Jon Geir Tengesdal

Jon Geir Tengesdal AS
Madlakrossen 25 4042 Hafrsfjord
Jon Geir Tengesdal er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Jon Geir Tengesdal

Dyktig lege som er lett å snakke med

Dyktig lege. Har fått riktige henvisninger og rask hjelp i de tilfellene hvor jeg har trengt det. Han er flink til å forklare sykdommer / tilstander på en pedagogisk måte.

Dyktig, behagelig og lege som er tilgjengelig

Har aldri hatt inntrykk av at han bruker resept som en enkel vei ut av konsultasjonen. Er nøye og dyktig i sine vurderinger, aldri følt at jeg har fått feil diagnose eller oppfølging. Både jeg og datteren min har blitt videresendt til undersøkelser på SUS og fått korrekt behandling.

Utrolig bra!

Har gått til dr. Tengesdal siden jeg var liten. Får alltid time raskt, veldig sjelden venting over tiden, hyggelige legesekretærer. Blir tatt på alvor- han bestiller prøver på det meste når det har vært behov. Hjelper bra til med NAV når det trengs(skriver nødvendige papirer der og da, eventuelt senere samme dag). Dokumenterer godt, noe som har vært viktig for meg.
Eneste jeg eventuelt skulle ønske var smsvarsling om time, men det betyr lite for meg!

En god lege !

Han har veldig gode kunnskaper, og klarer sile ut gjennom all info jeg lirer av meg hva som er hovedproblemet. (når en er syk er det mye som er galt !)
Får et klart svar, og har enda ikke måtte ta runde to på samme problem.
Har følt meg litt snurten når jeg "ender opp med en liten pille", men han har rett hver gang.
Kjapp med å tildele timer, og ventetiden er på et minimum.

Ikke noe vodt å si om Dr Tengesdal

Har hatt Dr Tengesdal så lenge jeg kan huske, synes jeg blir tatt på alvor og ikke noe tull. Det er rett det noen sier at han sitter å taster på pc`en når en snakker, men det er jo å dokumentere problemene en evt har -tenker jeg- Eller her jeg bare gode ting å si om han.

Flink og god lege

Jeg har bare gode ord å si om Tengesdal, han er absolutt min favoritt lege. Han er imøtekommende, har mye kunnskap, bryr seg, er flink til å lytte og er veldig flink til å forklare underveis hva han skal gjøre og hva han mener. Han er maks 5-10 min forsinket og er som regel ikke forsinket i det hele tatt. Konsultasjonene er raske, men jeg har følt at jeg har blitt sett og lyttet til likevel. Legesekretærene på kontoret hans er veldig koselige!

Trygg og tilgjenglig

Har hatt denne legen i 18 år.
Hyggelig og imøtekommende.
Tar deg på alvor.
Veldig omsorgsfulle lege sekretærer.
Lett å få time, holder tiden.

En god lege

Jon Geir Tengesdal er en god lege med mye kunnskap. Men det er ikke alltid jeg føler han tar de undersøkelser som burde bli tatt, for å finne ut av hva problemet er. Han er koselig og interessert i deg som pasient, men når du sitter å forklarer problemet ditt er han veldig fokusert på å skrive på PC. Har ikke hatt andre fastleger, så har ingen å sammenligne med, men kan anbefale denne legen. Du får hastetime hvis du ringer tidlig om morgenen, ellers kan det gå et par dager før du får time. Men opplever dette som helt innenfor og er meget fornøyd på det området. Sekretærene er veldig koselige, spesielt den ene av dem.

En paternaliserende lege

Har en paternaliserende holdning, hvor jeg føler det jeg sier bare blir satt til side og at jeg ikke blir tatt på alvor. Derimot lokalene og personalet er ypperlige!

Faglig dyktig lege.

I forbindelse med at jeg søkte Tengesdal sin adresse kom jeg tilfeldigvis over en vurdering hvor det påstås at dr Tengesdal "bagatelliserer alt". Jeg kan ikke bli mer uenig; Tengesdal har vært familiens fastlege i mange år, og han fremstår som faglig meget dyktig, lyttende og forståelsesfull. Bagatelliserende er en meget feil betegnelse på dr Tengesdal sin legegjerning.

Useriøs

Tar ikke meg eller sykdommene jeg har seriøst. Bagatelliserer alt. Føler meg utrygg og lite tatt vare på. Ingen tillit og ingen tiltro til legen!

Veldig fornøyd!!

Har hatt Tengesdal som lege siden jeg var ei lita jente. Er utrolig fornøyd! Min opplevelse er at han er oppmerksom og flink. Håper han fortsetter i lang tid:)

solid lege.

Kunnskapsrik og solid lege som jeg føler meg 100% trygg på.

God lege, bred kunnskap og objektiv

Oppfatter ham som en god lege, tar spørsmål og bekymringer på alvor.