Else Brit Hetland Strassegger

Krossen Legekontor

Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe
Else Brit Hetland Strassegger er en av 18 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Else Brit Hetland Strassegger

Beste legen jeg har hatt

Har hadd denne legen i ange år, alltid lyttende .Tar ting på alvor. Sender meg raskt videre for utredning og følger opp. Kunne ikke hatt bedre lege.

En lege som trår til når det trengs.

Legen er positiv og alltid lyttende.
Jeg har hatt en relativ tøff sykehistorie og har vært mye på nettet for å finne stoff om mine plager. Legen lytter og diskuterer alternativ / endret medisinering.
Jeg føler at legen tar meg og mine problemer på alvor.

Flott lege!

Har slitt både fysisk og psykisk. Hun ivaretar meg akkurat slik som jeg håper hver gang! Jeg får komme med mine tanker og synspunkter og han gir gode råd.

En imøtekommende og tillitsfull fastlege.

Hun er en lege som er ærlig mot pasientene, og ikke godtar selvdiagnoser. En skikkelig bra lege for oss som har tillitt til den klassiske medisinen. Hun har alltid forklart meg på et faglig grunnlag hva som hun måler og tester, og har en informativ dialog med meg som kunde og pasient. Vil absolutt ikke bytte bort henne som fastlege, og forstår godt hvorfor hun er fulltegnet som fastlege.

Hvor ble det av engasjementet?

Jeg opplevde henne som om hun hadde mistet litt gnisten for jobben, der var lite interesse som møtte meg med mine problemer. Husker henne som bra lege tidligere men ikke så veldig mye positivt å si i det siste.