Kåre Reiten

Østervågkaien 1A 4006 Stavanger
Kåre Reiten er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kåre Reiten

Veldig bra!

Flink lege som lytter.Koselig å sympatisk.
Kan jobben sin å tar patienten på alvor. Ser yngre ut enn det han er :)

Faglig flink, men mangler medmenneskelige ferdigheter

Vanskelig å få booke time. Som første mann i køen satt jeg over 10 min og ventet på svar i de begrensede åpningstidene som er i utgangspunktet.

Under legebesøk virker han mer interessert i å få meg ut av rommet enn å ta seg tid til å lytte.

varienrende humør

Dr. Reiten kan være blid og smilende, men han kan også være humørsyk og det er vanskelig å komme til en lege du ikke vet hvordan er i dag? Noen ganger er han helt fantastisk også som menneske, men andre ganger som da jeg satt og gråt satt han bare der og så på meg, Har nettopp hørt fra en bekjent at til henne hentet han klinex og var meget hyggelig og sånt er veldig sårende,

Administrasjonsgebyr

Har aldri sett dette på noen legeregning før. Men det er vel litt trangt for Reiten, så du er vel unt 5 kronen.

Stresset og lite til stede

Opplever Reiten som delvis faglig dyktig, med det mener jeg at han skjønner ikke sin egen begrensning. Han er humørsyk og lar dette gå utover sine pasienter, han er i tilegg arrogant og viser lite medmenneskelighet. Du føler at du som pasient kun er et nødvendig onde for at han skal opprettholde sininntekt.
Jeg vil IKKE anbefale han som lege.