Torfinn Waage-Rasmussen

Tlf: 52 70 16 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torfinn Waage-Rasmussen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Torfinn Waage-Rasmussen

Fantastisk lege.

Vi har hatt denne legen siden jeg ble gravid med min datter på snart 30 år. Han har alltid tatt imot våre barn uten ventetid når jeg har ringt. Alle vi på 5 familiemedlemer pluss barnebarn går til ham. Det er mye lettere å nå ham nå etter han flyttet til Bylegane og han har alltid tid til å lytte. En gang min yngste sønn var syk med bronkitt kom han hjem til oss selv om han hadde helsearbeid et annet sted, og det var en fredag ettermiddag. Tror ikke vi finner en så snill og omtenksom lege igjen. Jeg vet også at han har veldig omsorg for eldre. Tror ikke jeg har ventet noe mer enn 15-20 før jeg har kommet inn til ham. Jeg gruer meg til han slutter noe som sikkert ikke er lenge til.

Vanskelig tilgjengelig

Det er veldig vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret og ikke mulig å bestille time via sms.

En fantastisk lege!

Kan ikke si hvor glad jeg er for og ha han som fastlege. Litt ventetid på og komme inn, men når du kommer inn har han alltid tid til deg. Han er veldig lett og snakke med og hører på hva du har og si. Er og veldig medfølende. Du sitter ikke og føler at du må bli snart ferdig. Sender deg og snart videre hvis det er noe, og får ting sjekket ut. Dette er en lege som det skulle vært mange av. Både jeg og min datter har han som lege og ingen av oss ville byttet.

Tar seg tid til å lytte til pasientene.
Sender pasienter videre til utredning når det er nødvendig.

En fantastisk bra og sympatiske lege

Grundige, menneskelige, intresserte m.m. Kø og tilgjengligheten er noe negativt. Men, pytt pytt, han er en engel og jeg er heldig som har hatt han til min fastelege i 20 år.

Værste legen i Haugesund

Denne legen er mer opptatt av å drive kafé og sette ut rykter enn å være lege.

Ikke en eneste gang når jeg har hatt timer har det hendt at jeg får komme inn på tidspunktet. Det går alltid 1 time før jeg får komme inn. Normal ventetid er 1-2 timer. Når en kommer inn så blir man sittende i 45-1 time. Da skal han fortelle om seg selv og ting han har på hjertet, så er det litt undersøkelser, så mer prat, spør igjen hvorfor jeg er her, så mer prat og så får man noen vage svar og en resept i hånda.

Har hatt denne legen i over 30 år nå. Men nå er det nok! Har ikke hatt stort behov for lege før, men nå har jeg og da er ikke denne legen noe å ha!

Og bestille time eller å ringe hehe! Vel du kommer kanskje igjennom 1 gang i halvåret!! Selv med resepsjonist så klarer ingen å svare! Helt utrolig! Ender opp med å kjøre å bestille time.

glimrende

Får god hjelp. Blir raskt henvist videre. Tar seg god tid, god lytter.

Fantastiske lege!

Torfinn er en lege som tar seg god tid med pasientene. Dette fører til at det blir litt venting, men er absolutt verdt det. Han er alltid smilende, veldig empatisk, lytter til det du har å si og er flink til å sende deg videre.
Ungene er veldig begeistret for han.
Håper det er lenge til han går av med pensjon.

Flott lege

Han er en veldig sympatisk, flink lege og tar seg god tid med hver pasient, men kanskje litt utdatert hvis du trenger hjelp for en mer komplisert sykdom enn influensa. Er kjapp med å henvise videre. Legesekretærene er supre, men det er nesten umulig å komme igjennom på telefon og har du fått time kl 10 kan du risikere å komme inn før kl 12.

Fantast lege og person

Interessert, grundig og gjør det han kan for å hjelpe eller finne ut hvordan å hjelpe når man er syk. Trygg, tar seg god tid og totalt en fantastisk fastlege. Har har også en flott personlighet .

Flink til å sende videre i systemet.

Han er flink å lytte og bryr seg om deg og dine problemer. Litt for vanskelig tilgjengelighet, ellers bra!

Meget god

Flink til å lytte, er interessert i bakgrunnsstoff for sykdom, følger opp med henvisninger hvis han føler at andre kan finne ut mer.