Nils Ivar Aanes

Rolland Legesenter
Åslia 3 5115 Ulset
Nils Ivar Aanes er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Nils Ivar Aanes

En som tar seg nok tid, uten å bli forsinket

Dr. Aanes tar seg alltid tid til å gå igjennom det du har booket time til, og gjerne mer enn det. Det oppleves ikke som tidspress, men han jobber fort. Jeg har ikke vært forsinket ut fra han tidligere.

Han er nøye med oppfølginger. Har aldri blitt så grundig sjekket som hos ham. Han hører på meg og jeg blir tatt seriøst. Jeg er trygg på at han er en flink lege. Generelt sett er legesenteret et senter jeg er veldig fornøyd med. Alle ansatte har vært imøtekommende og behagelige.

utrolig flink lege som tar seg tid og lytter og finner løsninger

Forståelsesfull og imøtekommende lege som jeg overhodet ikke har noe å utsette på.Tommel opp👍🏻Anbefales på det sterkeste,da jeg har prøvd andre leger som evnt har vært i vikariat for han.Gruer meg til han slutter i praksis

Meget profesjonell og kompetent lege

Aanes tar godt vare på pasientene sine, med en gang det kommer et problem han ikke kan fikse selv, sender han deg fortest mulig videre til en som kan.

Som lege er han tryggheten selv

jeg og hele familien min har dr Aanes som fastlege , Og han er utrolig behagelig dyktig og omsorgsfull . Han bryr seg om deg .Tar deg seriøst og er rask med å videresende deg om det er grunn for det .
Han er rett og slett dyktig . Dette gjør jo at en kan slappe av og ha tillit til han som lege.

Dette er unikt , og ingen av oss i familien som har han som fastlege vil bytte lege.