Inge Thomsen

Sentrum Legesenter Sandnes

1976

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sentrum Legesenter Sandnes
Elvegata 11 4306 Sandnes
Tlf: 51 97 19 19 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Inge Thomsen er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Inge Thomsen

God lege

Jeg har vært kjempe fornøyd med min fastlege. Han har alltid tid til meg, han er nesten aldri forsinket og følger opp helsetilstanden.
Han tar meg alvorlig, men også med et smil på lur! Rett og slett en koselig fyr! :)
Anbefales!

Svært dyktig lege!

Har tid til å lytte. Tar pasienten på alvor. Alltid presis. Svært flink til å forklare årsaker og behandling ved helseproblemer/sykdom. Rask til å henvise til videre behandling hvis nødvendig. Formidler også trøst/ støtte. Lege som absolutt fortjener de beste anbefalinger!

Fantastisk å klok lege

Thomsen har vert min lege i 26 år. Han har hjulpet meg på alle mulige måter i alle år. Han er som regel altid presis. Han tar seg tid til å lytte og er veldig omsorgsfull. Han møter pasienten med tillit og respekt.

Tok seg tid

Jeg går fast til Sentrum legesenter. Den ene gangen jeg har vært syk så var ikke min fastlege tilgjennelig. Jeg fikk da komme inn til Thomsen selv om jeg ikke hadde time og ikke var hans pasient. Han undersøkte meg skikkelig, lyttet til meg, tok mange relevante prøver og tok seg god tid midt i lunsjen hans.

Solid

Saklig og solid. Forholder seg mest til faktaopplysninger. Er nok ikke så opptatt av den psykiske delen. Gir god respons, og ser tilbake i notatene på tidligere besøk. Flink å henvise til andre om nødvendig, er nøytral til alternativ medesin.