Audun Ingvard Visted

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg
Audun Ingvard Visted er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Audun Ingvard Visted

God lege, drøy ventetid

Veldig dyktig og omtenksom lege som jeg har holdt meg til lenger enn først antatt. Nettopp fordi han er så hyggelig og dyktig når man først kommer inn. Han lytter, tar problemer på alvor og har masse kunnskap. Dessverre er tilgjengeligheten helt bak mål! Jeg har måttet vente i minst 1 time, opptil 2 timer, på timen min. Dette har skjedd ved hver eneste konsultasjon. Helt umulig for arb.giver å akseptere da jeg var gravid. Men nå som barnet mitt var sykt og jeg likevel måtte vente så lenge merket jeg i ettertid at jeg kviet meg til å dra til legen pga ventetiden. Nok er nok! Dessverre, kjekkeste legen jeg har hatt.

Dyktig lege på treigt og lite imøtekommende senter

Audun er meget dyktig, tar seg god tid til pasientene og følger opp. Han henviser raskt videre til ytterligere undersøkelser hvis han er i tvil, og jeg er meget fornøyd med ham som fastlege. Selve senteret kan man derimot ikke si det samme om.. Helsesekretærene er sure og uhøflige og særdeles lite imøtekommende. Sist jeg måtte ta prøver på laboratoriet var det sukking og sure miner fordi de i tillegg måtte gjøre en ekstraundersøkelse. Det er mulig de har det travelt og er slitne, men det fremstår ikke greit i det hele tatt. Ventetiden er også utrolig lang. Først går det gjerne 4-5 uker før man får time, og dagen man kommer må man belage seg på å sitte på venterommet ca. to timer etter oppsatt tid.
Likevel - jeg har hatt Audun som lege i over 25 år, og har alltid vært fornøyd. Det er senteret og organiseringen ellers som er problemet her..

Fantastisk lege.

Har hatt Dr. Visted som fastlege siden jeg var liten. Utrolig flink til å høre på hva du har å si. Tar seg god tid til pasienter, og har fått komme inn et par ganger ved akutte tilfeller. Eneste som trekker ned er ventetid selv ved planlagt time.

Håpløs ekspedisjon

Har vært pasient hos dr. Visted i et års tid nå. Jeg var svært dårlig etter kraftig fall mot hodet og hadde mye problemer med dette i etterkant. Svært vanskelig å få time ofte flere ukers ventetid. Ble hver gang jeg var der sittende å vente på et STAPPFULLT venterom i opptil 3 timer. Helt håpløst! Ofte mens jeg satt der kunne jeg oppleve medpasienter som trengte hjelp til noe, men det var lite hjelp å få fra sykepleiere/kontordamene. De var utrolig lite imøtekommende og sure samtlige av dem. Fikk deg til å føle at du plaget dem når du tok kontakt. Nei- nok er nok. Nå har jeg byttet meg vekk fra dette dårlige legekontoret!!

Dr.Visted selv er imøtekommende og tar seg god tid når du først kommer deg inn til han.

Laaaaaaang ventetid

Visted som lege er veldig dyktig og lett å prate med. Har hatt han som fastlege hele livet og synes det er greit at han vet om sykdomshistorien min.
Hundvåg Legesenter er derimot overfullt og sprengt LANGT forbi kapasitet, og jeg velger derfor å bytte fastlege nå.
Jeg har prøvd å bestille time over sms 3 ganger, der jeg har blitt ringt opp igjen av legekontoret og fått en "diagnose" av resepsjonsdama eller beskjed om å "komme innom en morgen" - altså ikke fått noen avsatt time. Har ved tidligere sykdom også fått tilbudet om å komme tidlig om morgenen uten fast time og da endt opp med å vente alt fra 2-5 timer på tid. De gangene jeg faktisk har fått en oppsatt time, har jeg også måttet vente i opptil 2 timer over tiden..