Jon Geir Tengesdal

Jon Geir Tengesdal AS
Madlakrossen 25 4042 Hafrsfjord
Jon Geir Tengesdal er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jon Geir Tengesdal

Dyktig lege som er lett å snakke med

Dyktig lege. Har fått riktige henvisninger og rask hjelp i de tilfellene hvor jeg har trengt det. Han er flink til å forklare sykdommer / tilstander på en pedagogisk måte.

Dyktig, behagelig og lege som er tilgjengelig

Har aldri hatt inntrykk av at han bruker resept som en enkel vei ut av konsultasjonen. Er nøye og dyktig i sine vurderinger, aldri følt at jeg har fått feil diagnose eller oppfølging. Både jeg og datteren min har blitt videresendt til undersøkelser på SUS og fått korrekt behandling.

Utrolig bra!

Har gått til dr. Tengesdal siden jeg var liten. Får alltid time raskt, veldig sjelden venting over tiden, hyggelige legesekretærer. Blir tatt på alvor- han bestiller prøver på det meste når det har vært behov. Hjelper bra til med NAV når det trengs(skriver nødvendige papirer der og da, eventuelt senere samme dag). Dokumenterer godt, noe som har vært viktig for meg.
Eneste jeg eventuelt skulle ønske var smsvarsling om time, men det betyr lite for meg!

En god lege !

Han har veldig gode kunnskaper, og klarer sile ut gjennom all info jeg lirer av meg hva som er hovedproblemet. (når en er syk er det mye som er galt !)
Får et klart svar, og har enda ikke måtte ta runde to på samme problem.
Har følt meg litt snurten når jeg "ender opp med en liten pille", men han har rett hver gang.
Kjapp med å tildele timer, og ventetiden er på et minimum.

Ikke noe vodt å si om Dr Tengesdal

Har hatt Dr Tengesdal så lenge jeg kan huske, synes jeg blir tatt på alvor og ikke noe tull. Det er rett det noen sier at han sitter å taster på pc`en når en snakker, men det er jo å dokumentere problemene en evt har -tenker jeg- Eller her jeg bare gode ting å si om han.