Else Brit Hetland Strassegger

Krossen Legekontor

Autorisasjon (1997)

Krossen Legekontor Telefonnummer51 78 95 9551 78 95 ...
Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe
Else Brit Hetland Strassegger er en av 21 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Else Brit Hetland Strassegger

Anbefales ikke!

Jeg byttet til denne legen i god tro, om at jeg endelig skulle få hjelp. Men der tok jeg grundig feil. Lite hjelp å få av denne legen, dessverre. Lite empati å hente her, hun er mer opphengt i pcen enn pasienten. Lite interessert i å høre på deg, virker rett og slett uinteressant det du prøver å fortelle. Hun foretar seg heller ikke undersøkelser.

Trygg, god , menneskelig

Hatt henne i over 17 år å ho har støttet meg i godt og vondt. Hos meg har det vært mye å ho har virkelig kjempet for meg i systemet. Ho vil virkelig det beste for meg og mine. Har alltid god tid å bruker den til vi er ferdige. Trygt og godt rett å slett.

Fornøyd

Har hatt henne som lege i mange år til hele familien. Oppleves som omsorgsfull, lyttende og grundig. Tar tak i kjernen og utfordrer. Følger opp på symptomer og tar kontakt med spesialist hvis nødvendig. Jeg føler meg trygg i møtet med min fastlege

Trygg og omsorgsfull.

Har vært hos legen i over 20år, følgt etter legen hvor hun praktiserer, fra Ålgård, til Stavanger og nå de siste årene på Klepp. Hun er helt TOPP.
Opplever henne som omsorgsfull, hjelpsomme, seriøs og kunnskapsrik.

Useriøs

Som lege syns jeg det er viktig å vise tillit, trygghet og behandle pasienten med respekt. Det opplever jeg ikke hos legen. Hun er mer opptatt av pc-en, enn det å skape en relasjon til pasienten. Undersøkelser blir sjelden gjort. Viss en gir tydelig beskjed om smerter, undersøker hun ikke og du står selv ansvarlig for å finne ut hva som feiler deg. Jeg opplever derfor legebesøkene som svært unyttige.