Axel Mauroschat Sund

Skogstøstraen 37 4029 Stavanger
Axel Mauroschat Sund er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Axel Mauroschat Sund

Rask og god hjelp

Har hatt dr.Sund som fastlege i mange år nå. Skiftet relativt hyppig før jeg gikk over til Byfjorden legesenter. Har jevnt over lite helseproblemer, men de gangene jeg har hatt behov for utredning eller bare fornyelse av en resept får jeg rask og god service. Er selv helsepersonell og opplever alltid et faglig høyt nivå, samt meget god oppfølging. Ved behov for hurtig time strekker legesenteret seg langt. Kan trygt anbefale Byfjorden legesenter til dere som ønsker å bytte fastlege.

Flink lege som oppdaget problem med mitt hjerte

Flink lege som oppdaget mitt hjerteproblem i tidlig fase.
Har hjulpet med røykeslutt med god info og kommunikasjon.
Har vært konsekvent med henvisninger til spesialister.
Kan forklare veldig bra helseproblemer uten å bruke kompliserte latinske uttrykk.
Har lett å vinne tillit hos pasient.
Det har hendt at det er noen ventetid, kanske for at legen tar seg den med pasienten som trengs, ventetid kunne vært kortere om flere pasienter bestillte dobbel time.

mange år med fantastisk lege

Axel Sund er forståelsesfull og hjelpsom. En god lege som vet hva han snakker om og som også får pasienten til å føle seg sett. Absolutt å anbefale!!

Dyktig men lang ventetid

Fornøyd me legen, men må beregne 30-60 min ventetid hver eneste gang man kommer. Dyktig og følger opp.

Kjempe flink

Her får du forklart i forståelig språk (ikke masse fremmedord) på det du ønsker.

Veldig kort ventetid og kjempe koselig og flink resepsjon/laboratorium

Den beste legen for meg

Bruker alltid nok tid. Kan da forstå at han ofte er forsinket.
Lytter, finner løsninger og går grundig til verks.
Som kronisk syk er dette betryggende.
Kan anbefales!

Ok lege men lange økter på venterommet

Tar deg seriøst, men noe humørsyk. Litt uflidd og vanskelig å kommunisere med til tider. Har noen ganger feildiagnostidert og latt være å henvise da det viste seg at jeg hadde spiserørsbetennelse. Dette måtte jeg ordne selv privat. Et stort problem er ventetid og timebestilling. Jeg fikk akuttime hvor jeg i hui og hast kastet meg i bilen for å nå. Jeg ble allikevel sittende i 45 minutt og måtte til slutt gå for å hente barna mine. Dette er var dog ikke legens feil.

Veldig Dyktig og omsorgsfull

Han oppdaget min Aorta Anorisme, noe som leger skjelden eller aldrig finner/misstenker før det er forsent. Før og etter operasjon har han vært utrolig støttende, og tilstedevarende, og menneskelig og hyggelig på alle måter. Tatt seg god tid hved hvert besøk,

Alt på G

rolig og fornuftig, lett å snakke med, henviser videre vist det er behov for det, fleksibel