Melaf Zuber Bilal

Nedre Glommen Legegruppe DA

2009

Nedre Glommen Legegruppe DA Telefonnummer69 36 63 3069 36 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 10 1607 Fredrikstad
Melaf Zuber Bilal er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Melaf Zuber Bilal

Flink og hyggelig lege!

Har hatt henne i en periode men måtte bytte pga flytting. hun er veldig flink og dyktig. lytter på deg og tar deg seriøst. kan anbefale henne på det varmeste!

Jordnær og tillitsfull, åpen og kunnskapsrik

Jeg er takknemlig for å ha en lege som dr Bilal. Hun er veldig imøtekommende, rolig og lytter til meg som pasient. Hun henviser videre ved behov og er ikke for stolt til å søke hjelp andre steder. Hun kommer med gode råd, er vennlig og en god menneskekjenner. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen! Jeg har vært hos noen av de andre legene ved Glommen legegruppe og jeg er veldig fornøyd med de også. Tror det er et godt arbeidsmiljø på legekontoret, og det gjenspeiles i de ansatte (selv om én av legesekretærene kan ha en dårlig dag i ny og ne..). Det er dessverre en del forsinkelser, men den gode behandlingen veier opp for det.

Dyktig lege som tar deg på alvor

Hyggelig lege som ser deg og lytter. Rolig og tar deg seriøst. Sjekker grundig. Faglig dyktig. Veldig fornøyd!

Dr.Melaf

Helt super dame, veldig fornøyd. Lyttende, forståelsesfull og flink! Dessverre har hun ikke vært tilgjengelig de siste gangene jeg har bestilt legetime. Er veldig frustrert og lite fornøyd md mottagelsen fra damene i skranken. Ofte er de sure og kan svare lite hyggelig. Dette irriterer meg nok til at jeg nå er på utkikk etter ny lege!

Tar deg på alvor

Hadde hun som lege i ca et år og hver gang lyttet hun og spurte. Hun tok heller en prøve ekstra for å være sikker. Dette gjorde at jeg følte meg veldig trygg og følte jeg ble tatt seriøst hver gang. Blid og hyggelig er hun også!