Thomas Sortland

Soladoktoren AS Mann, 38 år

Autorisert2009
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 34 av 1301
Vil du bytte til denne fastlegen?

Soladoktoren AS

Soltunveien 1 4050 Sola
Thomas Sortland er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Thomas Sortland

Den mest effektive legen noen gang.

dr Sortland er en svært effektiv lege, atmosfæren på legens kontor var hyggelig nok den med profesjonelle pleiere, men det trakk en hel del ned møte med Dr Sortland da han var så effektive at han glemte og gi meg svar på prøvene jeg hadde tatt.
Og det at jeg hadde et spørsmål på siden av hovedgrunnen til legebesøk måtte jeg bestille ny time for og få behandlet.
Som pasient kan du føle deg overflødig og til tider noe til bry for legen. Men han er flink og passe tiden når timen er over slik at du ikke pådrar deg å komme for sendt til bussen på toppen av alt.
Men alt i alt svært effektivt på en noe urovekkende måte.

En ufordragelig lege

Thomas Sortland er den mest ufordragelige legen jeg noen gang har møtt på. Når han blir fortalt hva plagene er så stiller han spørsmålene tilbake og spør "hva kan vi gjøre med det"? Det er vel ikke jeg som er utdannet lege her?? Han er lite villig til å høre på problemene og vrir og vrenger på alt slik at jeg alltid føler meg som en tufs. Jeg har brukt ham for siste gang og er nå på jakt etter ny lege.

Den verste legen jeg noensinne har møtt!!

Jeg var hos han for første gang i dag,Jeg ble møtt med null respekt eller forståelse for mine problemer! Jeg gikk ut av kontoret nesten på gråten!
Dette er den verste legen jeg har møtt og skal aldri gå dit igjen!

God lege

Effektiv, problemløsende, lyttende - perfekt lege for meg - glad jeg byttet fra Time Kommune som flyttet meg til Kverneland og til Sola Kommune der jeg jobber.

Den verste legen jeg har hatt

Thomas Sortland er den verste legen jeg har hatt. Jeg sliter en del med angst og han er en type som bare gjentar di samme spørsmåla og får deg til og føle "unnskyld for at jeg er her og trenger en leges hjelp". Han eier ingen evne til og lytte til pasienten, og forstår heller ikke min sykdom. Sykemelding er heller ikke noe du får før du ligger for døden og helst i graven. Han virker overlegen og at han har "heila vede". Føler meg ikke velkommen hos Doktor Sortland og kommer aldri til og gå der igjen. Men legesekretæren er bare helt kanon ! Bedre og mer smilende legesekretær skal du leite lenge etter.