Erik Paul Schanche

Lege Erik P Schanche Mann, 62 år

Autorisert1984
Ledige plasser 388 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lege Erik P Schanche

Karlsminnegata 40 4014 Stavanger
Erik Paul Schanche er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Paul Schanche

Verste legen i byen

Han har ikke lyst å ta på deg, sjekke deg eller snakke med deg. Han vil du skal fortelle hva som er galt, og vips så får du en resept på noe, og så vil han snakke - for da vil han ha penger.
Ikke velg denne legen om du vil ha en omsorgsperson. Han her er nok en teoretiker som virker trøtt og lei av jobben sin.

A Good Dr. Visit

I visited the doctors office of Erik Schanke yesterday, was received by his nurse and she immediately found a time to consult during the day and conducted a blood test. Dr. Schanke listened to my own diagnosis, corrected me and measured my pulse, heart rate and general condition. He gave me the report from my blood test and sent me away with a clean bill of health and a Smile. A Good Dr. Visit. Thank You.

Den sureste legen jeg har møtt, vikar for min fastlege men jeg fikk nesten ikke komme inn

Jeg måtte krangle meg inn, jeg er så glad for han ikke er min fastlege. Han er vikar for min fastlege.

Tar ikke på alvor Pasient Bekymringer

Klarte ikke å sende brev til spesialist , selv om han sa at det ville bli gjort samme dag.

Ingen nyttige råd gitt .

Ikke ta bekymringene på alvor.

Ikke rett lege for kvinnelige bekymringer.

Ikke noe å annbefale

Erik virker mer int. i å få betalt enn å ta vare og hørre på pasientene sine.
Sist jeg var hos han var jeg 17 og gravid, jeg var veldig syk ettersom et av fosterne hadde død inni meg (tvillinger) og dette gjorde at ikke engang vann holdt seg i magen min. Jeg ba han om å gi meg en sykemelding, ettersom jeg ikke kunne være på jobb der jeg måtte stå med kunder i 7,5 time. men dette nekta han meg for. Det manglet bare at jeg gikk ned på kne, kyssa skoa hans og holdt han i hånda for å be han om å gi meg en sykemelding. Jeg overdriver ikke litt engang. Jeg var 17 år, gravid med tvillinger, gikk på skole og var i lære. I tillegg var jeg utrolig syk. Til slutt fikk jeg den, men så hadde ikke jeg penger til å betale for det, der og da .. så da spurte jeg om jeg kunne få regning i posten og det sa han blankt fint nei til. Dette er noe av det værste jeg har opplevd hos en lege. DETTE ER IKKE NOE JEG ANNBEFALER!!