Torfinn Waage-Rasmussen

Haraldsgt 140-3.etg-inng Kaigt, PB 506 5501 Haugesund
Torfinn Waage-Rasmussen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Torfinn Waage-Rasmussen

Fantastisk lege.

Vi har hatt denne legen siden jeg ble gravid med min datter på snart 30 år. Han har alltid tatt imot våre barn uten ventetid når jeg har ringt. Alle vi på 5 familiemedlemer pluss barnebarn går til ham. Det er mye lettere å nå ham nå etter han flyttet til Bylegane og han har alltid tid til å lytte. En gang min yngste sønn var syk med bronkitt kom han hjem til oss selv om han hadde helsearbeid et annet sted, og det var en fredag ettermiddag. Tror ikke vi finner en så snill og omtenksom lege igjen. Jeg vet også at han har veldig omsorg for eldre. Tror ikke jeg har ventet noe mer enn 15-20 før jeg har kommet inn til ham. Jeg gruer meg til han slutter noe som sikkert ikke er lenge til.

Vanskelig tilgjengelig

Det er veldig vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret og ikke mulig å bestille time via sms.

En fantastisk lege!

Kan ikke si hvor glad jeg er for og ha han som fastlege. Litt ventetid på og komme inn, men når du kommer inn har han alltid tid til deg. Han er veldig lett og snakke med og hører på hva du har og si. Er og veldig medfølende. Du sitter ikke og føler at du må bli snart ferdig. Sender deg og snart videre hvis det er noe, og får ting sjekket ut. Dette er en lege som det skulle vært mange av. Både jeg og min datter har han som lege og ingen av oss ville byttet.

Tar seg tid til å lytte til pasientene.
Sender pasienter videre til utredning når det er nødvendig.

En fantastisk bra og sympatiske lege

Grundige, menneskelige, intresserte m.m. Kø og tilgjengligheten er noe negativt. Men, pytt pytt, han er en engel og jeg er heldig som har hatt han til min fastelege i 20 år.