Jon Vangdal Aamaas

Hamnevegen 48 5200 Os
Jon Vangdal Aamaas er en av 17 fastleger i Os

Siste vurderinger av Jon Vangdal Aamaas

Beste Legen i Os

Beste legen i os. lytter alltid og kommer med gode råd. Legekontoret ligger sentralt og enkelt til. Og assistentene er supersnille

Kunskapsfull og profesjonell

Jon er en lege med stor og bred kompetanse, han tar pasientene sine på alvor, han har evnen til å lytte og forstå; han setter seg inn i, og forstår pasientene sin i situasjon. Han er flink sosialt, det er behagelig å være på kontoret hans og du får trygghetsfølelse.

Bruker man SMS-tjeneste slipper man noe av telefonkøen folk klager over.

Man føler seg godt ivaretatt

Særs dyktig lege som lytter til pasientene og tar en på alvor.
Han er faglig god, og lett å kommunisere med.

Grei lege

Han er en snill og omtenksom lege som lytter og forstår. Sekretærene er eksepsjonelt blide og hjelpsomme, noe som jeg ser på som viktig! Det som er veldig negativt er at jeg får sjelden time hos han, men andre forskjellige turnus leger. Dette gjør at jeg ikke føler meg trygg mht at de ikke kjenner meg eller mine behov. Hva er vitsen med fastlege da lurer jeg på.

Som leger burde være!

Jeg kom til Vangdal med en diffus sykehistorie. Et veldig sammensatt problem, som kan stemme med ME, Kvikksølv, Binyreproblematikk etc. Flere leger har jeg prøvd, og disse har ikke vært et fnugg av hjelp i. Etter to timer hos Vangdal har han avdekket mye mangler, vi har begynt behandling, og fortsetter kampen SAMMEN. Henviser heller for mye enn for lite, man føler seg ivaretatt og aldri "dum" på kontoret. Sekretærene er også førsteklasses.