Kåre Reiten

Autorisasjon (1983)

Holmen Legesenter Telefonnummer959 09 060959 09 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger
Kåre Reiten er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kåre Reiten

Fantastisk bra fast lege

Tar pasienten på alvor og forståelse av helsen gir gode råd og oppfølging og veiledning er utrolig bra

Positiv overrasket

Meget fornøyd, følte meg ivaretatt.
Han er meget effektiv,nøye,høflig. Han bruker ikke mer tid på pasienten enn nødvendig.

Kjempe dårlig lege.

Hadde slitt med hjertebank i over to måneder. Ringte legekontoret og damen i telefonen anbefalte time samme dag. Da jeg kom ventet jeg en god stund på å få komme inn.Når jeg kom inn, tok legen blodtrykk og sa alt er fint. Jeg sa forbauset, «åja var det alt?» da klikket det for legen som fortalte at han hadde vert på legeseminar i Oslo dagen før og hadde ikke vert hjemme før kl 23 på kvelden, at jeg kom inn med slike ubetydelige ting og brukte opp hans tid var ikke greit. Prøvde forklare at det var hans resepsjonist som hadde sagt jeg måtte ha time samme dag, men ble bare avbrutt. Han reiste seg i sinne, åpnet døren og ba meg gå. Jeg ble så paff av hele situasjonen og gikk etter å ha betalt for kjeft. Anbefaler ingen denne legen.

Dyktig, kjenner meg ivaretatt

Opplever Reiten som effektiv, fokusert og imøtekommende. Når det trengs utviser han stor integritet, tar ansvar. Kjenner meg godt ivaretatt. Timene begynner også relativt punktlig, som regel lite ventetid.

Trygg og kunnskapsrik

Føler meg godt ivaretatt, med individuell behandling. Setter pris på at det er min helhetssituasjon som er fokus. Ikke hva «boken» sier om den enkelte måling eller diagnose.
Lett å ta opp ting og få gode svar, og selv relativt bagatellmessige forhold blir tatt seriøst.