Torfinn Waage-Rasmussen

Spannavegen 152 5535 Haugesund
Torfinn Waage-Rasmussen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Torfinn Waage-Rasmussen

Tryggheten selv

Har hatt Torfinn som fastlege i 35 år. Han har alltid god tid til deg, er alltid saklig og er noe viktig kommer du alltid til. Flink til å henvise videre om du skulle ha behov for det.

Det jeg husker aller best fra alle disse årene er da min sønn var baby. Vi kom til ganske med en gang, men har var ikke i form. Rett før stengetid ringte de fra kontoret og opplyste om at de stengte nå, men ville bare sjekke om alt var OK med han. Det forteller meg at både han og hans medarbeidere faktisk bryr seg om deg, og du ikke bare er en kilde til penger.

Det eneste å sette fingeren på er at du alltid må påregne ventetid. Sånn må det jo bli så lenge han alltid har tid til alle.

Imøtekommende og genuint tilstedeværende.

Har hatt Torfinn som fastlege siden puberteten,og er nå 44 år. En viktig brikke som alltid har vist meg svært mye personlig forståelse og respekt. Han gir en følelse av at han har tid til deg selv om hele venterommet koker, og det er noe av det jeg alltid har satt mest pris på,hans evne til humør i alvorlige temaer og evne til å stanse tiden mens jeg er der.

Trygg, omsorgsfull og tilgjengelig

Har fulgt meg siden jeg var liten, er nå i 30 årene. Jeg har alltid følt meg hørt, sett og forstått.

Tryggheten selv

Kunne ikke hatt bedre fastlege. Altid tilgjengelig, konstruktiv og kunnskapsrik. I tillegg så har han en fatastisk personlighet. Gruer meg til den dagen han må slutte

Kunnskapsrisk og tålmodig

Har kun gode ting å si om Torfinn. Bryr seg genuint om sine pasienter. Har vært med på å gjøre hverdagen min mye bedre.

Eneste negative her er ventetiden, som fort blir lang når hver pasient skal få oppmerksomheten de behøver. Dette er etter min mening ikke et problem så lenge man er klar over det, da de positive sidene av dette klart utveier de negative.