Ivar Thomsen

Forus Legesenter

1980

Forus Legesenter Telefonnummer51 81 03 6051 81 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Forus legesenter Postboks 6801 4079 Stavanger
Ivar Thomsen er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ivar Thomsen

Kunnskapsrik og dyktig

Thomsen er en utrolig dyktig, kunnskapsrik og god lege. Han er alltid smilende og imøtendekommende. Lett og få time men vanskelig og komme igjenom med tlf. Har hatt han som lege siden 2001. Ofte litt forsinket, litt for mye klistret til pcen og litt glemsk men eller kjempe flink.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Det finnes ikke et bedre medmenneske og fastlege enn dette. Er så evig takknemlig for at jeg har fått komme til Thomsen. Har benyttet samme fastlege siden barneårene til voksen alder. Meget fornøyd. Tommel opp :)

En lege som tar deg på alvor

Ivar har vært hele familiens fastlege i over 20 år. Helt siden første graviditet. Vi har flyttet på en annen side av distriktet - men kjører gjerne litt lenger for å slippe å bytte fastlege.
Ivar er en utrolig humørspreder og vi er imponert over hvordan han klarer å holde trøkket og humøret oppe. Ja, han er alltid forsinket og kan virke kjapp og til tider litt for mye fokus på pc'en! Men de skal nå rekke alt i løpet av 5 - 15 min og skrive inn alt også. Når det er alvor - og du gir beskjed om at skal lytte, så er han veldig tilstede. Med stort engasjement.
Vi vil også gi en STOR honnør til damene i resepsjon og lab. De er helt utrolige. Alltid godt humør, effektive og dyktige. De er en stor del av at legene får så god tilbakemelding. Det har blitt enklere å komme igjennom på telefon, og de er fleksible og vi føler vi blir sett og tatt på alvor. Takk til et utrolig godt team på Forus Legesenter.

Den aller beste legen vi har hatt

Vi har begge hatt andre leger og ville ikke byttet nå om vi fikk en milliard.
Blir alltid tatt godt imot, utrolig dyktig og omsorgsfull.
Tar ting på alvor. Ja han er ofte forsinket, men det er nettopp fordi han tar pasienten på alvor. Har imidlertid kommet inn for tidlig og på tiden noen ganger.😉
Han har glimt i øyet. Følger opp det han har påbegynt.Avsetter ny time for oppfølging umiddelbart.
Lytter til det vi har å si.
SÅ glade for at vi har ham som fastlegge.

Utrolig dyktig

Har alltid hatt Thomsen som fastlege og er utrolig fornøyd. Blir tatt alvorlig og får gode råd og hjelp. Han er faglig dyktig, kunnskapsrik og er på pasientens side.
Dette er virkelig en lege som ser pasienten.