Birger Vårdal

Ganddal legesenter

1980

Ganddal legesenter Telefonnummer51 68 13 1351 68 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olabakken 5 4322 Sandnes
Birger Vårdal er en av 61 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Birger Vårdal

Tidenes beste lege

En fantastisk og forståelsesfull lege. Han lytter, tar seg tid til å gå gjennom alt som plager en, og kommer med gode råd til hverdagen. Dette er den beste legen jeg har hatt.

Alltid hyggelig å positiv. Tar seg god tid og lytter. Tar meg alltid på alvor. Helt super som fastlege. Veldig effektiv og sørger for at ting skjer. Lytter og kommer med gode synspunkter. Skulle gjerne hatt han som lege resten av livet

James

Kunnskapsfull og avslappet

Har gått til Vårdal siden jeg var barn. Det samme har min familie. Fremtrer alltid som trygg på sin profesjon og kunnskap. Mye humør og har kjennskap til sine pasienter. Også flink til å henvise videre dersom det er utenfor hans kompetanseområde. Erfaringsbasert kunnskap + fagkunnskap = sant.
Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Veldig behagelig lege å komme til. Han virker oppriktig interessert i pasientenes ve og vel. Fremstår også velig faglig sterk.

Beroligende og god lytter

Opplever å bli tatt på alvor, og er aldri redd for å spørre om noe. Han er også flink til å få frem at man ikke er til bry om man går til legen ofte.