Bjørn Rismyhr

Rådhusveien 16 4270 Åkrehamn
Bjørn Rismyhr er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Bjørn Rismyhr

hjelp meg gjennom mye.

jeg har et problem, jeg liker ikke å dele mine tanker eller annet... men for 7 år siden begynte jeg å gå til Bjørn. hos denne legen kan du åpne deg å sei alt du tenker på.
god erfaren lege, veileder. meget happy med dr rismyhr

En lege som kan anbefales!

Dr.Rismyhr har vært min fastlege i ett år nå. Jeg er kjempefornøyd. Han er en kompetent og erfaren lege. Alltid hyggelig, punktlig og i godt humør. Han har et gehør for det man har på hjertet. Han stiller av og til "kritiske" spørsmål, der han oppnår at man åpner seg mer. Dette oppfatter jeg som meget positivt da jeg føler han har en stor grad av empati og interesse ovenfor pasienten sin. Jeg anbefaler han på det sterkeste. Nevneverdig er hans fantastiske akupunktur behandlinger. De er gull verdt, og de hjelper utrolig godt på hals/nakke/rygg problemer. Jeg har absolutt ingenting å klage på. Også hans personell er veldig imøtekommende og i godt humør. Jeg håper jeg får beholde han i noen tiår til!!
Hilsen en meget fornøyd pasient!

God

Meget Fornøyd med Rismyr. Har hatt Rismyr som fastlege i lang tid. Hele familien har Rismyr som fastlege. Veldig flink med barna, tillitsfull og troverdig. Anbefales

Kan du velge en annen ville jeg gjort det

Lite tilstede og mest opptatt av å høre sin egen stemme. Jeg forventer et langt høyere nivå av profesjonalitet fra en lege. Så har du muligheten til å velge en annen lege, så ville jeg gjort det.

Lege med stor L

Han er en lege som lytter, å har tid til pasienten.
Å jeg har fåt så god hjelp av han å kan takke han for at jeg i dag er der jeg er.
Han tar alltid mot pasienten å du for taki han pr.tlf nå du trenger det.
Må si at lege jeg setter stor pris på å stoler fylt ut på, å vet at han tar godt vare på min helsa.
Jeg vet at han tar alltid mot meg med et smil, å har en god humor å jeg kan si rett ut som det er.
Jeg vet at personel som jobber der er til stole på, å de er alltid smilende å godt humør, jeg føler meg godt mottat der.
Jeg må si at han er vel en av de beste leger i Norge å eneste lege i Norge jeg stoler på.å jeg vet at jeg slipper å være redd for at legen gjør feil.
Jeg har fyll tillit til han.