Vidar Øksnevad

Langgata 51 4306 Sandnes
Vidar Øksnevad er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Vidar Øksnevad

Ikke bra

Syns han blir bare mer og mer uinspirert.
Har etter hver blitt vanskelig å diskutere med for å finne ut av plager, lite villig til å lytte til pasientens behov.
Til tross for en kronisk diagnose har han ikke forståelse for at man kan ha smerter og at formen kan være dårlig hvis verdiene på blodprøver tilfeldigvis er "normal".
Der man hos de fleste andre bare kan henvende seg til legesekretæren for sånn som influensavaksine o.l., må man her bestille ordinær time. Veldig tungvint og unødvendig ressursbruk.

Var en god lege men...

Hadde ham som fastlege før jeg flyttet til et annet sted og var veldig fornøyd men da jeg flyttet tilbake etter et par år og fikk ham som fastlege igjen var det skjedd en forandring, han var lite imøtekommende og det virket som jeg bare var i veien, han var på grensen til å være sur og uforskammet, har valgt meg en annen fastlege nå.

Bør vurdere førtidspensjon

Har gått til han snart i 2 år, og blir mer og mer misfornøyd. Han følger ikke opp ting han skal følge opp, i tillegg er han direkte sur av og til. Å spør etter sykemelding er omtrent så "banne i kirken". Var så uheldig å komme innom en gang de hadde lunch for å spør etter noen papirer, ble formelig utskjellet av kontordamen for å forstyrre de "midt i lunchen". Fikk klar beskjed å sette meg til de var ferdige.

En fantastisk lege

Dr. Vidar Øksenvad bryr seg om pasientene sine. Jeg stoler 100% på ham.Har masse erfaring.
Han lytter og tar ingen hurtige konklusjoner og han gir deg inntrykk av at du er i gode hender. Har aldri måtte vente lenge og er alltid fornøyd med timen. Han er en av de beste legene jeg har møtt og men han bruker ikke mer tid enn nødvendig,altså han er effektiv.

Byttet lege etter sist konsultasjon..!

Jeg har gått til Øksnevad i nesten 18 år og har vært stort sett fornøyd i alle disse årene, men i de siste par årene har Dr. Øksnevad blitt mindre vennlig og mer opptatt av å være fort ferdig. Han er flink til å skrive ut medisiner men er ikke alltid oppdatert på det siste (og beste) innen medisinering.

Ved sist konsultasjon gjorde han seg vanskelig når jeg ba om sykemelding etter å ha vært syk i over en uke. Jeg måtte argumentere for å få sykemelding når jeg hadde feber og ikke sovet mer enn 3 timer natten før jeg var der, dette på tross av at jeg var innom dag.2 som syk for å ta en blodprøve!

Der og da bestemte jeg meg for å bytte lege. Det er trist når jeg har vært fornøyd så lenge men som man ser av de andre anmeldelsene av ham her så virker han både trøtt og lei av jobben, og sånn skal det ikke være!