Thomas Sortland

Ingen på venteliste

Thomas Sortland er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Thomas Sortland

Nedlatende og ufordragelig

Jeg er helt sjokkert etter mitt møte med denne legen. Kan virke som om han ikke forstår hva du prøver å formidle, eller så vil han ikke forstå. Viser ingen interesse. Vrir og vrenger på det som blir snakket om og bruker sin status som lege til å oppføre seg nedlatende. Aldri opplevd liknende.

Respektløs lege

Aldri vert borti en lege som tar sin pasient mindre seriøst enn han her. Har null forståelse for psykisk helse. Som pasient føler man at man ikke når frem, og må helst hjelpe seg selv. Siste besøket endte med å bli kastet ut fordi han selv ikke ville forstå. Kommer aldri til å bruke denne legen igjen.

God lege, god mann

Veldig sympatisk og omgjengelig lege. Er veldig nøye, Og henviser videre ved behov. Vi har aldri fått bedre oppfølging, og møtes hver gang med respekt og medmenneskelighet.

Sympatisk lege

Tok tid å spørre om problemet.
Ga konkret råd
Flink å lytte.
Virker som han er mest interesesert I psykisk plager.
Godt fornøyd.

Den mest effektive legen noen gang.

dr Sortland er en svært effektiv lege, atmosfæren på legens kontor var hyggelig nok den med profesjonelle pleiere, men det trakk en hel del ned møte med Dr Sortland da han var så effektive at han glemte og gi meg svar på prøvene jeg hadde tatt.
Og det at jeg hadde et spørsmål på siden av hovedgrunnen til legebesøk måtte jeg bestille ny time for og få behandlet.
Som pasient kan du føle deg overflødig og til tider noe til bry for legen. Men han er flink og passe tiden når timen er over slik at du ikke pådrar deg å komme for sendt til bussen på toppen av alt.
Men alt i alt svært effektivt på en noe urovekkende måte.