Ludwig Valentin Aigner

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen
Ludwig Valentin Aigner er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ludwig Valentin Aigner

Bra og profft!

Hadde Aigner som fastlege i flere år, han er svært proff og veldig hyggelig. Har tar seg tid og sjekker alt grundig. Eneste minuset er at det er fryktelig lang ventetid på å komme til time med han, sikkert fordi han er så populær. Anbefales!

En lege som virkelig bryr seg!

Har hatt dr. Aigner som fastlege siden tenårene. Han har tatt alle mine bekymringer og helseproblemer svært alvorlig. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Han lytter, hjelper til, og er utrolig flink til å følge opp - t.o.m over telefon.

Meget dyktig lege, bryr seg om sine pasienter, og hjelper deg så langt kompetanse strekker

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege.
Han er punktlig, følger sine pasienter nøye om de har et sykdom bilde som meg..
Jeg kan bare si gode ord om aigner

Strålende fornøyd

Oppfordrer alle til å gi denne legen litt tid. Bli kjent med han og du vil se hvor faglig dyktig han er. Han tar deg på alvor, og henviser videre til spesialisthelsetjenesten hvis det er behov for det. Har hatt han i mange år, og er veldig veldig fornøyd. Han er profesjonell på undersøkelser.

Anbefales!

Hyggelig og imøtekommende lege, som for meg virker veldig dyktig i faget sitt. Opplever ham vanligvis som en rolig og trygg person - selv om han av og til kan se ut til å ha litt dårlig tid. Er oppriktig interessert i pasienten og stiller gode spørsmål.