Martin Thormodsen

Kong Augvalds veg 6 4262 Avaldsnes
Martin Thormodsen er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Martin Thormodsen

Uinteressert

Kom til legen med ein lett bihulebetennelse. Etter å ha målt CRP, sat eg over ein time på venterommet, etter stengetid. Dei kunne eigentleg berre ha bede meg gå heim. For då eg kom inn til legen, verka han ikkje særleg interessert i å hjelpa meg. Einaste eg fekk var råd om å bruka meir otrivin.

Eg enda opp med å gå til legevakt nokre dagar seinare, då fekk eg hjelp.

Frekk og arrogant

Kommuniserer dårlig med pasienten.Har frekke nedlatende kommentarer, upassende! Har aldri opplevd en så lite profesjonell lege.Mangler sosiale antenner.Er sjokkert og har gått til han for første og siste gang.

Arrogant og fjern

han bryr seg ikke om mennesker. Han ignorerer meg og lar meg ikke snakke. han snakker heller ikke til meg, fordi han sitter bare og er opptatt med å skrive på pc sin.
Jeg opplever han som vinglete og ustabil og uten forståelse. arrogant og uhøfflig er ord som dekker denne Legen meget godt.
Har brukt han i 8mnd.
Terningkast 1 fra meg!!! har aldri opplevd verre person innenfor helse.

Menneskelig og faglig dyktig lege

Jeg har hatt denne legen som fastlege i seks år nå, og har bare gode erfaringer fra mine legebesøk. Det kan selvfølgelig bli litt venting på oppsatte timer, men det er verdt det når legen faktisk tar seg nødvendig tid til å snakke med pasientene. Han er empatisk, men også ærlig og direkte. Det setter jeg stor pris på! Ikke mange leger i dag som har øyekontakt med pasientene sine under konsultasjon. Det er utrolig viktig i dagens teknologisamfunn. Jeg trives veldig godt på Thormodsen legekontor, både hos legen og i møte med de hyggelige og smilende damene på kontoret.

Tummelumsk

Snakker mye om uvesentlige ting.
Han syntes det var komisk at jeg ikke visste den medisinske beskrivelsen av en lidelse jeg har. Som forresten er umenneskelig vondt og dessuten farlig. Gav ingen hjelp ved denne eller andre ganger. Har vært tålmodig med han men hver gang har det vært det samme. Ingen hjelp å få, ingen henvisninger til eksperter. Han bruker heller opp tiden på å prate om sine personlige filosofier om livet, sikkert fordi jeg var ung.

Mitt inntrykk er: Ikke flink med små barn, keitete med dem under 30 men grei med dem over 50.