Ingvald Vika

Norheim legesenter DA Mann, 64 år

Autorisert1982
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 122 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Norheim legesenter DA

Norheim legesenter Oasen Senter Austbøvegen 16 5542 Karmsund
Ingvald Vika er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Ingvald Vika

Forferdelig lege uten empati

Har kun hatt et møte med Vika. Måtte vente en time. Før jeg hadde sagt noe ble jeg møtt med at jeg bare kunde komme meg ut om jeg var ute etter avheninghetsskaoende medisiner eller sykemelding. Er selv helsepersonell og er rystet over møtet.

Hos min nye fastlege ble jeg tatt på alvor fikk medisiner som hjalp (ikke avhenighetsskapende) og ble ikke sykemeldt.

Møtet med Vika gav meg erfaring av panikk angst for å gå til legen.

Legen har sikkert mange erfaringe men er litt for vanskelige og litt for streng....

Legen er veldig direkte av og til, forstår litt at legen kan blir stresset pga mange forskjelige pasienter, men hvis man er lege så man være tålmodige, ikke være for strenge eller blir fort sur..

Lytter ikke og har ingen empati

Jeg har hatt Vika som fastlege i flere år, men skal nå bytte. Han tror at alle symptomene mine er "psykiske", og har ingen tiltro til at jeg snakker sant. Det innebærer at han ikke tror jeg trenger medisin, fordi jeg bare innbiller meg at jeg er syk. Dette går utover jobb og skole for meg, og jeg skal derfor bytte lege for å få behandlingen jeg trenger. Jeg hadde bilder for å dokumentere at sykdommen min gav symptomene jeg fortalte han om, men han ønsket ikke å se disse bildene.
Helhetsinntrykket mitt er at han er en uhøflig og usympatisk lege som ikke bryr seg om pasientene. Han er heller ikke interessert i å høre hva man har å si, og han vil ihvertfall ikke gjøre noe for hjelpe.

I love him :)

Doctor is great. However, the service is quite bad. A few times I have tryed to get through to them to make an appointment and there is no answer on the phone.

Maken til dårlig lege har jeg aldri sett !

Han har vært fastelegen min i 6 måneder nå. har vært hos ham i flere tilfeller. hver gang måtte eg vente minst 30 minutter før det ble min tur :-( er sint og forbanna fordi han har ingen sympati. har absolutt ingen tillit til ham lenger!