Bjørn Ove Aglen

Straume Legesenter AS Mann, 65 år

Autorisert1978
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 65 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Straume Legesenter AS

Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5353 Straume
Bjørn Ove Aglen er en av 18 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Bjørn Ove Aglen

Grundig og tar seg god tid

Grundig lege som tar seg god tid med pasienten. Grei å snakke med.
Jobber ikke fulltid og er derfor ikke alltid tilgjengelig, men da ikke problem å få time hos en annen. Et pluss at han tar ultralyd. Får ikke full skår da han ikke er åpen for alternativ behandling.

Opptatt av dataskjermen, ikke pasienten

ER blitt lei av å snakke til baksiden av en dataskjerm og har derfor skiftet fastlege - etter 15 år hos Dr Aglen

Likte han lite..

Likte han dårlig. Han hadde ingen øyekontakt, han viste veldig lite glede og positivitet, og noen ganger så lo han forsiktig av meg hvis jeg spurte om noe som han tydeligvis mente jeg burde ha kunnet selv.

Saklig og grundig

Man blir tatt godt vare på av dr. Aglen. Han kan virke noe tilbakeholden (stoisk trønder), men han har en underfundig sans for humor som kommer frem når man blir kjent med ham. Som såkalt "kroniker" har jeg merket at han har forståelse og innsikt i min situasjon og at mine spesielle helseproblem blir tatt på alvor. Videre henvisning blir gjort når det er nødvendig. Ved akuttsituasjoner får jeg time samme dag hos ham selv hvis mulig eller hos en av de andre på senteret dersom han ikke er til stede. Eneste aber av betydning er at ventetiden på venteværeslset kan bli noe lang

Solid jobb

Han er en rolig person, men er solid i sitt arbeid. Har vært min faste lege i 30 år, og det er jeg fornøyd med.