Kenneth Edward Smith

Hillevågsdoktoren Mann, 46 år

Autorisert2001
Ledige plasser 14 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Hillevågsdoktoren

Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Kenneth Edward Smith er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kenneth Edward Smith

Flink lege

Han tar seg så god tid som han kan (ligger ofte bak skjema- kontoret planlegger for lite tid til hver time), og føler alltid jeg får sagt alt jeg skulle sagt. Han tar meg seriøst. Når du kommer med et problem sier han at det må vi fikse, i motsetning til andre leger.

Er dessverre ofte lang ventetid, men da kan man få time hos andre leger på kontoret mens man venter på første ledige time hos han.

Han vet jeg ønsker å studere medisin, og spør ofte hvordan det går på skolen, i tillegg til at han forklarer hva som skjer i kroppen min når jeg feks komme rpga sykdom.

Utrolig dyktig lege

Utrolig dyktig, bruker god tid og er interessert i å hjelpe alt han kan.
Har vert min fastlege siden jeg kom til Stavanger for 4 år siden

Lite tilgjengelig

Har ringt inn ved flere anledninger, får hver gang beskjed om at det er opp til 1 mnd ventetid hos Kenneth, anbefales ikke

Umulig å få time

Har hatt som fastlege i 6 år og aldri fått en time som passet. I løpet av denne 6-årsperioden har jeg forsøkt å få time flere ganger uten hell. Nå bytter jeg fastlege.

Dyktig

Kenneth Smith er en dyktig lege. Føler meg alltid godt ivaretatt når jeg kommer til legetime hos han. Han er avslappet og tar seg god tid til hver pasient.