Martin Thormodsen

Autorisert1984
  • Allmennmedisin
  • Generell kirurgi
Ledige plasser 110 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Thormodsen Legekontor

Kong Augvalds veg 6 4262 Avaldsnes
Martin Thormodsen er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Martin Thormodsen

Arrogant og fjern

han bryr seg ikke om mennesker. Han ignorerer meg og lar meg ikke snakke. han snakker heller ikke til meg, fordi han sitter bare og er opptatt med å skrive på pc sin.
Jeg opplever han som vinglete og ustabil og uten forståelse. arrogant og uhøfflig er ord som dekker denne Legen meget godt.
Har brukt han i 8mnd.
Terningkast 1 fra meg!!! har aldri opplevd verre person innenfor helse.

Menneskelig og faglig dyktig lege

Jeg har hatt denne legen som fastlege i seks år nå, og har bare gode erfaringer fra mine legebesøk. Det kan selvfølgelig bli litt venting på oppsatte timer, men det er verdt det når legen faktisk tar seg nødvendig tid til å snakke med pasientene. Han er empatisk, men også ærlig og direkte. Det setter jeg stor pris på! Ikke mange leger i dag som har øyekontakt med pasientene sine under konsultasjon. Det er utrolig viktig i dagens teknologisamfunn. Jeg trives veldig godt på Thormodsen legekontor, både hos legen og i møte med de hyggelige og smilende damene på kontoret.

Tummelumsk

Snakker mye om uvesentlige ting.
Han syntes det var komisk at jeg ikke visste den medisinske beskrivelsen av en lidelse jeg har. Som forresten er umenneskelig vondt og dessuten farlig. Gav ingen hjelp ved denne eller andre ganger. Har vært tålmodig med han men hver gang har det vært det samme. Ingen hjelp å få, ingen henvisninger til eksperter. Han bruker heller opp tiden på å prate om sine personlige filosofier om livet, sikkert fordi jeg var ung.

Mitt inntrykk er: Ikke flink med små barn, keitete med dem under 30 men grei med dem over 50.

Flink og empatisk

Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene av denne legen da jeg synes han har vært flink, imøtekommende og grundig..
Synes han stiller de rette spørsmålene og han en veldig rett klient tilnærmelse. Jeg kan kun anbefale ham. Hvis jeg skal si noe negativt så er det at lokalene hans kunne trengt en oppgradering.

Semste lege jeg har vaert i kontakt med

Tycker det er trist med leger som ikke kan vare profissjonelle.
Personen i fråga borde ta en vurdering om dette verkligen er riktig yrke!