Astrid Boon Mundal

Sandvika Legesenter

Autorisasjon (1982)

Sandvika Legesenter Telefonnummer67 80 86 5067 80 86 ...
Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Astrid Boon Mundal er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Astrid Boon Mundal

Kunnskapsrik, men uinteressert

Jeg har hatt Astrid i over ett år. Hun er nogenlunde dyktig, og henviser deg videre eller utreder - men ofte bare hvis du ber om det og står på ditt. Hun leser seg ofte opp/researcher underveis i timen, som tar en del tid, men dette er også noe som kan være bra. Dessverre er legen totalt uinteressert i deg som pasient, lytter ikke aktivt, og gir deg en uggen følelse av at du ikke blir tatt på alvor. Hun virker useriøs og "sliten" i sin rolle.

Tar ikke pasienten seriøst

Fastlegen min var bortreist så jeg fikk time med Astrid isteden.
Jeg hadde ligget syk i to uker på ferie og dro med det første til legesenteret etter jeg landet.
Legen er totalt uinteressert i deg som pasient og gir deg inntrykket at hun ikke hører eller tror på det du forteller av symptomer du gått igjennom. Jeg fikk høre min betennelse jeg hatt i hals og bihuler i 14 dager, med slim og oppkast, bare var "en liten forkjølelse", og jeg fikk ikke noe resept for å bli bedre.
Hun virker useriøs i sin rolle.

Fornøyd

Jeg har brukt henne som fastlege i 12 år, og er fornøyd. Hun henviser videre der det er nødvendig og lytter selv om hun skriver i journalen samtidig. Man kan betro seg til henne og hun lytter. Hun viser ikke så mye empati, men det er ikke så rart når man i et slikt yrke treffer bare syke mennesker og har et tidspress i jobben sin. Hun forholder seg nøytral og tar pasienten på alvor og gir nødvendig hjelp. Hun er flink til å holde tiden, så det er sjelden noe mer enn 10 min ventetid (som regel ingen ventetid). Helsesekretærene på Sandvika legekontor er flinke og hyggelige. Man blir møtt med respekt fra de og fra Mandal. Pluss at man kan møte opp kl. 8 og få akuttime.

Ikke bra

Vikrer absolutt ikke interessert i passienten. Er vanskelig å prate med eller få tillit til. Vikrer som hun jobberfor staten og ikke for passienten. Byttet lege etter dette.

Dyktig, hjelpsom og blid

Har brukt Dr. Mundal i 28 år, og er så glad for å ha henne som min fastlege.
Jeg opplever hun tar mine henvendelser til seg, og er bestandig behjelpelig. Hun lytter og utviser gode kunnskaper. Jeg stoler på henne, og er aldri i tvil om hun gir de beste råd og utfører den beste behandling.
Tusen takk!