Melaf Bilal

Nedre Glommen Legegruppe DA

Storgata 10 1607 Fredrikstad
Melaf Bilal er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Melaf Bilal

Dyktig lege som tar deg på alvor

Hyggelig lege som ser deg og lytter. Rolig og tar deg seriøst. Sjekker grundig. Faglig dyktig. Veldig fornøyd!

Dr.Melaf

Helt super dame, veldig fornøyd. Lyttende, forståelsesfull og flink! Dessverre har hun ikke vært tilgjengelig de siste gangene jeg har bestilt legetime. Er veldig frustrert og lite fornøyd md mottagelsen fra damene i skranken. Ofte er de sure og kan svare lite hyggelig. Dette irriterer meg nok til at jeg nå er på utkikk etter ny lege!

Tar deg på alvor

Hadde hun som lege i ca et år og hver gang lyttet hun og spurte. Hun tok heller en prøve ekstra for å være sikker. Dette gjorde at jeg følte meg veldig trygg og følte jeg ble tatt seriøst hver gang. Blid og hyggelig er hun også!

Nydelig lege!!

En helt fantastisk søt lege som alltid tar seg tid til deg og tar deg på alvor, uansett problemstilling!
Følger opp det hun lover, flink med barn, stort sett alltid presis! :-)
Kan anbefale henne på det varmeste!

Flink lege, men servicen på legekontoret er noe annet.

Jeg er generelt veldig fornøyd med henne, ofte får jeg en annen vikar, men det er helt ok, hun er også flink. Noen av de som sitter i luka bør prøve å endre fokus mer mot brukervennlighet, service innstilling og problemløsning.
Jeg opplever at et enkelt problem som kan løses, er uforståelig for disse damene. Det er rett og slett ikke hyggelig å møte de i luka, det frister ofte å bare gå rett etter time og få faktura i posten så jeg slipper å kjenne på deres dårlige humør. Jeg har også opplevd høylytt krangel mellom sekretær og pasient, hvor sekretæren var den vanskelige i situasjonen. Vurderer å bytte legekontor fordi de gjør det uggent å være hos legen. Og sånn skal det overhodet ikke være!