Thomas Sortland

Soladoktoren AS

2009

Soladoktoren AS Telefonnummer51 65 60 2051 65 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Soltunveien 1 4050 Sola
Thomas Sortland er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Thomas Sortland

God lege, god mann

Veldig sympatisk og omgjengelig lege. Er veldig nøye, Og henviser videre ved behov. Vi har aldri fått bedre oppfølging, og møtes hver gang med respekt og medmenneskelighet.

Trygg og rolig

Veldig behagelig mann som gjør ting utrolig lett under hvert besøk. Går rett på sak og bruker tiden godt!

Sympatisk lege

Tok tid å spørre om problemet.
Ga konkret råd
Flink å lytte.
Virker som han er mest interesesert I psykisk plager.
Godt fornøyd.

Den mest effektive legen noen gang.

dr Sortland er en svært effektiv lege, atmosfæren på legens kontor var hyggelig nok den med profesjonelle pleiere, men det trakk en hel del ned møte med Dr Sortland da han var så effektive at han glemte og gi meg svar på prøvene jeg hadde tatt.
Og det at jeg hadde et spørsmål på siden av hovedgrunnen til legebesøk måtte jeg bestille ny time for og få behandlet.
Som pasient kan du føle deg overflødig og til tider noe til bry for legen. Men han er flink og passe tiden når timen er over slik at du ikke pådrar deg å komme for sendt til bussen på toppen av alt.
Men alt i alt svært effektivt på en noe urovekkende måte.

En ufordragelig lege

Thomas Sortland er den mest ufordragelige legen jeg noen gang har møtt på. Når han blir fortalt hva plagene er så stiller han spørsmålene tilbake og spør "hva kan vi gjøre med det"? Det er vel ikke jeg som er utdannet lege her?? Han er lite villig til å høre på problemene og vrir og vrenger på alt slik at jeg alltid føler meg som en tufs. Jeg har brukt ham for siste gang og er nå på jakt etter ny lege.