Kim Helen Tjøstheim

Tlf: 51 74 21 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kim Helen Tjøstheim er en av 12 fastleger i Strand

Siste vurderinger av Kim Helen Tjøstheim

Hun er kjempe bra.

Hun sender der hvor hun føler en burde være for en gundig unndersøkelse.Hun er hyggelig å prate med,kan også ta seg tid og prate om andre ting en sykdom.Tilbyr også mer enn det en kommer for,f.eks blodprøver.

Bytta fort som svint

Syns ikke hu tok seg tid til noe som helst, mine problemer hadde hu null peiling om og all informasjon fikk jeg fra internettet. Det ble kun printa ut før jeg ble kasta ut helst. Føler også jeg fikk null respekt og lite medfølelse, ikke ett smil å se. Jeg kunne like gjerne googla meg frem til det selv da.

Jeg har bytta lege nå, til noen med kompetanse og medfølelse. Heldigvis

Bra Lege

Føler ein blir hørt og forstått av Kim Helene ..
Har Kim helene som fastlege både for meg selv og mine 2 barn .. Og har alltid fått bra service.

Kanonbra lege

Kim Helen er den beste legen jeg har hatt. Hun er grundig og flink til å følge opp. Tar seg tid og lytter til hva jeg har på hjertet.

Dyktig lege.lett og snakke med om alt.

Tar alle ting på alvor.sender deg fort videre på behandling eller utredning.har hatt henne i någen år og kan anbefale henne på d sterkeste😊

En god lege som ivaretar meg godt

K.H.Tjøstheim er en lege som informerer godt og foretar de undersøkelsene som trengs. Hun sender meg videre dersom det er ting som må undersøkes bedre.

Kan IKKE anbefale denne legen!

Det første jeg fikk beskjed om da jeg kom til henne var at hun hadde dårlig tid, og at jeg kun måtte ta opp et problem. Dersom det var noe mer måtte jeg bestille en ny time en annen gang.
Skreiv ut et par sider fra internett om min diagnose og gav til meg. Gjorde ingen klinisk undersøkelse.
Så på pc-skjermen det meste av den lille tiden jeg var der.
Følte meg respektløst behandlet!

Elendig til å kommunisere med pasientt

Mangler evnen til å behandle pasienter med respekt (i særdeleshet eldre). Mottar pasienter på sitt kontor uten å se på pasienten, sitter kun å stirrer inn i sin dataskjerm og gir pasienten følelsen av å kun være til bry.
Har ikke forstått at det er legen som er til for pasienten, ikke omvendt
Ringer ikke opp pasient etter løfte om å gjøre det.

den beste fastlegen

Kim Helen er en lege som bryr seg og virkelig tar vare på sine pasienter. Hun er flink, følger opp pasienten og passer på at det blir gitt riktig og god behandling.

Ikke noe problem løyser

Kim helen bruker internett for å finne ut hva du muligens sliter med. Det er som om hun har null kunnskap om helse faget. Jeg hadde heller gått på nett selv enn å betalt for å gå til kim, tidenes verste lege.