Irene Mirabsen

Tlf: 66 96 40 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Irene Mirabsen er en av 15 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Irene Mirabsen

Ser meg som pasient

Mirabsen er svært dyktig. Hun ser ikke bare sykdommen, men hele mennesket. Hun skaper tillit og trygghet og viser omsorg.

En fantastisk lege!

Irene Mirabsen er min femte fastlege gjennom mine 13 år i Norge , og selv om jeg har stortsett vært heldig med de forrige (med et unntak i Oslo), er Irene den beste. Uten tvil. Jeg opplever henne som svært dyktig faglig og i tillegg er hun et så utrolig fint menneske! Det kan skje at man må vente litt på timen, men når man først er inne, forstår man hvorfor. Hun avslutter ikke timen fordi tiden gikk - hun lytter, spør, undersøker og behandler. Som hun sa selv til meg en gang- hun er en lege fordi hun liker å reparere :-) Og det gjør hun!

Bra lege.

Lyttende og rolig.
Sikkert en super lege til barn og eldre.
Og folk som er litt forsiktige da hun er empatisk og forståelsesfull

Vikaren!

Irene Mirabsen er ei god lege, men når det kommer til vikaren så er han helt forferdelig! Han har alltid dårlig tid og jeg må som regel vente i 45 min. i overtid. Han viser også lite forståelse for mine problemer og kommer som regel med spydige kommentarer. Det skal bli utrolig godt å få Irene tilbake.
Dette er en vurdering av vikaren og ikke Irene Mirabsen.

Vikarer

Irene Mirabsen er en veldig god lege, men de to vikarene som jeg har hatt imens hun har permisjon har vært uerfarne. Jeg kvier meg for å gå dit så lenge det er vikarer.

Vikar

Mirabsen har vært i permisjon i et par år og kommer til å være det i hvertfall i nesten et år til. Legen som er opplyst å være hennes vikar er heller ikke tilstede, men istedet en tredje lege.
Dette blir man ikke opplyst om når man velger henne som fastlege og det synes jeg er uholdbart.
Den ene stjernen sier ikke noe om Mirabsen som lege, for jeg har rett og slett aldri truffet henne.

En faglig og menneskelig lege

Mirabsen har vært min fastlege gjennom mange år, ulike bekymringer og helseutfordringer. Gjennom sorger og gleder, fødsler og død.
En fantastisk lege som tar seg tid og er grundig i sine vurderinger.

min favoritt!

Irene er fantastisk, hun lytter, tar tak i ting og er veldig dyktig. Har hatt henne som fastlege i over ti år, men nå er hun dessverre i permisjon, og har vikar.
Vikaren fikk meg til å bytte til en annen fastlege på dagen. Stjernene jeg gir går til Irene, ikke til vikaren.

Veldig profesjonell og alltid tilgjengelig

Hun er alltid i godt humør og hun kan virkelig yrket sitt. Varm, imøtekommende og dyktig.

Fantastisk !

Alltid blid, lyttende. Føler at jeg er eneste pasient. Sender videre for vurdering av spesialist. Sender alltid svar på prøver som er tatt og en hyggelig kommentar, som flott eller pass litt på det eller det :-)

Imøtekommende og kjempehyggelig

Tar seg god tid og lytter. Veldig hyggelig og imøtekommende.