Kenneth Edward Smith

Siste vurderinger av Kenneth Edward Smith

Flink lege

Flink lege.

Positivt:
Han er flink til å henvise deg til riktig behandling/behandler.

Negativt:
Kunne hatt litt bedre kunnskap om nevrologisk sykdom.

Lege fra øverste liga

Etter en del bytter av fastlege var jeg heldig å fikk møte Kenneth.
Har nå gått til han et par år og er MEGET fornøyd med hvor dyktig han er.
Lege som vet å lytte, gir råd og god medisinsk trygghet.

Flink lege

Han tar seg så god tid som han kan (ligger ofte bak skjema- kontoret planlegger for lite tid til hver time), og føler alltid jeg får sagt alt jeg skulle sagt. Han tar meg seriøst. Når du kommer med et problem sier han at det må vi fikse, i motsetning til andre leger.

Er dessverre ofte lang ventetid, men da kan man få time hos andre leger på kontoret mens man venter på første ledige time hos han.

Han vet jeg ønsker å studere medisin, og spør ofte hvordan det går på skolen, i tillegg til at han forklarer hva som skjer i kroppen min når jeg feks komme rpga sykdom.

Utrolig dyktig lege

Utrolig dyktig, bruker god tid og er interessert i å hjelpe alt han kan.
Har vert min fastlege siden jeg kom til Stavanger for 4 år siden

Lite tilgjengelig

Har ringt inn ved flere anledninger, får hver gang beskjed om at det er opp til 1 mnd ventetid hos Kenneth, anbefales ikke

Umulig å få time

Har hatt som fastlege i 6 år og aldri fått en time som passet. I løpet av denne 6-årsperioden har jeg forsøkt å få time flere ganger uten hell. Nå bytter jeg fastlege.

Dyktig

Kenneth Smith er en dyktig lege. Føler meg alltid godt ivaretatt når jeg kommer til legetime hos han. Han er avslappet og tar seg god tid til hver pasient.

Flink og ærlig

Lytter, tar seg god tid og virker oppriktig interessert i å hjelpe. Kan være litt vanskelig å forstå ettersom han er dansk, men da er det bare å spørre. Veldig avslappet, og virker flink og engasjert i faget sitt. Jeg har hatt veldig mange fastleger, og Kenneth er min favoritt sålangt.

Kunne vært bedre

Litt vanskelig å kommunisere med ham. Tar seg ikke tilstrekkelig tid til å lytte. Smith snakker dansk.

Fantastisk Lege

Kenneth er avslappet, behagelig og svært dyktig i jobben sin. Jeg har gått mye til leger og diverse helsepersonal opp igjennom årene og Kenneth er en av de behandlerne jeg har følt meg tryggest hos. Han er spøkefull og uhøytidelig og det å gå til ham er svært positivt.

THE BEST:-)

Jeg har blitt kastet rundt om til forskjellige leger,Kenneth er den førrste som tar meg seriøs,og tar seg tid til å motivere og han har alltid godt humør.Kanongla eg har han som fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Har vært i Stavanger in 4,5 år nå og har byttet 4 fastleger. Kenneth Smith er flink til å lytte, har god kommunikasjonsevner, er vennlige og viktigste av alt - han har kunnskapet for å bli en god lege.

Koselig og lite tidsbevisst

Kenneth er veldig koselig og flink lege. Han lytter og tøyser og hører på deg...
Ulempen er at det ALLTID er minimum 40 min ventetid, og det er uten unntak. Jeg har gått i flere svangerskap og diverse syktomstilfeller... Lengste ventetid (høygravid) var 1,5 time. Jeg fikk tilslutt nok av ventetiden, men når du endelg kommer inn - så føler du deg i trygge hender.

Utrolig flink, nøye og tar seg god tid

Føler aldri at du presser deg på, han tar seg god tid og spør ved slutten av legetimen om det var noe mer.

Uten tvil den koseligste legen jeg har vært hos. Tar skikkelig tak i problemet, tar seg tid til å lytte og tar meg alltid alvorlig. Gjør alltid nøye undersøkelser og har alltid godt humør.

Jeg var der da jeg hadde store astmaproblemer og samtidig ville satse på fotball. Han spør meg fortsatt om hvordan det går med fotballen, og er en skikkelig motivator. Dyktig lege som virker som om han engasjerer seg personlig i pasientene og gjør alt han kan for å hjelpe.

Trist å ikke kunne ha ham lenger nå som jeg flytter.

Minus på Hillevågdoktoren er lang ventetid på både time og telefon, men dukker du opp personlig for å bestille, går det jo fort. Går imidlertid an å bestille via sms nå. Tar noen uker før ledig time, men det er verdt å vente på. Er et av de mer profesjonelle legekontorene jeg har vært på.

En av de beste legene jeg har møtt :)

Kjempeflink lege som fort fikk mistanke om en hormonforstyrrelse hos meg og da trengte jeg bare å nevne to symptomer. Fantastisk hyggelig type, har vært inne hos han tre ganger når fastlegen er syk. Hadde det ikke vært for at han alltid har nok pasienter så hadde jeg byttet fastlege.

En koselig lege

Har vært hos han en gang da fastlegen min var syk. Han undersøkte dyktig og tok blødprøve av meg kun for å forsikre seg om at jeg hadde bakteriell infeksjon, han trodde først jeg hadde virusinfeskjon, men det viste seg å være bakteriell og jeg hadde lav CRP. Så da ble det skrevet ut resept på medisiner og jeg ble ønsket riktig god bedring.

Veldig bra at han faktisk tok seg tid til å undersøke skikkelig, selv om jeg ikke var hans faste pasient!