Nils Ivar Aanes

Rolland Legesenter

1982

Rolland Legesenter Telefonnummer55 39 20 1055 39 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åslia 3 5115 Ulset
Nils Ivar Aanes er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Nils Ivar Aanes

Kan mye. Lite åpen for nye impulser.

Det som er bra med denne legen er, at han gir uttrykk for å være kunnskapsrik, henviser videre om han eller du som pasient ønsker det. Har hatt han som lege i mange år. Noen ganger kan det være greit å lese journalen sin selv. Spesielt om man får en alvorlig tilstand eller stusser på enkelte ting. Ble ganske overrasket. Fant ut, at legen ikke alltid tar initiativ til videre undersøkelser eller oppfølging som er anbefalt av andre, unnlater å nevne alt av betydning for deg som pasient utfra tilbakemelding på henvisninger. Har byttet og tenker det skulle vært gjort før.

Tar deg på alvor!

Over 30 år har Aanes vært min lege. Helt topp!😘 Aanes tar pasienten på alvor- undersøker alt! Kanskje litt vel nøye noen ganger, men det er jo aldri negativt. Heldig som har han til lege, ja.

Jeg har vært pasient hos Nils Ivar Aanes i 33 år, og jeg har ALDRI vurdert å bytte lege. Han har i alle år vært flink til å lytte, oppmerksom, interessert og ikke minst meget faglig dyktig. Jeg har alltid følt meg trygg på hans vurderinger.
Jeg gruer meg skikkelig til den dagen han går av med pensjon 😢

SKIKKELIG lege

Har hatt dr Aanes i over 30 år nå og må si jeg gruer meg til han går av..en bedre lege enn dette tror jeg er vanskelig å finne.Så Aanes..hold ut lenge enda👍Du har spilt en fantastisk stor rolle for meg.

En som tar seg nok tid, uten å bli forsinket

Dr. Aanes tar seg alltid tid til å gå igjennom det du har booket time til, og gjerne mer enn det. Det oppleves ikke som tidspress, men han jobber fort. Jeg har ikke vært forsinket ut fra han tidligere.