Barbara Elisabeth Widera

Barbara Elisabeth Widera er en av 3 fastleger i Bjerkreim

Siste vurderinger av Barbara Elisabeth Widera

Frekk og dømmende

Styr unna denne legen!
Hun tramper på deg når du ligger nede. Hun er ikke interessert i å høre på hva du har å si og hun svarer frekt og respektløst. Hun viser ingen vilje til å ville hjelpe.

veldig tryg

Barbara tar seg god tid, lytter, og har mye kunnskap å dele. Jeg er svært takknemlig for å ha hatt ham som fastlege i løpet av min tid i Vikesá, og har aldri møtt en bedre lege.

Veldig bra lege

Jeg er svært fornøyd med hu som lege på grunn av at hun vett hva hun gjør. Jeg har aldri hatt problemer som hub ikke kunne fikse.

Veldig trygg

Selv om hun har ikkje tid i timeplanen får hun altid tid til alle som har behov. Hun er meget hyggelig og hjelpsom.

Lite fleksibel lege

Ble totalt overkjørt ved siste legebesøk. Var helt skjelven og på gråten etter siste konsultasjon. Dette er tydeligvis en lege som vet best selv. Med all respekt, hun er sikkert en god lege for mange. Men etter to år med vedvarende smerter så henvendte jeg meg til spesialist å kom tilbake med en annen diagnose en det jeg hadde fått hos henne. Hun reagerte med å oppføre seg nedlatende og respektløst på grunn av dette. Har aldri følt meg så liten og betydningsløs hos noen lege før.