Agnar Aasheim

Leirvik Legekontor

1988

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Leirvik Legekontor Telefonnummer53 40 32 9053 40 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Postboks 287 5402 Stord
Agnar Aasheim er en av 22 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Agnar Aasheim

Fantastisk

Ein fantastisk fastlege, som bryr seg og engasjerer seg. Han har alltid tid til og lytte og bryr seg og stiller opp i alle situasjoner, kunne aldri ha fått ein bedre lege

Gjere lite.

Får lite hjelp . skjer ingenting. Må finne og lese meg til medisiner som kan hjelpe meg. Må be om blodprøver og henvisninger sjølv til viktige ting.

Lege med stor L - slik en skal være

En kjempebra lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Var gjennom en vanskelig og tøff periode, hvor jeg egentlig ikke klarte helt å vite hva som feilet meg og hva jeg trengte, men heldigvis var Aaheim fastlegen min.

Han var en stor bidragsyter til at det fikk det resultatet det gjorde, og er evig takknemlig for hans bidrag, råd og veiledning gjennom denne perioden.

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Han bryr seg om hvordan du har det og lytter alltid tålmodig. Alltid gode resultater og god oppfølging.

Jeg har hatt et par fastleger, som jeg har byttet ut fordi jeg ikke har vært fornøyd med. Men denne legen bytter jeg ikke hvis jeg kan slippe. Han tar deg på alvor, er grundig og det viktigste av alt, han tar seg tid, og tid til å lytte hva pasienten har å si.