Erik Paul Schanche

Karlsminnegata 40 4014 Stavanger
Erik Paul Schanche er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Paul Schanche

Helt forferdelig

Byttet lege da jeg har flyttet til Stavanger og hadde lege i Sandnes. Dette valget viste seg og være det dummeste jeg har gjort.. Var i dag hos denne legen og spurte om jeg kunne få fornyet resepten, gitt av legen jeg hadde før. Fikk ett svar som indeholdt 7 ord og det var omtrent alt han sa, selve besøket varte under 20 sekunder og han var hele tiden sur og nedsettende.

Anbefaler alle og holde seg langt borte, dette var noe av det verste jeg har opplevd noensinne. Denne legen bryr seg ikke ett sekund om pasienten.

Det beste jeg kan be andre pasienter om er å styre unna denne legen!

Det står en lapp på venteværelset til dr. Schanche som lyder "smertestillende medikamenter gis kun ut til 80 åringer i følge av deres foreldre" dette er ikke tilfelle.
Dr. Schanche evner ikke å høre på pasientene sine problemer, ei heller å gi riktig oppfølging. Om årsaken til dette er manglende kunnskap eller at han rett og slett er uinteressert vet jeg ikke. Han velger enkleste løsning, og er flittig til å skrive ut resepter.
Han er utrolig kald og utrivelig, og en får raskt en følelse av at det eneste han vil er at pasienten skal komme seg raskest mulig ut døren.

Verste legen i byen

Han har ikke lyst å ta på deg, sjekke deg eller snakke med deg. Han vil du skal fortelle hva som er galt, og vips så får du en resept på noe, og så vil han snakke - for da vil han ha penger.
Ikke velg denne legen om du vil ha en omsorgsperson. Han her er nok en teoretiker som virker trøtt og lei av jobben sin.

A Good Dr. Visit

I visited the doctors office of Erik Schanke yesterday, was received by his nurse and she immediately found a time to consult during the day and conducted a blood test. Dr. Schanke listened to my own diagnosis, corrected me and measured my pulse, heart rate and general condition. He gave me the report from my blood test and sent me away with a clean bill of health and a Smile. A Good Dr. Visit. Thank You.

Den sureste legen jeg har møtt, vikar for min fastlege men jeg fikk nesten ikke komme inn

Jeg måtte krangle meg inn, jeg er så glad for han ikke er min fastlege. Han er vikar for min fastlege.