Conrad Skarås Tuen

Rettedalen 11 4330 Ålgård
Conrad Skarås Tuen er en av 9 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Conrad Skarås Tuen

Fantastisk fastlege

Han er veldig forståelsesfull, tar meg alltid på alvor og er utrolig flink med barn! Jeg er utrolig fornøyd, og jeg er veldig glad barna mine også får denne flinke legen! Kan anbefales på det varmeste!

Kan anbefales!

Tuen er en trivelig lege, som tar det jeg sier på alvor. Som de andre her skriver, så forklarer han ting på en god måte sånn at det er lett å forstå hva han mener. Jeg føler at han har god tid til meg og ikke "husjer" meg ut døren slik jeg har opplevd andre leger gjøre. De som jobber på kontoret er også kjekke folk og har forståelse for pasienter med sprøyteskrekk :) Jeg har ingenting negativt å si om hverken Tuen eller legesenteret generelt. Jeg er veldig fornøyd!

Jeg orker ikke mer!

Nå har jeg i lang tid hatt han som lege, og nå bytter jeg!! Han er nøye med å forklare ting, men er det noe han ikke kan SE, så er det ikke noen hjelp å få. Har prøvd å få hjelp fordi eg har Fibromyalgi....men han har ingen forståelse for dette, og alle plager som dette innebærer får jeg ingen ting for. Tog EN time hos privat lege og fikk diagnose og medisiner med en gang. Ikke flint til å videresende pasienter, eller ta tak i ting, når han ikke han hjelpe.

Verdens beste lege

Forståelsesfull, flink, nøyaktig lege, som forklarer alt med lette ord og uttrykk. Kontakter spesialister dersom han trenger flere i vurderinger, virker sikker på sitt yrke. Føler meg både ivaretatt og forstått.

Også en super barnelege for vårt barn.

Tar deg på alvor

Veldig flink å forklare med "normalt språk".
Har aldri opplevd å ikke bli tatt på alvor.
Lett å kommunisere med.
Veldig flink med barn!