Astrid Boon Mundal

Sandvika Legesenter

Autorisasjon (1982)

Ingen på venteliste

Sandvika Legesenter Telefonnummer67 80 86 5067 80 86 ...
Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Astrid Boon Mundal er en av 102 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Astrid Boon Mundal

Tar ikke pasienten seriøst

Fastlegen min var bortreist så jeg fikk time med Astrid isteden.
Jeg hadde ligget syk i to uker på ferie og dro med det første til legesenteret etter jeg landet.
Legen er totalt uinteressert i deg som pasient og gir deg inntrykket at hun ikke hører eller tror på det du forteller av symptomer du gått igjennom. Jeg fikk høre min betennelse jeg hatt i hals og bihuler i 14 dager, med slim og oppkast, bare var "en liten forkjølelse", og jeg fikk ikke noe resept for å bli bedre.
Hun virker useriøs i sin rolle.

Fornøyd

Jeg har brukt henne som fastlege i 12 år, og er fornøyd. Hun henviser videre der det er nødvendig og lytter selv om hun skriver i journalen samtidig. Man kan betro seg til henne og hun lytter. Hun viser ikke så mye empati, men det er ikke så rart når man i et slikt yrke treffer bare syke mennesker og har et tidspress i jobben sin. Hun forholder seg nøytral og tar pasienten på alvor og gir nødvendig hjelp. Hun er flink til å holde tiden, så det er sjelden noe mer enn 10 min ventetid (som regel ingen ventetid). Helsesekretærene på Sandvika legekontor er flinke og hyggelige. Man blir møtt med respekt fra de og fra Mandal. Pluss at man kan møte opp kl. 8 og få akuttime.

Ikke bra

Vikrer absolutt ikke interessert i passienten. Er vanskelig å prate med eller få tillit til. Vikrer som hun jobberfor staten og ikke for passienten. Byttet lege etter dette.

Dyktig, hjelpsom og blid

Har brukt Dr. Mundal i 28 år, og er så glad for å ha henne som min fastlege.
Jeg opplever hun tar mine henvendelser til seg, og er bestandig behjelpelig. Hun lytter og utviser gode kunnskaper. Jeg stoler på henne, og er aldri i tvil om hun gir de beste råd og utfører den beste behandling.
Tusen takk!

Uinteressert, ikke engasjert

Da jeg trenge noen, var til og med fastlegen fraværende. Jeg har brukt denne legen i noen år. De gangene jeg har oppsøkt henne fordi jeg trengte hjelp, har jeg opplevd henne som uinteressert og fraværende. Min bror døde bare 40 år gammel. Dødsfallet skjedde brått og uventet. Selvfølgelig et sjokk og et traume, spesielt siden jeg hadde mistet så mange bare få år tidligere. Jeg oppsøkte Mundal og forklarte situasjonen, blant annet fordi jeg trengte sykemelding. Jeg var nærmeste pårørende til avdøde, og i tillegg til sorgen var det mye praktisk som skulle håndteres etter dødsfallet. Legen virket helt uinteressert. Hun så inn i pc-skjermen da jeg snakket og virket uvillig til å gi meg sykemelding, selv da jeg forklarte at dødsfallet var ekstra belastende siden min eldste bror døde av leukemi noen år tidligere. Jeg hadde kanskje forventet at legen skulle foreslå hjelp, som sorggrupper eller lignende, men i stedet gikk jeg ut av legekontoret uten støtte og med sykemelding på fire dager! Dette er noen år siden, og jeg føler at jeg aldri fikk tid eller rom til å bearbeide sorgen på en ordentlig og verdig måte.