Kannapiran Amirthalingam

Tlf: 56 19 40 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kannapiran Amirthalingam er en av 5 fastleger i Osterøy

Siste vurderinger av Kannapiran Amirthalingam

Imøtekommende

Kannapiran er en flott lege, som gjør alt han kan for å finne ut og kartlegge helseproblemet ditt. Han er imøtekommende og forståelsesfull. Verdens beste lege 💁🏼

God og trygg lege

Har hatt Kannapiran som fastlege i 4 år, og før det hadde eg kontakt med han via legevakt.
Han er ein god lege som ser deg, lytter og undersøker deg grundig. Henviser deg videre om det er behov for det.
Han hører og på det du har å sei, og kjem med gode råd.
Oppfordrer deg til å ta kontakt igjen og sender/ ringer evt prøve svar.
Har eit stort ansvar med drift av legekontoret, så noen dager har han grunn til å være stressa.
Har vert mye utbytting av personal på legekontoret. Men heldigvis har Kannapiran vert der som ei fast klippe.

Flink lege

Har hatt Kannapiran i mange år. Stort sett veldig fornøyd. Han lytter og tar meg på alvor. Føler han har respekt for meg, og at han er høflig og interessert

Umulig å få tak i!

Ekstremt dårlig service på Valestrand legekontor.
- Særdeles vanskelig å komme gjennom på telefon
- Får ikke tilbakemelding på prøver som blir tatt
- Blir avvist når man kommer med syke barn
- Gir feil informasjon om smittefare
- Får kun lov å ta opp ett problem pr. besøk (må bestille ny time for hvert problem)

Anbefaler ikke hverken legen eller legekontoret.

En flott lege

Veldig faglig dyktig. Lytter til pasienten, og følger opp henvisninger. Kan anbefales på det sterkeste. Bytter nå pga flytting. Håper at min neste er like flink.

Den beste legen eg noensinne har hatt

Han er punklig, tar seg god tid, er lett å snakke med, eg stoler 100 % på han og han føller deg opp på en fullverdig måte. Den BESTE legen eg har hatt.

Flink lytter

Dette er en lege som tar seg tid til å lytte., og han er veldig forsiktig når han må ta opp vanskelige/ubehagelige tema. Omtrent aldri forsinkelser inn til han, og de ganger det skjer så er det hastesaker som måtte førsteprioriteres. Meget fornøyd!

ikke helt

Ikke fornøyd. Følte han bare ville bli ferdig og få inn neste pasient med en gang.
Fortalte hva som var galt og han bare skrev ut en antibiotika kur uten å teste, lytte eller noe som helst.

Dårlig lege

Er ikke fornøyd med lege han snakker ikke riktig norsk og dårlig kommunikasjon med kunder!!!!!

God lege

Er flink til å lytte, er kritisk til dine egne innspill, men hører etter og gir henvisninger hvis han er enig det er behov. Bare opplevd en gang at han har vært litt stresset, men det er en sjeldenhet.

Ingen negative erfaringer. Hans bedside manners er helt grei. Han forsøker alltid si ting forsiktig, for å unngå å støte. Søker også oppklare misforståelser hvis han tror en kan ha skjedd.