Ivar Thomsen

Forus Legesenter

Forus legesenter Postboks 6801 4079 Stavanger
Ivar Thomsen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ivar Thomsen

Den beste fastlegen jeg har hatt

Det finnes ikke et bedre medmenneske og fastlege enn dette. Er så evig takknemlig for at jeg har fått komme til Thomsen. Har benyttet samme fastlege siden barneårene til voksen alder. Meget fornøyd. Tommel opp :)

En lege som tar deg på alvor

Ivar har vært hele familiens fastlege i over 20 år. Helt siden første graviditet. Vi har flyttet på en annen side av distriktet - men kjører gjerne litt lenger for å slippe å bytte fastlege.
Ivar er en utrolig humørspreder og vi er imponert over hvordan han klarer å holde trøkket og humøret oppe. Ja, han er alltid forsinket og kan virke kjapp og til tider litt for mye fokus på pc'en! Men de skal nå rekke alt i løpet av 5 - 15 min og skrive inn alt også. Når det er alvor - og du gir beskjed om at skal lytte, så er han veldig tilstede. Med stort engasjement.
Vi vil også gi en STOR honnør til damene i resepsjon og lab. De er helt utrolige. Alltid godt humør, effektive og dyktige. De er en stor del av at legene får så god tilbakemelding. Det har blitt enklere å komme igjennom på telefon, og de er fleksible og vi føler vi blir sett og tatt på alvor. Takk til et utrolig godt team på Forus Legesenter.

Den aller beste legen vi har hatt

Vi har begge hatt andre leger og ville ikke byttet nå om vi fikk en milliard.
Blir alltid tatt godt imot, utrolig dyktig og omsorgsfull.
Tar ting på alvor. Ja han er ofte forsinket, men det er nettopp fordi han tar pasienten på alvor. Har imidlertid kommet inn for tidlig og på tiden noen ganger.😉
Han har glimt i øyet. Følger opp det han har påbegynt.Avsetter ny time for oppfølging umiddelbart.
Lytter til det vi har å si.
SÅ glade for at vi har ham som fastlegge.

Utrolig dyktig

Har alltid hatt Thomsen som fastlege og er utrolig fornøyd. Blir tatt alvorlig og får gode råd og hjelp. Han er faglig dyktig, kunnskapsrik og er på pasientens side.
Dette er virkelig en lege som ser pasienten.

Den eneste legen jeg har hatt

Ikke vits å komme i tide, han ligger alltid etter på tiden. Han kan virke noe upersonlig og rask. Tror rett og slett han har for mange pasienter. Utenom dette virker han kunskapsrik, en lege som kan faget sitt. Jeg var hos en annen lege på samme kontor sist, da Thomsen hadde ferie. Der ble jeg tatt bedre imot og fulgt opp på en bedre måte.