg ble ikke godt ivaretatt på noen måte.

Inne hos legen var det likedan. Han har veldig dårlig tid, og jeg fikk så vidt snakket ferdig før han jaget meg ut.

Jeg ble aldri hørt, til tross for at jeg oppsøkte legen gang på gang med de samme plagene. Jeg måtte bytte fastlege for å få behandlingen jeg trengte.

god lege

jobber i nordsjøen og har hatt en del leddsmerter tidligere oppgjennom årene , mario forstod i denne tid problemene mine og sykemeldte meg når dette trengtes, henviste til MR etc, plagene har av seg selv egentlig blitt borte, men syntes mario gjorde de riktige valg i denne perioden med leddsmertene ,
har mario som fast lege og er godt fornøyd .
men jeg er ellers litt enig med resten her at det kan virke som han har det litt travelt.

Bra Lege

Jeg har hatt denne legen som min fastlege i tre år og er veldig fornøyd med den jobben han gjør. Jeg har tidligere hatt leger som ikke tok på alvor de problemene jeg hadde. Skiftet til denne legen etter anbefalinger og siden har det bare godt fremover. Jeg skal nå tilbake i arbeid, og det kan jeg takke denne legen for.

"FRISK"

Denne mannen skulle sjekke knærne mine som var ekstremt vonde, og holdt meg våken om natten og morgenen fordi jeg ikke kunne ligge i sengen da det var så vondt. Han la meg ned på benken, og sjekket med en hammer, og skrev i sin rapport at det ikke feilte meg noe. Jeg mente at det var feil, og ville ha en større undersøkelse med røngten. Han mente det ikke feilte meg noe igjen, og heiv meg ut av kontoret av dårlig tid unnskyldning.

Dårlig lege

altid svart forsinket, aldri ha tid til pasjenten, for å få henvisning til spesjalisten måtte jeg vente 13 månader selv jeg bett om det mange ganger og har fremdeles ingen diagnose.Glem han.