Bjørn Rismyhr

Lege Bjørn Rismyhr AS

1981

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bjørn Rismyhr er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Bjørn Rismyhr

Dyktig og trygg

Har et veldig godt inntrykk av denne legen. Alltid i godt humør og lytter til deg om det er noe en lurer på. Har mye kunnskap om alt og føler jeg er i trygge hender hver gang.

Utrygg og kunnskapsløs

Jeg ble dessverre tildelt denne legen da jeg flytta til Karmøy, ettersom alle gode leger har fulle pasientlister. Jeg ønska å møte han med et åpent sinn, uten å tro på alle ryktene om han. Dessverre har jeg personlig bare hatt dårlige erfaringer med denne legen.

Fantastisk bra lege

Har hatt han som lege i mange år, han har vært til stor hjelp både gjennom skilsmisse og andre helsemessige ting. han er direkte og ærlig, og forstår det ikke er alltid folk som klarer å få servert sannheten, men og litt takket være han og hans direkte og ærlige kunnskap, blei jeg også røykfri på kort stund :)
Heilt ærlig så tror eg eg sliter med å finne en like god lege som han.

Kom fort inn.

Kom fort inn. Var lite interessert i å undersøke meg(blodprøver osv). Fortalte meg hva jeg feilte og fikk ingenting for det. Lite lydhør og tar raske konklusjoner. Er dårlig fortsatt. Jeg kommer ikke igjen.

hjelp meg gjennom mye.

jeg har et problem, jeg liker ikke å dele mine tanker eller annet... men for 7 år siden begynte jeg å gå til Bjørn. hos denne legen kan du åpne deg å sei alt du tenker på.
god erfaren lege, veileder. meget happy med dr rismyhr