Bjørn Rismyhr

Lege Bjørn Rismyhr AS Mann, 65 år

Autorisert1981
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 51 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lege Bjørn Rismyhr AS

Rådhusveien 16 4270 Åkrehamn
Bjørn Rismyhr er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Bjørn Rismyhr

Den beste legen eg har hatt

Flink god kommunikasjon.inne på mye,mye kunnskap.Altid hjelpsom. En fantastisk flink lege.Heldige dei som har han på Åkrehamn

Man føler seg forstått og det er "rom" for samtale

Dette har vært fastlegen for meg og min datter i lenger tid, men vi har ikke hatt behov bruk av fastlege (trodde jeg).
Nå har vi begynt ett løp, som jeg hadde håpet jeg hadde funnet en lege jeg kunne gjøre dette med for lenge siden. Så lenge siden at når jeg var kommet til denne fastlegen, så hadde jeg gitt opp.

Nå ser jeg frem til den konstruktivitet og hjelp legen kan gi både meg og min datter.

Vennlig og profesjonell

Veldig hyggelig og profesjonell ovenfor nye pasienter, kjapp og grundig sjekk før diagnose ble stilt. Kunne gjerne gått her igjen.

En lege med humørsvingninger

Han er flink i almen sykdom, men har man noe kronisk og som han ikke kjenner til så er det best å bli henvist til spesialist. Det er han flink til. Ja han er veldig sta og påståelig og det hender han kjører over deg, så du glemmer alt du skulle ha tatt opp med han på den lille tilmålte tiden.

Når han er i godt humør så er det en lettelse, men det skal ikke være slik at en syk pasient gruer seg lenge før neste timebesøk.

Kort ventetid, men lite lydhør

Har kort ventetid, men er lite lydhør på erfaringer med medisiner eller pasientens ønsker. Selv om mitt ønske bare var å fornye reseptprogram fra spesialist, fikk jeg i stedet annen kraftigere medisinering til mitt barn, som jeg ikke ønsket. Selvsagt skal legen ha egne meninger og alle har vi samvittighet som vi følger, men alt med måte. Er ikke noen god følelse å snakke til en vegg eller å føle seg overkjørt.

Har nå byttet fastlege. Hvis du beholder han som fastlege anbefaler jeg deg "å lese deg opp" på sykdommen din på nett før timen, og stå på ditt.