Ingvald Vika

Norheim legesenter DA

1982

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Norheim legesenter DA Telefonnummer52 83 05 7752 83 05 ...
Norheim legesenter Oasen Senter Austbøvegen 16 5542 Karmsund
Ingvald Vika er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Ingvald Vika

Mangler empati og medfølelse

Mistet barnet mitt å skulle få meg en delvis sykemelding. Fikk da beskjed om at jeg var svak og lat som ville være litt sykemeldt. Han spurte også om jeg ville ha meg en pusekatt, siden det bare var kosen jeg savnet. Begynte da og grine å fikk beskjed om at jeg ikke trang å presse tårene fram for å få medfølelse av han, for da måtte jeg bare bytte lege!
Ber alle styre unna Ingvald Vika. Han skulle aldri fått lov til og være lege.

Trygg og kunnskapsrik,vennlig.

En utrolig dyktig fastlege. Tar deg på alvor uansett hvilken problemstilling du har. Han snakker direkte til deg om dine problemer, men alltid med gode hensikter.
Du føler deg ivaretatt, både som pas. og medmenneske. Jeg ser frem til neste legetime med glede.
Trenger en spes. beh. sender han deg videre med en gang.
Sekretærene er og et funn. Norheim legesenter er et godt sted og være når en trenger hjelp.

Hører ikke etter

Vanskelig å snakke med, spør om det samme flere ganger, snakker om ting som ikke er relevante for min problemstilling, blir forvirring og misforståelser.

Svært misfornøyd!

Etter mitt første besøk hos Vika som min nye fastlege har jeg kun en ting å gjøre når jeg kommer hjem: BYTTE TIL ANNEN FASTLEGE!
Har aldri opplevd å bli snakket ned til på måten som han snakket til meg.

Humørsyk

Har hatt som fastlege nå flere år. At noen kan oppleve ham som svært blid og medgjørlig kan jeg godt forstå. Har også hatt gode møter med ham, dessverre oppveier ikke disse for de negative man kan komme ut for når han har en dårlig dag eller er stresset. Å si at han tar det ut over pasientene er en understatement av de store. Har ved ett par anledninger følt meg totalt utskjelt og dårlig etter besøk her, og oftest grudd meg for å komme tilbake i tilfelle jeg skulle være uheldig å treffe på en dårlig dag. Slik skal ikke mennesker behandles!