Martin Thormodsen

Martin Thormodsen er en av 27 fastleger i Karmøy

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Martin Thormodsen

Flink lege

Har hatt denne legen i noen år nå. Flink og virker ut som han har peiling på ting. Det kan gå litt fort i svingene av og til, men det ser jeg ikke som et problem egentlig. Men har byttet lege fordi jeg vil ha ein lege som er litt nærmere der jeg bur.

Lite forståelsesfull

Vært hos han ett par ganger. Han ble skuffet da jeg ikke ville ha oppfølging der ift. graviditet, jeg hadde super jordmor så tok vare på meg i motsetning til han her. Han har aldri tatt ryggproblemene mine på alvor (som jeg nå må gå til kiropraktor med 2 ganger i uken) og var heller ikke no særlig forståelsesfull når det kom til ting generelt. Byttet i graviditeten for å si det mildt. Ikke verdt å gå til han, i alle fall ikke for unge folk.

Sympatisk og imøtekommende

Jeg har hatt Martin Thormodsen som fastlege i mange år og er veldig godt fornøyd. Han gir seg tid til meg som pasient og jeg får gode råd og svar på mine spørsmål. Kommer fortsatt til å ha han som fastlege. Greit at han også er kirurg.

Sympatisk og dyktig lege.

Kjenne meg heller ikke igjen av noe av de negative vurderinger. Veldig god og forståelsefull lege. Lang og god erfaring å er kirug i tillegg. Lytter til det du seier og gjør absolutt det beste han kan for å hjelpe. Henviser vider til andre spesialister, Mr ,Ct og rønken. Kan ikke få bedre lege her på øya. Og personalet er både dyktig og vennlige.

Uinteressert

Kom til legen med ein lett bihulebetennelse. Etter å ha målt CRP, sat eg over ein time på venterommet, etter stengetid. Dei kunne eigentleg berre ha bede meg gå heim. For då eg kom inn til legen, verka han ikkje særleg interessert i å hjelpa meg. Einaste eg fekk var råd om å bruka meir otrivin.

Eg enda opp med å gå til legevakt nokre dagar seinare, då fekk eg hjelp.