Erik Paul Schanche

Lege Erik P Schanche
Karlsminnegata 40 4014 Stavanger
Erik Paul Schanche er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Paul Schanche

Dårligste legen jeg noensinne har hatt.

Null interesse for sine pasienter, ingen form for empati og sur og gretten fra du går inn døra til du har betalt. Rett og slett svært uegnet som lege.

Helt forferdelig

Byttet lege da jeg har flyttet til Stavanger og hadde lege i Sandnes. Dette valget viste seg og være det dummeste jeg har gjort.. Var i dag hos denne legen og spurte om jeg kunne få fornyet resepten, gitt av legen jeg hadde før. Fikk ett svar som indeholdt 7 ord og det var omtrent alt han sa, selve besøket varte under 20 sekunder og han var hele tiden sur og nedsettende.

Anbefaler alle og holde seg langt borte, dette var noe av det verste jeg har opplevd noensinne. Denne legen bryr seg ikke ett sekund om pasienten.

Dårligst legen i byen

Tar ikke kundene på alvor, vil bare ha pengene og hører ikke på hva man sier. Ikke noe å anbefale!!!

Det beste jeg kan be andre pasienter om er å styre unna denne legen!

Det står en lapp på venteværelset til dr. Schanche som lyder "smertestillende medikamenter gis kun ut til 80 åringer i følge av deres foreldre" dette er ikke tilfelle.
Dr. Schanche evner ikke å høre på pasientene sine problemer, ei heller å gi riktig oppfølging. Om årsaken til dette er manglende kunnskap eller at han rett og slett er uinteressert vet jeg ikke. Han velger enkleste løsning, og er flittig til å skrive ut resepter.
Han er utrolig kald og utrivelig, og en får raskt en følelse av at det eneste han vil er at pasienten skal komme seg raskest mulig ut døren.

Verste legen i byen

Han har ikke lyst å ta på deg, sjekke deg eller snakke med deg. Han vil du skal fortelle hva som er galt, og vips så får du en resept på noe, og så vil han snakke - for da vil han ha penger.
Ikke velg denne legen om du vil ha en omsorgsperson. Han her er nok en teoretiker som virker trøtt og lei av jobben sin.