1984

Langgata 51 4306 Sandnes
Vidar Øksnevad er en av 61 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Vidar Øksnevad

Trygg og kunnskapsrik, akkurat det

Kanskje man ikke får akkurat svaret eller løsningen man "ønsker", men han har aldri tatt feil for vårt vedkommende.
I tillegg henviser han videre om han ikke klarer å lande et problem eller en stille en diagnose på egenhånd.
Mange rare meldinger her inne om hvorfor man ikke er fornøyd, får ikke sykemelding, arrogant osv.
Kjenner ikke igjen noe her etter så mange år hos samme lege.
Storfornøyd.

Stabil og grundig

Opplever legen som grundig og handlekraftig.
Dersom han ikke er sikker i sin sak er han ydmyk for at det finnes spesialister og sender videre til ytterligere utredning hos spesialist.
Har aldri gått fra det kontoret uten å føle at jeg har blitt tatt på alvor, og det har også vært god oppfølging i etterkant.
Har benyttet legen gjennom tre svangerskap, alvorlige sykdommer og det er ikke aktuelt å bytte til noen annen.
Skulle noe forbedres er det en oppgradering av kontoret, men det påvirker på ingen måte legens kompetanse og min trygghet ved å ha ham som fastlege.

Angrer på at jeg gikk til denne legen!!

Fastlegen min har vinterferie (??) og jeg ble videresendt til Øksnevad. Ekstremt irrirtabel person, bryr seg ikke om at jeg sitter og koker med feber og trenger sykemelding, sier at jeg ikke er syk. Jeg gir beskjed om at jeg er gravid og ekstra svak, og jordmor anbefaler meg å ta noen dager sykemelding, da jeg jobber i et tungtarbeidende yrke. Han sier jordmor bestemmer ikke her, her er det han som er lege. Fikk sykemelding for idag, og det var han IKKE glad for å gi meg. For en usympatisk person, ingen empati for andre, og jeg følte meg uglesett som en annen unnasluntrer. Anbefales ikke, utrolig leit legebesøk. Null stjerner.

Urent kontor og lite seriøs

Har gått til denne legen en stund nå, opplever at han ikke tar meg og mine beskymringer seriøst. Han burde skjekke opp lukten på legekontoret da det lukter enormt katteurin. Føles ekkelt ut å være på kontoret hans.
Har sjenerelt dårlig erfaring med denne legen.

Ikke bra

Syns han blir bare mer og mer uinspirert.
Har etter hver blitt vanskelig å diskutere med for å finne ut av plager, lite villig til å lytte til pasientens behov.
Til tross for en kronisk diagnose har han ikke forståelse for at man kan ha smerter og at formen kan være dårlig hvis verdiene på blodprøver tilfeldigvis er "normal".
Der man hos de fleste andre bare kan henvende seg til legesekretæren for sånn som influensavaksine o.l., må man her bestille ordinær time. Veldig tungvint og unødvendig ressursbruk.