Hans Ewald Theis

Sandtangen legesenter

1981

Sandtangen legesenter Telefonnummer51 77 66 6651 77 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirsten Brynes veg 7 4344 Bryne
Hans Ewald Theis er en av 20 fastleger i Time

Siste vurderinger av Hans Ewald Theis

Dømmende og lite forstående.

Fikk høre en dømmende bibelsk preken ovenfor meg som ikke-troende. Følte meg også mistenkeliggjort som en bruker av ulovlige stoffer.

Ein dyktig lege

Eg har hatt Hans E. Theis som min fastlege i 20 år. Det er eit val eg aldri har angra på. Eg har aldri opplevd noko negativt i møte med han, men blitt møtt med forståing og empati. Håpar bare at han står mi tid ut!

Dyktig lege. Trygt og godt gjennom mange år.

Theis har vært min fastlege gjennom svært mange år. Han er også barnas lege. God kommunikasjon. Oppleves trygt på alle måter.

Anbefales ikke

Syns ikke denne legen hører hva jeg som pasient sier. "jeg er deg ett svar skyldig" har jeg fått høre flere ganger nå, og har selv måttet ringe legekontoret, og fått dem til å be legen om å henvise meg videre.
Anbefales da ikke om man er syk og ikke har energi nok til å mer eller mindre undersøke seg selv, og finne diagnoser på nett, og hvor man skal henvises.

God lege

I løpet av eitt besøk med barnet mitt har han på kort tid forstått problemstillinga på bakgrunn av ei relativt komplisert sjukehistorie, undersøkt og gitt gode råd og satt i gang med tiltak. Han er empatisk, svært flink med barnet og tydeleg kunnskapsrik.