Jørn Johannes Bendiksen

Os Allmennpraksis DA Mann, 40 år

Autorisert2008
Ledige plasser 18 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Os Allmennpraksis DA

Holtbrekka 7 5200 Os
Jørn Johannes Bendiksen er en av 17 fastleger i Os

Siste vurderinger av Jørn Johannes Bendiksen

Endelig

Ja endelig etter så mange år med ymse fastleger sitter jeg her nå og kan nesten ikke tro at det er mulig. Kom til Jørn Bendiksen med forventninger og kropp som var helt på bunn... her ble jeg møtt med forståelse og innsikt som jeg ikke har opplevd før. Hele livet og tro på legestanden er fullstendig endret.. tusen takk for fantastisk behandling.

Ufin og "jeg er best typen"

Å få ny lege er jeg åpen for og alle skal få en sjangse men en har også lov å være skeptisk til en behandling med piller som en aldrig har brukt. Dette likte ikke min lege for jeg ville vite bivirkningen. Når en lege sier til meg: følger ikke du mitt REGIME så har du kastet bort tiden min for jeg har mange pasienter som trenger hjelp. Han var så ufin i språket. Måten han snakket til meg på var så hardt og ja som om vi var i militæret. Han sa at denne behandlingen kom jeg ikke til å fullfør og dette visste han for jeg ville lese bivirkningene selv om han hadde sagt 2 av de. Sa jeg ville forsøke og igjen sa han at dette kom ikke jeg til å klare. Da jeg gikk sa jeg: vel, tusen takk og hadet, han svart ikke bare snudde seg med ryggen til meg.
HAR ALLEREDE SKIFTET LEGE

Dyktig lege med humor

Gjett om jeg var spent på møtet med min nye fastlege etter alle kommentarene her. Jeg valgte Bendiksen nettopp på grunn av disse, for jeg var overbevist om at han kanskje har en humor ikke alle forstår og som kan treffe veldig feil hos enkelte mennesker. Og jammen hadde jeg rett! Han er en morsom og tillitsvekkende lege som virker trygg på det han driver med. Tommel opp!

Verd å vente på

Fantastisk tilstedeværelse og faglig dyktig. Vennlig, oppmerksom og rett på sak. Den rette legen for meg!

Utilgjengelig og noe ufin

Mitt første og eneste møte med han var på svangerskapskontroll da æ fikk gjennomgå fordi æ ikke har brukt diverse tilskudd som f.eks folat.
Ungen kunne få skev ryggrad (om jeg ikke husker feil), og ble fortalt at det var kjempe dumt av meg og æ fikk inderlig håpe at det ikke va skjedd. Men nu va det for sent å gjøre noe med det uansett fordi æ va i andre trimester så æ måtte bare håpe på det beste.
Å der va flere andre ting som sjokkerte mæ med måten han snakka til et annet voksent menneske.
Har i ettertid ikke møtt han fordi han ikke e der. Og det har æ for øvrig vært glad for. Syntes han var veldig ufin, men som han sa så hadde han ikke drukket kaffe enda.