Olav Thorsen

Klubbgaten Legesenter

1978

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Olav Thorsen er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Olav Thorsen

ikke profesjonell

hadde Thorsen som vikarlege. har selv slitt med psykisk helse i en lang tid og når jeg kommer inn og spør om generell legerklæring mener han at jeg nesten må være funksjonshemmet for å få en. skrev på erklæringen jeg fikk at jeg spurte om en erklæring og ikke GENRELL erklæring. han spurte også på slutten av timen og jeg hadde penger på meg og sa at jeg måtte betale når jeg skulle gå(???). fikk meg til å føle meg skyldig for mine grunner til erklæring og var rett og slett uprofesjonell. byttet legekontor ASAP etter den timen!

Tillitsfull

Godt humør, tillitsfull og troverdig.
Kaller en spade for en spade.
Ble tatt godt i mot...........

Beste legen jeg har hatt!

Jeg opplever å bli tatt på alvor, lyttet til og blitt godt ivaretatt. Han er veldig blid, tar seg god tid og er den beste legen jeg har hatt. Legekontoret er ellers lett å komme i kontakt med, får time raskt og hyggelige ansatte i resepsjonen.

Utrolig dårlig lege

Ja jeg ser han har vunnet løvetann prisen!? Noe som ikke går ut på og ta vare på pasientene sine. Virker som han ikke har hode på rett plass!!At han ikke bryr seg.. Lite forståelsesfull, gir deg utrolig dårlig samvittighet om du spør om sykemelding osv. Jeg har byttet fastlege for og si det sånn!

Veldig etter boka

...lite åpen for å hjelpe der skolemedisin ikke strekker til. Henger mye på knaggen for psykisk helse. Sikkert ubevisst, men evner å gi deg skikkelig dårlig samvittighet når du trenger sykemelding.