Axel Mauroschat Sund

Autorisasjon (1992)

Byfjorden Legesenter Telefonnummer51 87 73 0051 87 73 ...
Skogstøstraen 37 4029 Stavanger
Axel Mauroschat Sund er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Axel Mauroschat Sund

fantastisk lege

Legen tar seg alltid god tid, og man føler at man blir godt ivaretatt og lyttet til. Helsesekretærene som jobber der er også veldig hyggelige. Gruer meg til han skal gå av med pensjon.
mvh[Navn fjernet av moderator]

Trygg og god lege !

Dr. Axel M Sund inngir tillt, ja faktisk umiddelbart- og han tar seg tid når det er nødvendig. Han er klok. Jeg føler meg forstått. Han ivaretar også min fysiske helse på en god måte. Han passer på når det er tid for evnt prøver, som jeg av tidligere leger måtte purre på... Jeg opplever han som en dyktig lege. Jeg føler å være i gode hender.
Jeg er veldig fornøyd med min fastlege !

Respektløs

Skriver denne vurdering etter den tredje episode der legen glemte å skrive ut resept (digitalt) til meg etter legetimen. Hver gang måtte jeg dra tilbake til legesenter for å minne ham på at resept aldri kom opp i apotekets register. Denne gang kom jeg i "pause" tid og så legen selv i gangen. Jeg kom til ham og forklarte hva det gjaldt. Spurte om hvorfor han stadig glemmer å skrive ut resepter. Legen imidlertid opptrådte fullstendig uinteressert. Ingen reaksjon i det hele tatt. Svarte kun med:" Du må vente til pausen er over". Måtte fint (i en alder av 82) sette meg ned i 30 minutter og henvende meg til dem i resepsjonen for så å forklare alt på nytt slik at de ordner resept med legen.
Hva skal man kalle denne type behandling?

Faglig dyktig

Sjelden og fantastisk dyktig lege. Det er en glede å møte på en lege som er så informative og ivaretar pasienten sin.

Bryr seg

Jeg har hatt denne legen i hvertfall 20 år. Bytter ikke fram til hans pensjonering. Er ventetid å komme inn til timen som tilsier at Axel bryr seg om pasientene sine da han bruker lang tid på de.