Else Brit Hetland Strassegger

Krossen Legekontor

1997

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Krossen Legekontor Telefonnummer51 78 95 9551 78 95 ...
Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe
Else Brit Hetland Strassegger er en av 21 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Else Brit Hetland Strassegger

Trygg, god , menneskelig

Hatt henne i over 17 år å ho har støttet meg i godt og vondt. Hos meg har det vært mye å ho har virkelig kjempet for meg i systemet. Ho vil virkelig det beste for meg og mine. Har alltid god tid å bruker den til vi er ferdige. Trygt og godt rett å slett.

Fornøyd

Har hatt henne som lege i mange år til hele familien. Oppleves som omsorgsfull, lyttende og grundig. Tar tak i kjernen og utfordrer. Følger opp på symptomer og tar kontakt med spesialist hvis nødvendig. Jeg føler meg trygg i møtet med min fastlege

Trygg og omsorgsfull.

Har vært hos legen i over 20år, følgt etter legen hvor hun praktiserer, fra Ålgård, til Stavanger og nå de siste årene på Klepp. Hun er helt TOPP.
Opplever henne som omsorgsfull, hjelpsomme, seriøs og kunnskapsrik.

Useriøs

Som lege syns jeg det er viktig å vise tillit, trygghet og behandle pasienten med respekt. Det opplever jeg ikke hos legen. Hun er mer opptatt av pc-en, enn det å skape en relasjon til pasienten. Undersøkelser blir sjelden gjort. Viss en gir tydelig beskjed om smerter, undersøker hun ikke og du står selv ansvarlig for å finne ut hva som feiler deg. Jeg opplever derfor legebesøkene som svært unyttige.

Tar meg ikke på alvor

Jeg har aldri blitt tatt på alvor av henne. Har slitt i mange år med sterke smerter som jeg rett og slett måtte finne ut av selv, med hjelp av sykehuset. Har også fort skrevet ut medisiner som ikke trengst, virker derfor useriøs.