Ludwig Valentin Aigner

Slettebakken Legesenter

1986

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Slettebakken Legesenter
Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen
Tlf: 55 27 33 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ludwig Valentin Aigner er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ludwig Valentin Aigner

Kunnskapsrik og profesjonell

Den beste legen jeg har hatt! Nå har jeg hatt han som fastlege i mange år, og han er alltid imøtekommende og blid. Selv om han virker som en travel mann, tar han seg god tid til å lytte. Han tar meg med i resonnementene sine, forklarer og finner løsninger. Dersom jeg har andre spørsmål enn det jeg opprinnelig kom for, så tar han hensyn til det og. Han er også flink til å følge opp. Det er åpenbart at han bryr seg om pasientene sine.

Bra og profft!

Hadde Aigner som fastlege i flere år, han er svært proff og veldig hyggelig. Har tar seg tid og sjekker alt grundig. Eneste minuset er at det er fryktelig lang ventetid på å komme til time med han, sikkert fordi han er så populær. Anbefales!

En lege som virkelig bryr seg!

Har hatt dr. Aigner som fastlege siden tenårene. Han har tatt alle mine bekymringer og helseproblemer svært alvorlig. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Han lytter, hjelper til, og er utrolig flink til å følge opp - t.o.m over telefon.

Meget dyktig lege, bryr seg om sine pasienter, og hjelper deg så langt kompetanse strekker

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege.
Han er punktlig, følger sine pasienter nøye om de har et sykdom bilde som meg..
Jeg kan bare si gode ord om aigner

Strålende fornøyd

Oppfordrer alle til å gi denne legen litt tid. Bli kjent med han og du vil se hvor faglig dyktig han er. Han tar deg på alvor, og henviser videre til spesialisthelsetjenesten hvis det er behov for det. Har hatt han i mange år, og er veldig veldig fornøyd. Han er profesjonell på undersøkelser.

Anbefales!

Hyggelig og imøtekommende lege, som for meg virker veldig dyktig i faget sitt. Opplever ham vanligvis som en rolig og trygg person - selv om han av og til kan se ut til å ha litt dårlig tid. Er oppriktig interessert i pasienten og stiller gode spørsmål.

utilgjengelig og arrogant

Har ekstremt lang venteliste, her kan en se langt etter å få hjelp når man trenger det. Skynter seg gjennom timen og får kanskje ikke med seg alt han burde. Ved første besøk fremsto han som ekstremt arrogant, og var lite forståelsesfull over min situasjon. Tok heller ikke kontakt for å informere om prøveresultat.

Den beste legen jeg har hatt.

Han er en dyktig og engasjert lege som er både fornuftig og grundig.Synes at han bruker god tid på meg som pasient og føler han lytter til det jeg har å si.

Grundig og stødig lege

Tar alle henvendelser på alvor, viser engasjement og gjør legebesøket til en trygg oplevelse.

Rask og effektiv

Veldig flink og oppmerksom, på min første time hos han tok han tak i en langvarig sykdom som min tidligere fastlege hadde oversett. Han er veldig effektiv, men effektiviteten kan av og til tolkes som at han vil bli ferdig og ha meg ut raskest mulig. Jeg får alltid grundig svar på det jeg spør om, men noen ganger føler jeg ikke at jeg får pratet ferdig før timen er over.

Beste legen jeg har hatt!

Fantastisk lege! Han hjalp meg alltid med alt jeg lurte på, og neste gang jeg kom dit spurte han alltid hvordan det jeg var der for sist gikk. Han skriver på pc mens han snakker, men det gjør at han får utrolig grundig innformasjon om pasientene. Savner Aigner!

Veldig flink

Veldig flink. Effektiv men reflektert, fornuftig og pragmastisk.

Dyktigste legen i bergen

Han er rask, effektiv , omsorgsfull og bryr seg enormt mye om pasientene. Ingen fastleger har mye tid. Forsinkelser er det på alle legesentre, ikke legens feil, grunnen er at han da tydeligvis har brukt mer tid på noen pasienter etter behov. Han er en utrolig dyktig lege, han har alltid hatt rett når det kommer til å finne årsaken til mine problemer. Vil anbefale han på det sterkeste!

Hører ikke etter.

Når jeg går ut fra Aigner føler jeg meg like dum som da jeg gikk inn. Han lytter ikke har ikke tid til meg. Man må bestandig vente 20-30 min. etter att man har time for å komme inn. Sier man noe om det ja så får man til svar: Det står deg fritt til å bytte lege hvis du ikke har tid å vente. Og ja jeg skal nå bytte lege.

Superfornøyd

Min datter og jeg har hatt Aigner som fastlege i mange år og vi er fornøyd begge to. Det er greit at han er travell, men han lytter og er ALLTID hjelpsom.
Vil også slenge på litt ros til alle på Slettebakken Legesenter, som strekker seg laaang for å gi hastetimer og annen hjelp

Legen over alle leger

Aigner er den eneste legen som jeg har følt er både flink og omsorgsfull, og han bryr seg om å finne årsaker til problemene og gode løsninger. Da jeg flyttet fra Bergen var sorgen stor, for aldri igjen kommer jeg til å møte en så god og dyktig fastlege!

Ikke helt fornøyd.

Har besøkt dr Aigner mange ganger med gamle foreldre. Han er smilende og virker imøtekommende,men snakker fort,skriver på maskin mens han prater og idet hele tatt føler vi at her må vi skynde oss .

Den Beste Legen i Bergen!!! :D

Aigner er Proffesjonel, Han lytter, hjelper og man blir tatt seriøst.. Han er Best! :D