Audun Ingvard Visted

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg
Audun Ingvard Visted er en av 107 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Audun Ingvard Visted

Utilgjengelig

Flere måneders ventetid på time. Har det altfor travelt.

Vanskelig å få henvisning fra ham. Føler ofte man er til bry.

Den beste legen som finnes!

Visted er den aller beste legen jeg noen gang har hatt. Lang ventetid, men det gjør ingenting når han er så bra. Kommer til å savne han når han pensjonerer seg :(

God lege, drøy ventetid

Veldig dyktig og omtenksom lege som jeg har holdt meg til lenger enn først antatt. Nettopp fordi han er så hyggelig og dyktig når man først kommer inn. Han lytter, tar problemer på alvor og har masse kunnskap. Dessverre er tilgjengeligheten helt bak mål! Jeg har måttet vente i minst 1 time, opptil 2 timer, på timen min. Dette har skjedd ved hver eneste konsultasjon. Helt umulig for arb.giver å akseptere da jeg var gravid. Men nå som barnet mitt var sykt og jeg likevel måtte vente så lenge merket jeg i ettertid at jeg kviet meg til å dra til legen pga ventetiden. Nok er nok! Dessverre, kjekkeste legen jeg har hatt.

Dyktig lege på treigt og lite imøtekommende senter

Audun er meget dyktig, tar seg god tid til pasientene og følger opp. Han henviser raskt videre til ytterligere undersøkelser hvis han er i tvil, og jeg er meget fornøyd med ham som fastlege. Selve senteret kan man derimot ikke si det samme om.. Helsesekretærene er sure og uhøflige og særdeles lite imøtekommende. Sist jeg måtte ta prøver på laboratoriet var det sukking og sure miner fordi de i tillegg måtte gjøre en ekstraundersøkelse. Det er mulig de har det travelt og er slitne, men det fremstår ikke greit i det hele tatt. Ventetiden er også utrolig lang. Først går det gjerne 4-5 uker før man får time, og dagen man kommer må man belage seg på å sitte på venterommet ca. to timer etter oppsatt tid.
Likevel - jeg har hatt Audun som lege i over 25 år, og har alltid vært fornøyd. Det er senteret og organiseringen ellers som er problemet her..

Fantastisk lege.

Har hatt Dr. Visted som fastlege siden jeg var liten. Utrolig flink til å høre på hva du har å si. Tar seg god tid til pasienter, og har fått komme inn et par ganger ved akutte tilfeller. Eneste som trekker ned er ventetid selv ved planlagt time.