Martin Thormodsen

Kong Augvalds veg 6 4262 Avaldsnes
Martin Thormodsen er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Martin Thormodsen

Sympatisk og imøtekommende

Jeg har hatt Martin Thormodsen som fastlege i mange år og er veldig godt fornøyd. Han gir seg tid til meg som pasient og jeg får gode råd og svar på mine spørsmål. Kommer fortsatt til å ha han som fastlege. Greit at han også er kirurg.

Sympatisk og dyktig lege.

Kjenne meg heller ikke igjen av noe av de negative vurderinger. Veldig god og forståelsefull lege. Lang og god erfaring å er kirug i tillegg. Lytter til det du seier og gjør absolutt det beste han kan for å hjelpe. Henviser vider til andre spesialister, Mr ,Ct og rønken. Kan ikke få bedre lege her på øya. Og personalet er både dyktig og vennlige.

Uinteressert

Kom til legen med ein lett bihulebetennelse. Etter å ha målt CRP, sat eg over ein time på venterommet, etter stengetid. Dei kunne eigentleg berre ha bede meg gå heim. For då eg kom inn til legen, verka han ikkje særleg interessert i å hjelpa meg. Einaste eg fekk var råd om å bruka meir otrivin.

Eg enda opp med å gå til legevakt nokre dagar seinare, då fekk eg hjelp.

Frekk og arrogant

Kommuniserer dårlig med pasienten.Har frekke nedlatende kommentarer, upassende! Har aldri opplevd en så lite profesjonell lege.Mangler sosiale antenner.Er sjokkert og har gått til han for første og siste gang.

Arrogant og fjern

han bryr seg ikke om mennesker. Han ignorerer meg og lar meg ikke snakke. han snakker heller ikke til meg, fordi han sitter bare og er opptatt med å skrive på pc sin.
Jeg opplever han som vinglete og ustabil og uten forståelse. arrogant og uhøfflig er ord som dekker denne Legen meget godt.
Har brukt han i 8mnd.
Terningkast 1 fra meg!!! har aldri opplevd verre person innenfor helse.