Nils Ivar Aanes

Åslia 3 5115 Ulset
Tlf: 55 39 20 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nils Ivar Aanes er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Nils Ivar Aanes

En som tar seg nok tid, uten å bli forsinket

Dr. Aanes tar seg alltid tid til å gå igjennom det du har booket time til, og gjerne mer enn det. Det oppleves ikke som tidspress, men han jobber fort. Jeg har ikke vært forsinket ut fra han tidligere.

Han er nøye med oppfølginger. Har aldri blitt så grundig sjekket som hos ham. Han hører på meg og jeg blir tatt seriøst. Jeg er trygg på at han er en flink lege. Generelt sett er legesenteret et senter jeg er veldig fornøyd med. Alle ansatte har vært imøtekommende og behagelige.

utrolig flink lege som tar seg tid og lytter og finner løsninger

Forståelsesfull og imøtekommende lege som jeg overhodet ikke har noe å utsette på.Tommel opp👍🏻Anbefales på det sterkeste,da jeg har prøvd andre leger som evnt har vært i vikariat for han.Gruer meg til han slutter i praksis

Meget profesjonell og kompetent lege

Aanes tar godt vare på pasientene sine, med en gang det kommer et problem han ikke kan fikse selv, sender han deg fortest mulig videre til en som kan.

Som lege er han tryggheten selv

jeg og hele familien min har dr Aanes som fastlege , Og han er utrolig behagelig dyktig og omsorgsfull . Han bryr seg om deg .Tar deg seriøst og er rask med å videresende deg om det er grunn for det .
Han er rett og slett dyktig . Dette gjør jo at en kan slappe av og ha tillit til han som lege.

Dette er unikt , og ingen av oss i familien som har han som fastlege vil bytte lege.

Den beste legen jeg har møtt.

Han lytte,han handler, han videresender om han er usikker selv,han er rolig,behagelig,tillitsvekkende,informerer om det som er galt og om prosessen videre.Han bryr seg om deg som mennesket og ikke bare som et nr i rekken.Han har vært min lege i mange år og også mine barn har ham som sin fastlege.Vi er så skjønt enige om at en bedre lege kan vi ikke få når vi er syk.All takk til ham for tett oppfølging i de saker vi har hatt.Han har nok dagene fulle med mye mas og kav,men aldri viser han tegn på stress når vi er der. Han fortjener rett og slett kun ROS. TAKK, TAKK og TAKK

Ingen er så god som aanes💖

Aanes er den beste som finnes! Tar deg alvorlig, lytter å sjekker deg grundig, bruker god tid, er så snill! Og ingenting er flaut å ta opp med han! Han forklarer alt på en veldig forståelig måte! Har flyttet til en annen kommune, men kommer alltid til å gå til han!

Dyktig, lyttende og kompetent

Støtter tidligere innlegg om Aanes som lege. Har hatt han som fastlege i alle år. Han er grundig og tar ingen sjanser med helsen min. Henviser når det er behov for videre utredning. Virker faglig trygg og er ikke redd for å si fra hvis han ikke har svaret på eventuelle spørsmål. Er saklig og følger gjerne opp med spørsmål for å finne svar.
Har lite kritikk til Aanes. Eneste måtte være at det er noe lang ventetid for time hos han. Men det kan jo ha sammenheng med at han bruker tid på pasientene sine. Og det er jo positivt.

Kan absolutt anbefales

Har vært min fastlege i mange år. Rolig, behagelig, dyktig, grundig, menneskelig,

En veldig god lege

Aanes har alltid tatt mine henvendelser alvorlig, utfører grundige undersøkelser og henviser videre der det trengs. Han er tålmodig, lett å snakke med, og ingenting er pinlig å ta opp med ham. Han er også god til å forklare ting på en forståelig måte.
Legekontoret er generelt veldig bra, de andre kollegene jeg har hatt time hos (da Aanes var på ferie) var også kjempedyktige, og kontordamene er utrolig hyggelige.

En fantastisk lege som tar deg på alvor

Har hatt Nils Ivar Aanes til fastlege siden jeg var 16 år og er kjempefornøyd. Har flyttet til en annen kommune men kommer ikke til å skifte fastlege. Han kjenner min historie og mine barn sin historie og det man er usikker og engstelig på sjekker han skikkelig og sender oss videre hvis han er usikker selv. En dyktig lege....

beste legen eg har hatt .

en fantastisk lege,han tar deg på alvor....hjulpet meg mange ganger.Han tar yrket sitt på alvor å er der for pasientene,han er vår familie lege .vil ikke bytte....bor i en annen kommune,men blir hos han.

En helt topp lege!

Grunnen til at jeg skriver her er at jeg leste om denne listen i BA, jeg er i prinsippet mot en slik liste fordi internet mediet har en tendens til å bare fange opp det negative i slike.

Men siden no listen er her vil jeg bruke den til noe positivit!

Gir masse skryt til Aanes på vegne av meg selv og mange andre familiemedlemmer. Erfaringene jeg har hatt men hans kollegear har også vært bra!