Jon Vangdal Aamaas

Tlf: 56 57 00 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jon Vangdal Aamaas er en av 17 fastleger i Os

Siste vurderinger av Jon Vangdal Aamaas

Dyktig lege!

Lytter. Er dyktig. Finner løsninger eller sender videre for andres vurderinger. Tilgjengelig selv i permisjon! Tar seg tid til pasienten.

Beste Legen i Os

Beste legen i os. lytter alltid og kommer med gode råd. Legekontoret ligger sentralt og enkelt til. Og assistentene er supersnille

Kunskapsfull og profesjonell

Jon er en lege med stor og bred kompetanse, han tar pasientene sine på alvor, han har evnen til å lytte og forstå; han setter seg inn i, og forstår pasientene sin i situasjon. Han er flink sosialt, det er behagelig å være på kontoret hans og du får trygghetsfølelse.

Bruker man SMS-tjeneste slipper man noe av telefonkøen folk klager over.

Man føler seg godt ivaretatt

Særs dyktig lege som lytter til pasientene og tar en på alvor.
Han er faglig god, og lett å kommunisere med.

Grei lege

Han er en snill og omtenksom lege som lytter og forstår. Sekretærene er eksepsjonelt blide og hjelpsomme, noe som jeg ser på som viktig! Det som er veldig negativt er at jeg får sjelden time hos han, men andre forskjellige turnus leger. Dette gjør at jeg ikke føler meg trygg mht at de ikke kjenner meg eller mine behov. Hva er vitsen med fastlege da lurer jeg på.

Som leger burde være!

Jeg kom til Vangdal med en diffus sykehistorie. Et veldig sammensatt problem, som kan stemme med ME, Kvikksølv, Binyreproblematikk etc. Flere leger har jeg prøvd, og disse har ikke vært et fnugg av hjelp i. Etter to timer hos Vangdal har han avdekket mye mangler, vi har begynt behandling, og fortsetter kampen SAMMEN. Henviser heller for mye enn for lite, man føler seg ivaretatt og aldri "dum" på kontoret. Sekretærene er også førsteklasses.

Fantastisk lege som ser helheten i mennesket!!

Helt super lege som ser hele deg, lytter til pasient og er oppriktig interessert i å finne løsninger. Takk for at slike som han finnes. 10 av 10 mulige poeng!!!

Grei lege å gå til

Dette er ein lege som eg har hatt mykje hjelp i,han har hjelpt meg med alt det eg trengte. Han hører på hva du sier og gjør det han kan for å hjelpe deg det han kan på alle mulige måter. Han er flink å høre på pasientene sine,tar hensyn til det meste.

Eg vil definert si at adkommsten til han er lett, det er både heis i bygget og ein kan komme inn uten å gå i trapper. Prisen er det ikke noe å sei på heller,det er den vanlige egenandelen eion må betale. Det som er veldigt posetivt med han også er at han har andre lege også der så ein slipper å vente så lenge på å få time.

Beste legen jeg har hatt

Her blir du sett og hørt. Han løser dine problemer og henvender seg gjerne til utlandet om han har hørt om behandlig, medisiner som kan hjelpe.
Et minus er lang ventetid i telefonkø og ikke helt kvalifiserte medhjelpere på laboratoriet.

Flott lege!

Denne legen har stilt godt opp for oss når vi har hatt til dels store utfordringer som krever oppfølging. Gjør seg tilgjengelig og er imøtekommende.