Alicja Alda

Johan Berentsens vei 63 5160 Laksevåg
Alicja Alda er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Alicja Alda

Veldig ufin

Lang vente tid, haster med å bli ferdig og er veldig frekk, styr unna om du hyppig trenger fastlege besøk

ikke en fastlege jeg anbefaler!

Anbefaler virkelig

Har brukt Alicja siden 2004 nå er riktig nok ikke jeg en som løper ned hennes kontor blir sjeldent syk så helst grunnet svangerskap men med veldig god oppfølging, i 2008 fikk jeg en betennelse under armen noe hun tok veldig alvorlig og viste seg å være brystkreft så ja dette er en dame som virkelig kan jobben sin og tar deg alvorlig, hatten av for henne alltid vært smilen og blid mot meg og får deg til å føle at hun er der kun for deg. Tar hatten av meg for denne dama og anbefaler henne på det sterkeste

Jeg anbefaler ikke

Jeg absolutt anbefaler ikke fastlegen. Hun har ikke tid til pasienter. Både hun og han er sur og ikke hyggelig til folk. Hun har ikke tid å hører pasienter. Må alle pasienter ta av sko uansett sykdom.

Uempatisk og ufin

Anbefales ikke! Lytter ikke til pasienten. Mer enn 1 problem (selv om de kan henge sammen) må du bestille ny time. Glemt å ta ut kontanter? Bestill ny time+ betal for den du ikke får komme inn til.
(uansett hvor syk du måtte være)
Penger er viktigere enn pasienten.

Perfekt fastlege

Veldig hyggelig og omsorgsfull lege. Får veldig god oppfølging og hjelp de gangene jeg trenger det, flink med å henvise til feks fysikalsk behandling. En autoritær og varm lege :-)
Pluss for den fantastiske mannen som er i resepsjonen!