Hans Ewald Theis

Tlf: 51 77 66 66 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Ewald Theis er en av 18 fastleger i Time

Siste vurderinger av Hans Ewald Theis

Ein dyktig lege

Eg har hatt Hans E. Theis som min fastlege i 20 år. Det er eit val eg aldri har angra på. Eg har aldri opplevd noko negativt i møte med han, men blitt møtt med forståing og empati. Håpar bare at han står mi tid ut!

Dyktig lege. Trygt og godt gjennom mange år.

Theis har vært min fastlege gjennom svært mange år. Han er også barnas lege. God kommunikasjon. Oppleves trygt på alle måter.

Anbefales ikke

Syns ikke denne legen hører hva jeg som pasient sier. "jeg er deg ett svar skyldig" har jeg fått høre flere ganger nå, og har selv måttet ringe legekontoret, og fått dem til å be legen om å henvise meg videre.
Anbefales da ikke om man er syk og ikke har energi nok til å mer eller mindre undersøke seg selv, og finne diagnoser på nett, og hvor man skal henvises.

God lege

I løpet av eitt besøk med barnet mitt har han på kort tid forstått problemstillinga på bakgrunn av ei relativt komplisert sjukehistorie, undersøkt og gitt gode råd og satt i gang med tiltak. Han er empatisk, svært flink med barnet og tydeleg kunnskapsrik.

Lite imøtekommende og forståelsesfull.

Denne legen anbefales ikke. Dårlig tid til pasienten,stresser så mye at jeg føler meg direkte uønsket. Dårlig til å lytte å jeg får dermed ikke forståelse og rett hjelp.

mest elendige legen jeg har vært borti

Denne legen anbefaler jeg ikke til noen.
Jeg opplevde å ikke møte forståelse for noe av det jeg ville ta opp med han.
Syns ikke det er noe greit når en lege sier at han ikke har greie på barn å derfor ikke kan svare på mine spørsmål. elendig

En fantastisk dyktig og profesjonell lege

Har gått til Theis i over 10 år, og han tar seg virkelig tid til deg som pasient, har enormt høy kunnskap og henviser videre med en gang han ønsker en 'second opinion' slik at pasientens beste til en hver tid blir ivaretatt.

Bestemt seg på forhånd

Jeg anbefaler ikke denne legen. Man føler at legen har bestemt seg for hva som feiler deg før du kommer inn. Jeg har ikke tillitt til legen. Det fungerte overhode ikke for meg å ha han som fastlege.

den dårligste legen jeg har hatt.

jeg føler ikke at denne legen lytter til mine plager.

Beste lege og "psykolog" eg har hatt !

Utrolig goe lege. Han har en rolige måte å vær på, e tålmodige og forståelsefull. Anbefales ! :-)