Astrid Boon Mundal

Sandvika Legesenter

1982

Ingen på venteliste

Sandvika Legesenter Telefonnummer67 80 86 5067 80 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Astrid Boon Mundal er en av 106 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Astrid Boon Mundal

Dyktig, hjelpsom og blid

Har brukt Dr. Mundal i 28 år, og er så glad for å ha henne som min fastlege.
Jeg opplever hun tar mine henvendelser til seg, og er bestandig behjelpelig. Hun lytter og utviser gode kunnskaper. Jeg stoler på henne, og er aldri i tvil om hun gir de beste råd og utfører den beste behandling.
Tusen takk!

Uinteressert, ikke engasjert

Da jeg trenge noen, var til og med fastlegen fraværende. Jeg har brukt denne legen i noen år. De gangene jeg har oppsøkt henne fordi jeg trengte hjelp, har jeg opplevd henne som uinteressert og fraværende. Min bror døde bare 40 år gammel. Dødsfallet skjedde brått og uventet. Selvfølgelig et sjokk og et traume, spesielt siden jeg hadde mistet så mange bare få år tidligere. Jeg oppsøkte Mundal og forklarte situasjonen, blant annet fordi jeg trengte sykemelding. Jeg var nærmeste pårørende til avdøde, og i tillegg til sorgen var det mye praktisk som skulle håndteres etter dødsfallet. Legen virket helt uinteressert. Hun så inn i pc-skjermen da jeg snakket og virket uvillig til å gi meg sykemelding, selv da jeg forklarte at dødsfallet var ekstra belastende siden min eldste bror døde av leukemi noen år tidligere. Jeg hadde kanskje forventet at legen skulle foreslå hjelp, som sorggrupper eller lignende, men i stedet gikk jeg ut av legekontoret uten støtte og med sykemelding på fire dager! Dette er noen år siden, og jeg føler at jeg aldri fikk tid eller rom til å bearbeide sorgen på en ordentlig og verdig måte.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Legen skriver journalen mens pasienten forteller om sitt problem. Gir sjelden råd men spør pasienten hva den vil.

Veldig go lege

Jeg er så glad for å ha fått deg som lege:)
Du er veldig godt menneske å veldig hjelpsom. Om du ikke får hjelpt så henviser du til folk som kan hjelpe til. Jeg er enormt takknemlig for alt du har gjort for meg. Anbefaller deg på det sterkeste :)

Fornøyd

Har brukt Mundal i flere år, både for meg og mine to barn. Hun kan nok virke noe kort, men vi opplever å bli tatt seriøst og hun lytter og henviser videre hvis det er nødvendig.
Ser at flere skriver at hun stresser med tiden, men det er kanskje ikke så rart - en legetime er jo tross alt bare et kvarter. Hvis hun skulle blåse i dette ville jo timene for de som kom etter bli mye forsinket... Tror de fleste ville synes det er ganske irriterende også. For de som har flere ting å ta opp, er det jo bare å si fra om dette når man bestiller, så får man sikkert to timer etter hverandre.