Kåre Reiten

Østervåg legesenter / Stavanger Hjertesenter AS

1983

Kåre Reiten er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kåre Reiten

Gir et solid og godt inntrykk.

Lett å få avtale dersom det haster, gir klare og tydelige tilbakemeldinger.
Alle er hyggelige og vennlige på kontoret.
Det er lett å komme frem på telefon.

Beste legen jeg noen gang har hatt, og jeg føler meg velkommen når jeg ser sylepleierene

Dr. Reiten er lege nr 1! Han engasjerer seg mye om meg og mitt liv. Jeg føler meg og så velkommen når Jeg ser sylepleierene der. Jeg skal aldri bytte lege!

Flink og hyggelig lege

Bare gode erfaringer! Tar deg seriøst og er grundig. Reiten virket varm og profesjonell. Opplevde at jeg fikk time ganskje kjapt. Hyggelig hjelpepersonell. Anbefales!

Likegyldig.

Det kan tenkes at Reiten er faglig dyktig. Likevel er det mer som må kunne forventes av en lege. Dessverre oppleves Reiten som likegyldig, overfladisk og mest interessert i å få pasientene inn og ut av legekontoret hurtigst mulig. Man ser det på kroppsspråket. Man føler seg til bry. Han fremstår ofte som stresset og humørsyk.

Når dette er sagt, har jeg likevel fått god hjelp ved et par anledninger.

Veldig bra!

Flink lege som lytter.Koselig å sympatisk.
Kan jobben sin å tar patienten på alvor. Ser yngre ut enn det han er :)

Faglig flink, men mangler medmenneskelige ferdigheter

Vanskelig å få booke time. Som første mann i køen satt jeg over 10 min og ventet på svar i de begrensede åpningstidene som er i utgangspunktet.

Under legebesøk virker han mer interessert i å få meg ut av rommet enn å ta seg tid til å lytte.

varienrende humør

Dr. Reiten kan være blid og smilende, men han kan også være humørsyk og det er vanskelig å komme til en lege du ikke vet hvordan er i dag? Noen ganger er han helt fantastisk også som menneske, men andre ganger som da jeg satt og gråt satt han bare der og så på meg, Har nettopp hørt fra en bekjent at til henne hentet han klinex og var meget hyggelig og sånt er veldig sårende,

Administrasjonsgebyr

Har aldri sett dette på noen legeregning før. Men det er vel litt trangt for Reiten, så du er vel unt 5 kronen.

Stresset og lite til stede

Opplever Reiten som delvis faglig dyktig, med det mener jeg at han skjønner ikke sin egen begrensning. Han er humørsyk og lar dette gå utover sine pasienter, han er i tilegg arrogant og viser lite medmenneskelighet. Du føler at du som pasient kun er et nødvendig onde for at han skal opprettholde sininntekt.
Jeg vil IKKE anbefale han som lege.

Har det alt for travelt.

Du føler deg som om du er på et samlebånd, rett inn og så raskt som mulig ut igjen.

Arrogant

Han er sikkert dyktig nok faglig, men han mangler mellommenneskelige kvaliteter. Jeg opplever at han som vekslende å forholde seg til: enkelte ganger hyggelig men til tider arrogant og hunørsyk. Han virker mer opptatt av å bli ferdig med deg for å få inn neste pasient enn som at han virkelig er opptatt av deg som pasient.

Overlegent den beste legen jeg har hatt

Reiten er meget faglig dyktig. Han er den beste legen til å kartlegge hva som er galt med deg. Som person er han sympatisk og hyggelig. Absolutt en lege jeg vil anbefale!

Kjekk og grei lege

Meget kjekk og grei lege. Tar mine problemer seriøst og har meget god kunnskap. Hører virkelig på problemene mine. Har hatt denne legen i 8 år og er meget fornøyd. Assistentene hans er også kjekke og behjelpelige. Skifter ikke lege med det første jeg, nei.

Fredrik

Ikke bra nok lenger.

Travel, stresset og glemsom. Politikk tar for mye av oppmerksomheten? Ofte endring i timebestilling/avtale.

Kjempe kjekk lege

En hyggelig lege som alltid er ærlig og vil hjelpe deg best mulig. Hører etter på hva du sier, og er faglig veldig dyktig.

Har hatt legen i 30 år og er kjempe fornøyd.

Er lyttende og føler at det jeg sier blir tatt på alvor. Tar seg tid til å forklare og svare på mine spørsmål. Lyse og trivelige kontorer og hyggelige ansatte. Lett å komme gjennom på telefonen.

Politiker

Faglig sett så er sikkert Reiten dyktig nok, men hans rolle som politiker skinner tydelig gjennom når han vurderer sine pasienter mer som en utgiftspost enn som et menneske som trenger hjelp.