Else Brit Hetland Strassegger

Krossen Legekontor

1997

Krossen Legekontor Telefonnummer51 78 95 9551 78 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe
Else Brit Hetland Strassegger er en av 20 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Else Brit Hetland Strassegger

Useriøs

Som lege syns jeg det er viktig å vise tillit, trygghet og behandle pasienten med respekt. Det opplever jeg ikke hos legen. Hun er mer opptatt av pc-en, enn det å skape en relasjon til pasienten. Undersøkelser blir sjelden gjort. Viss en gir tydelig beskjed om smerter, undersøker hun ikke og du står selv ansvarlig for å finne ut hva som feiler deg. Jeg opplever derfor legebesøkene som svært unyttige.

Tar meg ikke på alvor

Jeg har aldri blitt tatt på alvor av henne. Har slitt i mange år med sterke smerter som jeg rett og slett måtte finne ut av selv, med hjelp av sykehuset. Har også fort skrevet ut medisiner som ikke trengst, virker derfor useriøs.

Absolutt beste legen jeg har hatt

Tar alt jeg feiler veldig seriøst. Sender meg videre til spesialist om nødvendig. Lett å få komme til om noe akutt oppstår.

Beste legen jeg har hatt

Har hadd denne legen i ange år, alltid lyttende .Tar ting på alvor. Sender meg raskt videre for utredning og følger opp. Kunne ikke hatt bedre lege.

En lege som trår til når det trengs.

Legen er positiv og alltid lyttende.
Jeg har hatt en relativ tøff sykehistorie og har vært mye på nettet for å finne stoff om mine plager. Legen lytter og diskuterer alternativ / endret medisinering.
Jeg føler at legen tar meg og mine problemer på alvor.