Alicja Alda

Damsgård Klinikk AS

• Allmennmedisin
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1997)

Damsgård Klinikk AS Telefonnummer56 11 20 7056 11 20 ...
Johan Berentsensvei 63 5160 Laksevåg
Alicja Alda er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Alicja Alda

En lege med integritet som gjør sitt ytterste !

Godt fornøyd med fastlege valg. Ikke lett å finne en lege med integritet i disse dager.
- Gjør sitt beste på tross av liten tid.
- Svært effektiv og flink på det hun kan.
- Godt behjelpelig med det hun ikke kan.
- Eksepsjonell i forhold til dagen stander.
- Oppfatter legen som ett godt balansert medmenneske med profesjonelt holdning.

Dessverre er det slik at det offentlige helsevesen med NAV, har for stor makt/innflytelse til å undergrave det som er etisk, moralsk, og t.o.m lovpålagt rett og riktig å gjøre i enkelte situasjoner.

Håper jeg treffer flere leger og mennesker med samme integritet som Dr. Alicja Alda og Dr. Kanestrøm.

Kompetent, dyktig, kloke og gode råd.

Jeg er meget godt fornøyd med behandling og gode råd i forhold til forebyggende tiltak mot sykdom.
Kommer raskt til time og får effektiv behandling og har overhodet ikke noe å klage på. Hun er effektiv og jobber i høyt tempo.
Kan anbefale dette legekontoret på det varmeste.

Veldig ufin

Lang vente tid, haster med å bli ferdig og er veldig frekk, styr unna om du hyppig trenger fastlege besøk

ikke en fastlege jeg anbefaler!

Anbefaler virkelig

Har brukt Alicja siden 2004 nå er riktig nok ikke jeg en som løper ned hennes kontor blir sjeldent syk så helst grunnet svangerskap men med veldig god oppfølging, i 2008 fikk jeg en betennelse under armen noe hun tok veldig alvorlig og viste seg å være brystkreft så ja dette er en dame som virkelig kan jobben sin og tar deg alvorlig, hatten av for henne alltid vært smilen og blid mot meg og får deg til å føle at hun er der kun for deg. Tar hatten av meg for denne dama og anbefaler henne på det sterkeste

Jeg anbefaler ikke

Jeg absolutt anbefaler ikke fastlegen. Hun har ikke tid til pasienter. Både hun og han er sur og ikke hyggelig til folk. Hun har ikke tid å hører pasienter. Må alle pasienter ta av sko uansett sykdom.