Barbara Elisabeth Widera

Bjerkreim Legekontor Kvinne, 59 år

Autorisert1999
Ledige plasser 313 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bjerkreim Legekontor

Vikesågata 57A 4389 Vikeså
Barbara Elisabeth Widera er en av 2 fastleger i Bjerkreim

Siste vurderinger av Barbara Elisabeth Widera

Lite fleksibel lege

Ble totalt overkjørt ved siste legebesøk. Var helt skjelven og på gråten etter siste konsultasjon. Dette er tydeligvis en lege som vet best selv. Med all respekt, hun er sikkert en god lege for mange. Men etter to år med vedvarende smerter så henvendte jeg meg til spesialist å kom tilbake med en annen diagnose en det jeg hadde fått hos henne. Hun reagerte med å oppføre seg nedlatende og respektløst på grunn av dette. Har aldri følt meg så liten og betydningsløs hos noen lege før.

God lege, tillit skapende.

Det er tillievekkende at hun hører etter hva som er problem. ikke bare kommer med "enkle" løsninger, men diskuterer med pasienten muligheter hun ser.
Hun sender meg videre i systemet hvis hun ikke kan hjelpe selv med det som er problem. Det er betryggende for det er ingen leger som kan alt.
Jeg er svært godt fornøyd med denne fastlegen.

vennlig, ærlig lege

Jeg er tålmodig av hennes flere år.
Og alltid helt fornøyd med deres behandling.
Hun er en god lege, en god rådgiver , er veldig hjelpsom og viser god forståelse for probleme.
Jeg har stor tillit til henne

dårlig

jeg har vært hos henne noen få ganger hun er utålmodig ,føler seg ikke velkommen
viser lite forståelse for problemene virker sur.jeg har kun være hos henne med psykiske problemer som jeg hadde en tid ikke vanlige fysiske problemer kansje er hun bedre på dem

Dyktig

Jeg hadde henne en periode for noen år siden. Hun tok de relevante prøvene (noe jeg tror andre ville latt være og heller prøvd penicillin blindt) og var veldig hjelpsom. Lyttet også til det jeg sa. Jeg var veldig fornøyd med henne.