1984

1 person

Langgata 51 4306 Sandnes
Vidar Øksnevad er en av 60 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Vidar Øksnevad

Angrer på at jeg gikk til denne legen!!

Fastlegen min har vinterferie (??) og jeg ble videresendt til Øksnevad. Ekstremt irrirtabel person, bryr seg ikke om at jeg sitter og koker med feber og trenger sykemelding, sier at jeg ikke er syk. Jeg gir beskjed om at jeg er gravid og ekstra svak, og jordmor anbefaler meg å ta noen dager sykemelding, da jeg jobber i et tungtarbeidende yrke. Han sier jordmor bestemmer ikke her, her er det han som er lege. Fikk sykemelding for idag, og det var han IKKE glad for å gi meg. For en usympatisk person, ingen empati for andre, og jeg følte meg uglesett som en annen unnasluntrer. Anbefales ikke, utrolig leit legebesøk. Null stjerner.

Urent kontor og lite seriøs

Har gått til denne legen en stund nå, opplever at han ikke tar meg og mine beskymringer seriøst. Han burde skjekke opp lukten på legekontoret da det lukter enormt katteurin. Føles ekkelt ut å være på kontoret hans.
Har sjenerelt dårlig erfaring med denne legen.

Ikke bra

Syns han blir bare mer og mer uinspirert.
Har etter hver blitt vanskelig å diskutere med for å finne ut av plager, lite villig til å lytte til pasientens behov.
Til tross for en kronisk diagnose har han ikke forståelse for at man kan ha smerter og at formen kan være dårlig hvis verdiene på blodprøver tilfeldigvis er "normal".
Der man hos de fleste andre bare kan henvende seg til legesekretæren for sånn som influensavaksine o.l., må man her bestille ordinær time. Veldig tungvint og unødvendig ressursbruk.

Var en god lege men...

Hadde ham som fastlege før jeg flyttet til et annet sted og var veldig fornøyd men da jeg flyttet tilbake etter et par år og fikk ham som fastlege igjen var det skjedd en forandring, han var lite imøtekommende og det virket som jeg bare var i veien, han var på grensen til å være sur og uforskammet, har valgt meg en annen fastlege nå.

Bør vurdere førtidspensjon

Har gått til han snart i 2 år, og blir mer og mer misfornøyd. Han følger ikke opp ting han skal følge opp, i tillegg er han direkte sur av og til. Å spør etter sykemelding er omtrent så "banne i kirken". Var så uheldig å komme innom en gang de hadde lunch for å spør etter noen papirer, ble formelig utskjellet av kontordamen for å forstyrre de "midt i lunchen". Fikk klar beskjed å sette meg til de var ferdige.