Kåre Reiten

Autorisasjon (1983)

Holmen Legesenter Telefonnummer959 09 060959 09 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger
Kåre Reiten er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kåre Reiten

Stresset og lite til stede

Opplever Reiten som delvis faglig dyktig, med det mener jeg at han skjønner ikke sin egen begrensning. Han er humørsyk og lar dette gå utover sine pasienter, han er i tilegg arrogant og viser lite medmenneskelighet. Du føler at du som pasient kun er et nødvendig onde for at han skal opprettholde sininntekt.
Jeg vil IKKE anbefale han som lege.

Har det alt for travelt.

Du føler deg som om du er på et samlebånd, rett inn og så raskt som mulig ut igjen.

Arrogant

Han er sikkert dyktig nok faglig, men han mangler mellommenneskelige kvaliteter. Jeg opplever at han som vekslende å forholde seg til: enkelte ganger hyggelig men til tider arrogant og hunørsyk. Han virker mer opptatt av å bli ferdig med deg for å få inn neste pasient enn som at han virkelig er opptatt av deg som pasient.

Overlegent den beste legen jeg har hatt

Reiten er meget faglig dyktig. Han er den beste legen til å kartlegge hva som er galt med deg. Som person er han sympatisk og hyggelig. Absolutt en lege jeg vil anbefale!

Kjekk og grei lege

Meget kjekk og grei lege. Tar mine problemer seriøst og har meget god kunnskap. Hører virkelig på problemene mine. Har hatt denne legen i 8 år og er meget fornøyd. Assistentene hans er også kjekke og behjelpelige. Skifter ikke lege med det første jeg, nei.

Fredrik