Barbara Elisabeth Widera

Bjerkreim Legekontor

1999

Bjerkreim Legekontor Telefonnummer51 20 43 3051 20 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nesjane 3 4389 Vikeså
Barbara Elisabeth Widera er en av 2 fastleger i Bjerkreim

Siste vurderinger av Barbara Elisabeth Widera

veldig tryg

Barbara tar seg god tid, lytter, og har mye kunnskap å dele. Jeg er svært takknemlig for å ha hatt ham som fastlege i løpet av min tid i Vikesá, og har aldri møtt en bedre lege.

Veldig bra lege

Jeg er svært fornøyd med hu som lege på grunn av at hun vett hva hun gjør. Jeg har aldri hatt problemer som hub ikke kunne fikse.

Veldig trygg

Selv om hun har ikkje tid i timeplanen får hun altid tid til alle som har behov. Hun er meget hyggelig og hjelpsom.

Lite fleksibel lege

Ble totalt overkjørt ved siste legebesøk. Var helt skjelven og på gråten etter siste konsultasjon. Dette er tydeligvis en lege som vet best selv. Med all respekt, hun er sikkert en god lege for mange. Men etter to år med vedvarende smerter så henvendte jeg meg til spesialist å kom tilbake med en annen diagnose en det jeg hadde fått hos henne. Hun reagerte med å oppføre seg nedlatende og respektløst på grunn av dette. Har aldri følt meg så liten og betydningsløs hos noen lege før.

God lege, tillit skapende.

Det er tillievekkende at hun hører etter hva som er problem. ikke bare kommer med "enkle" løsninger, men diskuterer med pasienten muligheter hun ser.
Hun sender meg videre i systemet hvis hun ikke kan hjelpe selv med det som er problem. Det er betryggende for det er ingen leger som kan alt.
Jeg er svært godt fornøyd med denne fastlegen.