Irene Mirabsen

Autorisasjon (2001)

Irene Mirabsen er en av 17 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Irene Mirabsen

Min fantastiske fastlege!

Jeg og mine to barn har hatt Irene som fastlege i over 20 år. Hun har vært fantastisk i alle sammenhenger, gjennom svangerskap, idrettsskader, blindtarmbetennelse og innlegging på Ahus, fjerning av føflekker og ulike andre undersøkelser. Hun er svært empatisk, og hun sørger for riktig og rask behandling. Det virker som hun er glad i pasientene sine. Hun tar seg god tid til hver pasient.

Det er ofte litt ventetid, men det gjør ingenting når man vet at man blir så godt ivaretatt når man kommer inn på Irenes kontor.

Tusen takk!

Irene har vært fastlegen til min hele familie i 6 år. Vi er innmari takknemlige og fornøyde med henne og hennes dyktighet. Tusen takk Irene.

Trygg og kunnskapsrik.

Tar deg alvorlig, er grundig og gjør deg trygg som pasient. Varm og omtenksom. Kjempefin å ha som fastlege.

Den beste fastlegen noen sine

Har vært min fastlege nå i 5 år. Jeg er en multisyk man. Har aldri opplevd så høyt nivå profesjonalisme og kunskap. Tusen takk for alt.

Utrolig flott lege!

Irene er en lege som får en til å føle seg trygg og godt imøtetatt. Hun har god fagkunnskap og ser enkeltindividet. Den beste legen jeg noensinne har hatt!