Torfinn Waage-Rasmussen

Bylegane

1976

Bylegane Telefonnummer52 70 16 8052 70 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haraldsgt 140-3.etg-inng Kaigt, PB 506 5501 Haugesund
Torfinn Waage-Rasmussen er en av 33 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Torfinn Waage-Rasmussen

Trygg og hjelpsom

En fantastisk lege!
Imøtekommende, støttende og kunnskapsrik.
Henviser videre om nødvendig.
Har god tid til deg som pasient.
Jeg tør påstå at jeg har fått et bedre liv etter å ha byttet til denne legen.

Fornøyd!!

Jeg er veldig fornøyd med Torfinn. Han lytter og gjør alt som trenges. Sender deg videre med engang hvis det er nødvendig. De legesekretærene på laboratoriet er utrolig hyggelige. Spesielt hun lyse unge jenta med hidjab. Veldig flink til å ta blodprøver. Alltid smilendes og glad. Det påvirker. Hun kommer med en hyggelig kommentar som gjør dagen bedre.

Alt i alt veldig fornøyd!

Denne legen er fantastisk lege som tar deg på alvor.Han har god innsikt og nøler ikke å sende deg videre når det er nødvendig. Han tar seg tid til å høre på pasienten. Føler med trygg med denne legen. Telefon-kontakt for å bestille time kan ta noe tid.

Ubetalelig

Absolutt fantastisk ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...…

Fantastisk lege.

Vi har hatt denne legen siden jeg ble gravid med min datter på snart 30 år. Han har alltid tatt imot våre barn uten ventetid når jeg har ringt. Alle vi på 5 familiemedlemer pluss barnebarn går til ham. Det er mye lettere å nå ham nå etter han flyttet til Bylegane og han har alltid tid til å lytte. En gang min yngste sønn var syk med bronkitt kom han hjem til oss selv om han hadde helsearbeid et annet sted, og det var en fredag ettermiddag. Tror ikke vi finner en så snill og omtenksom lege igjen. Jeg vet også at han har veldig omsorg for eldre. Tror ikke jeg har ventet noe mer enn 15-20 før jeg har kommet inn til ham. Jeg gruer meg til han slutter noe som sikkert ikke er lenge til.