Kåre Reiten

1983

Kåre Reiten er en av 107 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kåre Reiten

Flink og hyggelig lege

Bare gode erfaringer! Tar deg seriøst og er grundig. Reiten virket varm og profesjonell. Opplevde at jeg fikk time ganskje kjapt. Hyggelig hjelpepersonell. Anbefales!

Likegyldig.

Det kan tenkes at Reiten er faglig dyktig. Likevel er det mer som må kunne forventes av en lege. Dessverre oppleves Reiten som likegyldig, overfladisk og mest interessert i å få pasientene inn og ut av legekontoret hurtigst mulig. Man ser det på kroppsspråket. Man føler seg til bry. Han fremstår ofte som stresset og humørsyk.

Når dette er sagt, har jeg likevel fått god hjelp ved et par anledninger.

Veldig bra!

Flink lege som lytter.Koselig å sympatisk.
Kan jobben sin å tar patienten på alvor. Ser yngre ut enn det han er :)

Faglig flink, men mangler medmenneskelige ferdigheter

Vanskelig å få booke time. Som første mann i køen satt jeg over 10 min og ventet på svar i de begrensede åpningstidene som er i utgangspunktet.

Under legebesøk virker han mer interessert i å få meg ut av rommet enn å ta seg tid til å lytte.

varienrende humør

Dr. Reiten kan være blid og smilende, men han kan også være humørsyk og det er vanskelig å komme til en lege du ikke vet hvordan er i dag? Noen ganger er han helt fantastisk også som menneske, men andre ganger som da jeg satt og gråt satt han bare der og så på meg, Har nettopp hørt fra en bekjent at til henne hentet han klinex og var meget hyggelig og sånt er veldig sårende,