Irene Mirabsen

Vestveien 51 1450 Nesoddtangen
Irene Mirabsen er en av 15 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Irene Mirabsen

En fantastisk lege!

Irene Mirabsen er min femte fastlege gjennom mine 13 år i Norge , og selv om jeg har stortsett vært heldig med de forrige (med et unntak i Oslo), er Irene den beste. Uten tvil. Jeg opplever henne som svært dyktig faglig og i tillegg er hun et så utrolig fint menneske! Det kan skje at man må vente litt på timen, men når man først er inne, forstår man hvorfor. Hun avslutter ikke timen fordi tiden gikk - hun lytter, spør, undersøker og behandler. Som hun sa selv til meg en gang- hun er en lege fordi hun liker å reparere :-) Og det gjør hun!

Bra lege.

Lyttende og rolig.
Sikkert en super lege til barn og eldre.
Og folk som er litt forsiktige da hun er empatisk og forståelsesfull

Vikaren!

Irene Mirabsen er ei god lege, men når det kommer til vikaren så er han helt forferdelig! Han har alltid dårlig tid og jeg må som regel vente i 45 min. i overtid. Han viser også lite forståelse for mine problemer og kommer som regel med spydige kommentarer. Det skal bli utrolig godt å få Irene tilbake.
Dette er en vurdering av vikaren og ikke Irene Mirabsen.

Vikarer

Irene Mirabsen er en veldig god lege, men de to vikarene som jeg har hatt imens hun har permisjon har vært uerfarne. Jeg kvier meg for å gå dit så lenge det er vikarer.

Vikar

Mirabsen har vært i permisjon i et par år og kommer til å være det i hvertfall i nesten et år til. Legen som er opplyst å være hennes vikar er heller ikke tilstede, men istedet en tredje lege.
Dette blir man ikke opplyst om når man velger henne som fastlege og det synes jeg er uholdbart.
Den ene stjernen sier ikke noe om Mirabsen som lege, for jeg har rett og slett aldri truffet henne.