Ludwig Valentin Aigner

Slettebakken Legesenter Mann, 59 år

Autorisert1986
Ledige plasser 11 av 1275
Vil du bytte til denne fastlegen?

Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen
Ludwig Valentin Aigner er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ludwig Valentin Aigner

Meget dyktig lege, bryr seg om sine pasienter, og hjelper deg så langt kompetanse strekker

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege.
Han er punktlig, følger sine pasienter nøye om de har et sykdom bilde som meg..
Jeg kan bare si gode ord om aigner

Strålende fornøyd

Oppfordrer alle til å gi denne legen litt tid. Bli kjent med han og du vil se hvor faglig dyktig han er. Han tar deg på alvor, og henviser videre til spesialisthelsetjenesten hvis det er behov for det. Har hatt han i mange år, og er veldig veldig fornøyd. Han er profesjonell på undersøkelser.

Anbefales!

Hyggelig og imøtekommende lege, som for meg virker veldig dyktig i faget sitt. Opplever ham vanligvis som en rolig og trygg person - selv om han av og til kan se ut til å ha litt dårlig tid. Er oppriktig interessert i pasienten og stiller gode spørsmål.

utilgjengelig og arrogant

Har ekstremt lang venteliste, her kan en se langt etter å få hjelp når man trenger det. Skynter seg gjennom timen og får kanskje ikke med seg alt han burde. Ved første besøk fremsto han som ekstremt arrogant, og var lite forståelsesfull over min situasjon. Tok heller ikke kontakt for å informere om prøveresultat.

Den beste legen jeg har hatt.

Han er en dyktig og engasjert lege som er både fornuftig og grundig.Synes at han bruker god tid på meg som pasient og føler han lytter til det jeg har å si.