Astrid Boon Mundal

Sandvika Legesenter Kvinne, 62 år

Autorisert1982
Ledige plasser 41 av 1520
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Astrid Boon Mundal er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Astrid Boon Mundal

Ikke den beste legen jeg har hatt

Legen skriver journalen mens pasienten forteller om sitt problem. Gir sjelden råd men spør pasienten hva den vil.

Veldig go lege

Jeg er så glad for å ha fått deg som lege:)
Du er veldig godt menneske å veldig hjelpsom. Om du ikke får hjelpt så henviser du til folk som kan hjelpe til. Jeg er enormt takknemlig for alt du har gjort for meg. Anbefaller deg på det sterkeste :)

Fornøyd

Har brukt Mundal i flere år, både for meg og mine to barn. Hun kan nok virke noe kort, men vi opplever å bli tatt seriøst og hun lytter og henviser videre hvis det er nødvendig.
Ser at flere skriver at hun stresser med tiden, men det er kanskje ikke så rart - en legetime er jo tross alt bare et kvarter. Hvis hun skulle blåse i dette ville jo timene for de som kom etter bli mye forsinket... Tror de fleste ville synes det er ganske irriterende også. For de som har flere ting å ta opp, er det jo bare å si fra om dette når man bestiller, så får man sikkert to timer etter hverandre.

Ikke å anbefale

Var min fastlege i omtrent to år. Følte ved flere anledninger at jeg ikke ble tatt seriøst, og at hun hadde en nedlatende holdning til pasienten, med kommentarer som hverken var objektive eller profesjonelle.

Veldig fornøyd

Synes det er trist å lese at så mange er misfornøyde med henne. Selv er jeg/vi veldig fornøyde. Hun har vært min og mine barns fastlege i mange år. Hun tar alltid problemene våre alvorlig, og sender oss videre til undersøkelse/spesialist heller en gang for mye enn en gang for lite. Vi føler oss trygge på at hun har den kompetanse og erfaring som trengs til å ivareta vår helse. Dessverre er en legetime svært kort, og jeg ser også det som nevnes av flere her, at hun stresser med tiden, men det har jeg full forståelse for. Det er ikke lite hun skal rekke på en kort legevisitt: hun skal ha tid til å lytte, undersøke plagen, skrive alt inn i journalen, kanskje skrive henvisning eller andre nødvendige papirer, finne nødvendige navn/spesialister/helseforetak for viderebehandling, ta div. telefoner for å undersøke noe osv. Jeg er faktisk ganske så imponert over at hun klarer er sånt arbeidspress dag etter dag. Dessverre er det ofte slik at man sier ifra når man er misfornøyd, men ikke når man er fornøyd, og det er kanskje derfor hun scorer så lavt på totalvurderingen her. Vi er iallefall veldig fornøyde og kommer aldri til å bytte henne ut.