Conrad Skarås Tuen

Rettedalen 11 4330 Ålgård
Conrad Skarås Tuen er en av 9 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Conrad Skarås Tuen

Dyktig lege

Tuen oppleves som en dyktig og kompetent lege. Han tar seg tid til pasientene, og en får ikke følelsen av å bli dyttet ut døren slik jeg har opplevd andre steder. Når han kjenner behov for at en spesialist burde se på saken blir en henvist med en gang. Jeg er veldig fornøyd. Eneste minus er at det tar 2 uker å få time når en ringer for å bestille time, og at det noen ganger går en del over tiden når en sitter å venter på å få komme inn til timen sin. Men de som jobber på legekontoret er også hyggelige folk. Alt i alt, så kan legekontoret og dr. Tuen anbefales.

Utmerket lege

Utrolig dyktig, bruker god tid, og er interessert i å hjelpe alt han kan. Han forklarer hva som skjer i kroppen og hvordan skal vi håndtere det. Nå, ett helt år etter at jeg flyttet fra Ålgård, måtte jeg bytte legen, og er ikke veldig glad for det.

Fantastisk fastlege

Han er veldig forståelsesfull, tar meg alltid på alvor og er utrolig flink med barn! Jeg er utrolig fornøyd, og jeg er veldig glad barna mine også får denne flinke legen! Kan anbefales på det varmeste!

Jeg orker ikke mer!

Nå har jeg i lang tid hatt han som lege, og nå bytter jeg!! Han er nøye med å forklare ting, men er det noe han ikke kan SE, så er det ikke noen hjelp å få. Har prøvd å få hjelp fordi eg har Fibromyalgi....men han har ingen forståelse for dette, og alle plager som dette innebærer får jeg ingen ting for. Tog EN time hos privat lege og fikk diagnose og medisiner med en gang. Ikke flint til å videresende pasienter, eller ta tak i ting, når han ikke han hjelpe.

Verdens beste lege

Forståelsesfull, flink, nøyaktig lege, som forklarer alt med lette ord og uttrykk. Kontakter spesialister dersom han trenger flere i vurderinger, virker sikker på sitt yrke. Føler meg både ivaretatt og forstått.

Også en super barnelege for vårt barn.