Nils Ivar Aanes

Rolland Legesenter

Åslia 3 5115 Ulset
Nils Ivar Aanes er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Nils Ivar Aanes

utrolig flink lege som tar seg tid og lytter og finner løsninger

Forståelsesfull og imøtekommende lege som jeg overhodet ikke har noe å utsette på.Tommel opp👍🏻Anbefales på det sterkeste,da jeg har prøvd andre leger som evnt har vært i vikariat for han.Gruer meg til han slutter i praksis

Meget profesjonell og kompetent lege

Aanes tar godt vare på pasientene sine, med en gang det kommer et problem han ikke kan fikse selv, sender han deg fortest mulig videre til en som kan.

Som lege er han tryggheten selv

jeg og hele familien min har dr Aanes som fastlege , Og han er utrolig behagelig dyktig og omsorgsfull . Han bryr seg om deg .Tar deg seriøst og er rask med å videresende deg om det er grunn for det .
Han er rett og slett dyktig . Dette gjør jo at en kan slappe av og ha tillit til han som lege.

Dette er unikt , og ingen av oss i familien som har han som fastlege vil bytte lege.

Den beste legen jeg har møtt.

Han lytte,han handler, han videresender om han er usikker selv,han er rolig,behagelig,tillitsvekkende,informerer om det som er galt og om prosessen videre.Han bryr seg om deg som mennesket og ikke bare som et nr i rekken.Han har vært min lege i mange år og også mine barn har ham som sin fastlege.Vi er så skjønt enige om at en bedre lege kan vi ikke få når vi er syk.All takk til ham for tett oppfølging i de saker vi har hatt.Han har nok dagene fulle med mye mas og kav,men aldri viser han tegn på stress når vi er der. Han fortjener rett og slett kun ROS. TAKK, TAKK og TAKK

Ingen er så god som aanes💖

Aanes er den beste som finnes! Tar deg alvorlig, lytter å sjekker deg grundig, bruker god tid, er så snill! Og ingenting er flaut å ta opp med han! Han forklarer alt på en veldig forståelig måte! Har flyttet til en annen kommune, men kommer alltid til å gå til han!