Jørn Johannes Bendiksen

Os Allmennpraksis DA
Holtbrekka 7 5200 Os
Jørn Johannes Bendiksen er en av 17 fastleger i Os

Siste vurderinger av Jørn Johannes Bendiksen

Meget oppegående lege,kjapp med henvisninger.

Blir litt sjokkert ,over at noen kan uttale seg, om at denne legen er en bedreviter,som aldri skulle vært lege!Hvor mange konsultasjoner har du hatt hos han?? Er du forresten fylkeslege,siden du kan komme med sånne uttalelser?SKAM DEG!Tenk alle de pasientene som kanskje dømmer han på forhånd!Pasienter som kunne fått GOD hjelp. Godt ikke legene har en pasient liste, som de kunne skrevet meningene SINE, om de pasientene de MÅ behandle,stakkars leger. Vi pasienter kan faktisk velge,men bør holde oss unna usaklig kritikk.Over til min fastlege.
Han er direkte og ærlig. Jeg kjempet en kamp med Aleris,som er privat og skal ta vare på pasientene!
Kjøss meg i ræven! De vet ikke hva medmenneskelighet er! Jeg hadde mistet troen på leger,helt til jeg fikk Jørn til min fastlege.Henvisningen min til Odda sykehus ble sendt samme dagen,operasjon før det har gått 1 mnd. Når jeg er på laboratoriet for å ta blodprøve,treffer jeg han tilfeldigvis i gangen. Da lurer han på hvordan det går med sønnen min. Hvor mange leger tar seg tid til sånt? De fleste vet ikke hvem som er i familie med hverandre. Nei,tar hatten av for en fastlege som bryr seg.
Nå er det fakta, og og evt behandling for å bli frisk, jeg søker hos fastlegen.
Dette og en god porsjon medmenneskelighet,humor og ett brett spekter med kunnskap er det du får hos Jørn.Kan anbefales på det sterkeste.

en bedreviter, og ikke tilstede

Har hatt noen leger oppigjennom, ettersom jeg har studert og flyttet.

Dette er første gang jeg har møtt en lege som behandlet meg som en gjenstand fremfor å behandle meg som ett medmenneske.

jeg har valgt å finne meg en ny fastlege annet sted. Anbefaler ikke Bendiksen til andre.

Min vurdering er at Bendiksen ikke skulle vært i legeyrket.

Om legen min.

Du er den beste legen jeg kunne møtt nå. Veldig reflektert,profesjonell og kompetent. Takk for omsorg, innlevelse, forståelse og handlekraft. Jeg har følt meg veldig godt ivaretatt.

Dyktig lege

Har hatt min første time hos den nye fastlegen og sitter igjen med et veldig godt inntrykk.
En behagelig person som er lett å forholde seg til, lytter, har masse erfaring og skaper en trygghet.

Dette er en fastlege jeg håper er kommet for å bli.

Min dyktige fastlege

Jørn J. Bendiksen er min fantastiske fastlege. Etter mange år med kroniske smerter og stadig nye fastleger (6 leger på ca 6 år) var jeg klar for å gi opp. Store problemer med å gå opp trappene, flytte meg fra stue til kjøkken og i utemiljø. Alle bevegelser ble vurdert og rasjonalisert. Vanskelige søvnløse netter med smerter. Helt til JJB ble min nye fastlege. 10 minutter inn i min første konsultasjon stilte han min diagnose. Etter 8 måneder med medisiner er jeg nå 90% smertefri, løper i trapper og sover om natten. Nå er det nedtrapping og etter to måneder avsluttes behandlingen.

En dyktig lege for oss som stoler på hans kunnskaper. Tre stikkord på tampen: kunnskapsrik, lyttende og direkte. Håper du blir på Os.