Birger Vårdal

Olabakken 5 4322 Sandnes
Birger Vårdal er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Birger Vårdal

Kunnskapsfull og avslappet

Har gått til Vårdal siden jeg var barn. Det samme har min familie. Fremtrer alltid som trygg på sin profesjon og kunnskap. Mye humør og har kjennskap til sine pasienter. Også flink til å henvise videre dersom det er utenfor hans kompetanseområde. Erfaringsbasert kunnskap + fagkunnskap = sant.
Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Veldig behagelig lege å komme til. Han virker oppriktig interessert i pasientenes ve og vel. Fremstår også velig faglig sterk.

Beroligende og god lytter

Opplever å bli tatt på alvor, og er aldri redd for å spørre om noe. Han er også flink til å få frem at man ikke er til bry om man går til legen ofte.

erfaren, dyktig,selvbevist

Legen er flink og har lang erfaring. Det kan virke som om han av og til satser på erfaring og følelser.
Uttalelser og avgjørelser er ikke alltid fakta-basert.

Verdens beste lege!

Har gått til Vårdal helt siden jeg var liten. Alltid positiv, forståelsesfull og snill. Jeg går alltid hakket tryggere ut av hans kontor. Han er rolig og utrolig kunnskapsrik. Selv om jeg har flyttet til Stavanger og ikke har bil nekter jeg å bytte lege. Da sitter jeg heller minuttene ekstra på tog/buss for å få snakke med den desidert beste legen.