Eirik Skadberg

Soladoktoren AS
Mann, 40 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Autorisert

2007

Tilleggskompetanse

Petroleumslege

Ledige plasser

0 av 1350
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

4 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Eirik Skadberg er en av 21 fastleger i Sola

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(22)
22 vurderinger
Tilgjengelighet
(17)
17 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(17)
17 vurderinger
Service
(16)
16 vurderinger

Siste vurderinger av Eirik Skadberg

Selvopptatt og ignorant

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En lege du absolutt ikke vil gå til.
Denne fastlegen snakker kun om seg selv og sin familie. Sammenlignet sine barn med mine barn. Opptrer uprofesjonelt og eksentrisk. Jeg ble advart men valgte å ikke høre på andres meninger, ble sjokkert over hvor godt alle utsagn stemte.

Hvis du vil kaste bort din dyrebare tid og penger på å høre på å lytte istedenfor å bli lyttet til, vær så god.

Legekontor er heller ikke tilgjengelig på telefon. Alt er nettbasert noe som gir et dårlig service inntrykk.

Anbefales ikke

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Horer ikke på pasientens plager. Ofte sender pasienten tilbake uten nødvendig undersøkelse og behandling. Tar ikke på alvor utenlandzkie pasienter

Leser ikke posten sin

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tok MR og kom inn 1 måned etterpå, han hadde ikke motatt noe visstnok, på helsenorge var det sendt elektronisk til han. Så da leste jeg min egen konklusjon som var at det ble oppdaget noe på MR.

Har alltid lite tid til deg. Liten tillit til kompetansen til denne legen.

Glemmer møter, kommer for seint, ikke en time har jeg kommet inn på tiden, ikke ett ansvarsgruppemøte har gått som planlagt, han møter ikke opp, kommer en halvtime for seint eller så liker han veldig godt å høre seg selv prate.

Er meget grei,og ok og snakke med.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

bruker for lang tid å forklare ting,og snakker for mye om ting som du har lagt frem tidligere.Virker som han ligger litt etter.Dette er nok et resultat av at han ligger etter på tid også.Meget synd,da han er en dyktig dokter etter min mening.

Midt på treet

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Sinnsykt lang ventetid på venteværelset!!!! Mye av årsaken til dette er at Dr. Skadberg prater non-stop(!) om alt fra deg som pasient, ting som ikke er relevant for timen din, personlige problemer, samt ørten ulike forklaringer om hvorfor han er forsinket (akutt syke pasienter, syk unge hjemme osv.)
Han snakker som nevnt over utrolig mye! Mye av tiden du har inne hos legen går derfor dessverre med på å lytte til hva han har på hjertet i stedet for det motsatte.
Hadde han bare holdt seg til pasientenes aktuelle problemstilling ville ikke ventetiden vært så lang og han ville fått bedre forståelse av pasientene sine om han lyttet bedre.
Pluss for at personalet i resepsjonen er veldig hyggelige og at man får time på dagen. Fint og rent legekontor.
Burde hatt premier til barn og mer leker på venterommet - spesielt siden ventetiden er så utrolig lang!
Sms-timebestilling og tlf. besvares raskt.
Litt opp og ned hvor alvorlig han tar deg som pasient og kan være nølende med å henvise videre selv når det er svært åpenbart at det trengs. Opplevd å bli sendt hjem med "det går over"/"intet unormalt" for så å bli innlagt/operert/behandlet på sykehus innen 1-3 dager, men også opplevd å bli henvist med en gang for oppfølging av spesialist.
Ingen tvil om at han har god faglig kunnskap, men han kunne trengt et kurs i hvordan å kommunisere riktig med pasienter.
Skulle vært mindre ventetid, mer fokus på pasientens plager, lytte mer og snakke mindre om urelevante ting.
En trivelig og hyggelig type som ellers virker å bry seg om pasienten.