Ingvald Vika

Norheim legesenter DA

1982

Norheim legesenter DA Telefonnummer52 83 05 7752 83 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Norheim legesenter Oasen Senter Austbøvegen 16 5542 Karmsund
Ingvald Vika er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Ingvald Vika

Svært misfornøyd!

Etter mitt første besøk hos Vika som min nye fastlege har jeg kun en ting å gjøre når jeg kommer hjem: BYTTE TIL ANNEN FASTLEGE!
Har aldri opplevd å bli snakket ned til på måten som han snakket til meg.

Humørsyk

Har hatt som fastlege nå flere år. At noen kan oppleve ham som svært blid og medgjørlig kan jeg godt forstå. Har også hatt gode møter med ham, dessverre oppveier ikke disse for de negative man kan komme ut for når han har en dårlig dag eller er stresset. Å si at han tar det ut over pasientene er en understatement av de store. Har ved ett par anledninger følt meg totalt utskjelt og dårlig etter besøk her, og oftest grudd meg for å komme tilbake i tilfelle jeg skulle være uheldig å treffe på en dårlig dag. Slik skal ikke mennesker behandles!

Totalt mangel på kommunikasjons ferdigheter

Har brukt Norheim Legesenter ca.20 år,hatt samme faste lege hele tiden,kjempefornøyd han har nå sluttet.Og jeg har da fått tildelt en annen fast lege etterpå,like flink.
Men Legen Vika er for meg og familie aller siste løsning,på disse åra ved Norheim så har jeg hvert hos Vika ca.3-4 ganger,jeg opplever han som arrogant,frekk,kommer med spydige kommentarer,snakker til meg nedlatende og respektløst,har til og med opplevd at han sitter å skryter av seg selv,sin lege erfaring,hvor dyktig han er og hvor mange år han har hvert lege.

Dårlig lege, hører ikke hva man sier

Kan bare bekrefte alle de dårlige tilbakemeldingene nedenfor. Har byttet lege heldigvis for meg selv

Dårlig lege

Han hører ikke etter hva du sier og bryr seg meget lite om pasientene sine. Vika gav meg erfaring av panikk angst for å gå til legen.