Ingunn Rørvik

Tlf: 51 68 65 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingunn Rørvik er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ingunn Rørvik

Meget fornøyd

Ingunn Rørvik har vært min fastlege I 17 år, og jeg har alltid blitt fulgt opp på en skikkelig og god mate.
Hun er en fastlege som jeg på det varmeste kan anbefale andre.

Min lege

Tillittsfull
Grundig
Sympatisk
Flink
Man blir lyttet til, legen vurderer og tar tak i situasjon, på en god måte.

Svært omsorgsfull og flink. Hun bryr seg oppriktig om sine pasienter og sykemeldt ikke unødvendig.

Rørvik er en utrolig dyktig og omsorgsfull lege. Har stor respekt og tillit til henne. Har vært pasient i 30 år. Og aldri vært misfornøyd.

Fantastisk lege.

Beste lege jag har vært borti. Utrolig flink til å forklare, opplyse, oppfølge osv. Lett å få time i rimelig tid.

"trøtt lege"

Etter flere år som hennes pasient opplevde jeg en lege som var seg meget bevisst å få meg ut av kontoret sitt innen 15 min. Hun tok ikke mine medisinske problemstillinger alvorlig. Hun virket trøtt og tafatt. Da hun endret på et diagnosetall for samme lidelse og behandling fant jeg det best å skifte til en lege som hadde evnen til å vise meg respekt. Hun synser forresten mye i sine journaler om noe som ikke har med den medisinske årsaken å gjøre. Det er ikke bra!

Veldig fornøyd

Engasjert, omsorgsfull og dyktig lege. Gruer meg allerede til den dagen hun går av med pensjon og jeg må skifte lege.

ikkje særlig fornøyd med henne..

På alle mine nye klager fikk jeg "same som sist" diagnose med same behandlingen "som vanlig".

Meget fornøyd!

Jeg har hatt Ingunn Rørvik som fastlege i mange mange år, og har alltid vært svært fornøyd. Hun lytter og søker å finne løsninger på de problemer jeg måtte ha. Hun har fulgt meg gjennom svangerskap og også her er jeg meget fornøyd.
Hun er med en "Dr Streng" enn "Dr Snill" både med hensyn til medisisner og sykmelding, hvilket jeg setter stor pris på.
Min varmeste anbefaling!

Fastlege over mange år

Jeg hadde Ingunn Rørvik som fastlege over mange år. Begynte hos henne som barn og kjente ikke til andre leger. Når jeg virkelig en dag hadde behov for en lege med forståelse og kunnskap så endte jeg opp med å skifte lege. Hun virker mer interessert i å sykemelde/gi smertelindring enn å henvise videre for å faktisk bli frisk.
Det var ikke før jeg hadde skiftet lege jeg så hvor lite hun faktisk hadde gjort for mine problemer/sykdommer, da var det for sent i noen tilfeller.
Jeg er utrolig glad for at jeg skiftet lege og ikke lenger har henne, min tillit til henne som lege forsvant når jeg så hva min nye fastlege gjør for å hjelpe meg.

Behagelig og dyktig

Hun lytter og samarbeider med pasienten. Behagelig og dyktig.