Conrad Skarås Tuen

Ålgård Legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Conrad Skarås Tuen er en av 10 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Conrad Skarås Tuen

Veldig fornøyd

Som en av Conrad's pasienter i 10 år og lenger, er jeg veldig fornøyd å glad det er han jeg har som lege. Han følger opp, passer på, informerer veldig forståelig i alle situasjoner og er usedvanlig flink med barn i tillegg.

Han er den beste fastlegen det går an å ha. Enkel og snakke med. Tar den tiden det trenger og gjør det som må gjøres enkelt og greit. Grunnet yrke og interesser er det stort sett akutte ting som betennelser, overbelastninger ol jeg har vært inne med. Han nøler ikke med å sende deg videre hvis det er det, og har også truffet særs godt på div medisiner i div tilfeller.

Hyggelig, men blir ikke helt trodd på.

Han har sikker kunnskap, men han har en tendens til å opptre som en bedreviter. Føler spesielt det er vanskelig å bli trodd på. Gleder meg ikke akkurat så veldig til å gå til han.

Sikkert flere som er fornøyde med han, men jeg er ikke, da det er dette jeg føler hvert gang er har vært hos han.

Dyktig lege

Tuen oppleves som en dyktig og kompetent lege. Han tar seg tid til pasientene, og en får ikke følelsen av å bli dyttet ut døren slik jeg har opplevd andre steder. Når han kjenner behov for at en spesialist burde se på saken blir en henvist med en gang. Jeg er veldig fornøyd. Eneste minus er at det tar 2 uker å få time når en ringer for å bestille time, og at det noen ganger går en del over tiden når en sitter å venter på å få komme inn til timen sin. Men de som jobber på legekontoret er også hyggelige folk. Alt i alt, så kan legekontoret og dr. Tuen anbefales.

Utmerket lege

Utrolig dyktig, bruker god tid, og er interessert i å hjelpe alt han kan. Han forklarer hva som skjer i kroppen og hvordan skal vi håndtere det. Nå, ett helt år etter at jeg flyttet fra Ålgård, måtte jeg bytte legen, og er ikke veldig glad for det.