Ingeborg Johanna Ask Torvik

Olav V`s gate 13 4005 Stavanger
Ingeborg Johanna Ask Torvik er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ingeborg Johanna Ask Torvik

Utmerket lege!

Jeg har gått til Ingeborg i 24 år. Det er med stor sorg at hun skal slutte. Iblant har jeg hatt forskjellige vikarer, og det er ingen som kan sammenlignes med henne. Utrolig empatisk og forståelsesfull. Hun er ekstremt grunndig med arbeidet; utdyper attester, følger opp sakene, og finner løsninger. Hun er så dyktig, og vet svaret på det meste. Det er ingenting å påpeke av negative ting, bortsett fra ventetiden. Men det er tross alt pga at hun tar seg god tid med hver pasient, lytter og gjør grunndig arbeid. All ventetid er verdt det.
Tusen takk for all hjelp :-)

Den beste legen

Ved vanlig legetime så er det som oftest lang ventetid ettersom hun ikke jobber fulltid og har så mange pasienter, men alltid når jeg trenger en haste time så får jeg komme innen en time. Hun tar seg alltid god tid til alle pasientene som gjør at ventetiden på kontoret kan være noe lang. Er meget fornøyd med Ask Torvik. Hun er en veldig dyktig lege som hører på hva pasienten sier.

bra lege!

ingeborg er flink, tolmodig og imøtekommende. trives godt hos henne. måtte desverre bytte lege da jeg skulle flytte.

eneste minuset er at det tar lang tid å bestille time, komme gjennom på telefon og ventetid på kontoret. pluss at man kan bestille time på internett og sms.

hun jobber deltid, har derfor vert mye hos vikarleger hos henne, men jeg har vert veldig godt fornøyd med de også :)

Den aller beste legen jeg har hatt

Å gå til Ingeborg var som å gå til en tante i familien. Koselig og alltid godt humør. Vsr min lege i ca.9 år. Angrer på at jeg måtte skifte lege. Har aldri funnet en slik flink og seriøs lege før. Hun hadde alltid tid til meg og var det vanskelig å få time då laget hun ekstra time til meg. Ta med mat og lesestoff når du venter. Det er pga at hun tar seg god tid til pasientene at du må vente. Men det er verdt å vente.

Dyktig lege

Ingeborg virker dyktig og tar deg seriøst. Minus for ekstrem lang ventedid. Både for å få time og for å komme inn den dagen du har time. Huner ofte på overtid, dvs. har du time kl 13, så kommer du inn kl. 14.
Venterommet er slitt og ukoselig :( men pga av Ingeborg virker dyktig, så holder jeg meg der en stund til.