Ivar Stubhaug Røthing

Autorisasjon (2017)

Ingen på venteliste

Bleikemyr Legesenter Telefonnummer52 74 42 2052 74 42 ...
Bleikemyr Legesenter Myrullvegen 3 5518 Haugesund
Ivar Stubhaug Røthing er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Ivar Stubhaug Røthing

God

Lytter, hjelper og viser respekt ovenfor pasientene sine. Gått til han i over 1 år nå og alltid gått det fra med en positiv holdning, iforhold til andre som jobber/har jobbet på bleikemyr legesenter, de har mye av lære av Ivar

Beste legen

Spot on på hvor problemene ligger, tross en ikke forstår signalene selv. Tar seg tid i samtalen og lytter. Henviser og er nøyaktig. Følger opp. Beste legen!

Tenker lite helhetlig

Virker uinteressert i å både undersøke og fylle ut relevante blodprøver. Det har skjedd både med meg selv og barnet mitt. (Jobber selv i helsevesenet og jobber tett opp mot leger, samt forbereder meg til time og har ofte en forventning om hva som bør tas tak i, ut fra hva jeg kan/vet..men går som regel skuffet derfra). Svarer ikke på henvendelser når du ringer/sender melding. Vurderer å bytte fastlege.

Lite interessert

Han var lite interessert og gjespet under konsultasjonen. Fikk ingen hjelp, så måtte kontakte en annen lege for råd om behandlingsmuligheter.

Lite forståelsesfull 🙄

TL;DR UNNGÅ👿, kaster deg ut døra når du kommer inn!

De gangene jeg har måtte dra til legen har jeg gruet meg til å bestille time... De gangene jeg har måtte dra til legen vet han ikke hva det angår, og tar meg useriøst nett som om jeg ikke er syk.
Sist besøk når jeg spurte om hvordan reglene rundt refusjon for transport angikk, grunnet at det var akutt og trengte transport for å komme til legen svarte han at jeg som ung voksen bare måtte drikke mindre i helgene så sparte jeg nokk til å ikke få taxi dekket. Dette sendte meg ut gråtende og fikk meg til å sette meg på ny venteliste med en gang.