Alicja Alda

Autorisert1997
  • Allmennmedisin
  • Øre-nese-halssykdommer
Ledige plasser 20 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Damsgård Klinikk AS

Johan Berentsens vei 63 5160 Laksevåg
Alicja Alda er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Alicja Alda

Uempatisk og ufin

Anbefales ikke! Lytter ikke til pasienten. Mer enn 1 problem (selv om de kan henge sammen) må du bestille ny time. Glemt å ta ut kontanter? Bestill ny time+ betal for den du ikke får komme inn til.
(uansett hvor syk du måtte være)
Penger er viktigere enn pasienten.

Perfekt fastlege

Veldig hyggelig og omsorgsfull lege. Får veldig god oppfølging og hjelp de gangene jeg trenger det, flink med å henvise til feks fysikalsk behandling. En autoritær og varm lege :-)
Pluss for den fantastiske mannen som er i resepsjonen!

Ikke veldig hjelpsomt..

Har ventet en uke på at kontoret hennes skulle åpne igjen mandag 8. august ettersom hun ikke har hatt vikar gjennom sommerferien hennes. Måtte gå til Volvat, tenkte at oppfølgning var greit å gjøre hos fastlegen for å redusere kostnad. Ringte presist klokken 10 i dag for å bestille time, (kontoret skal angivelig åpne da) men fikk ingen svar. Det fikk jeg ikke de neste 14 forsøkene fram til klokken 13 da kontoret stengte. Kom ikke i kontakt i det hele tatt og fikk dermed ingen hjelp. Ser ut til at jeg må bytte fastlege.

Ikke anbefaler

Nesten aldri løset problemet mitt. Uhøfflig altid stresset og travelt når kommet til samtale. Må vente lenge på venterommet og må ha kontant å betale. Har byttet lege og ser stor forskjell.

En flink lege

Hun kommer med gode råd, lytter og er en lege jeg er svært fornøyd med. Robert i resepsjonen, alltid høflig, både på telefonen og når jeg kommer til timen hos Alda.