Jesper Blinkenberg

Florvågvn. 6 5300 Kleppestø
Jesper Blinkenberg er en av 25 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Jesper Blinkenberg

veldig profesjonell lege!

Min opplevelse av fastlegen min, er at han er flink til finne gode løsninger og sende videre til utredning der det er nødvendig. Han sitter ikke og holder deg i hånden og syns synd på deg. Han er effektiv og veldig flink syns jeg.

Blinkenberg er en svært dyktig og grei lege

Er så heldig å ha Blinkenberg som fastlege. Han tar pasienten på alvor og man føler seg trygg hos ham.
Eksempel:
Har til og med opplevd å bli oppringt på kveldstid pga at en blodprøve ikke er helt tilfredsstillende. Han ber meg da komme til legesenteret og ta ny prøve omgående og ved behov sender han meg raskt videre til f.eks spesialist eller sykehus.
Han er både faglig og menneskelig den beste legen jeg kunne fått.

Flink og grei og tilgjengelig

Blinkenberg er både flink og grei. Jeg har besøkt leger lite så langt i livet og har derfor ikke mye erfaring fra forskjellige leger. Det gjør det vanskelig å sammenligne. Jeg føler kanskje at han kan mangle litt initiativ og futt. Litt mer tilbakemelding og konversasjon og engasjement ville ført til større trygghet og bedre dialog. Jeg har noen ganger følt at jeg som pasient må "stille og legge frem diagnosen" og så "signerer" Blinkenberg, så lenge han ikke er veldig uenig. Men alt i alt er jeg fornøyd. Det er lett å komme til og å få time, og jeg har ikke opplevd å bli sittende å vente veldig lenge.Det hender man havner hos en annen lege på legesenteret eller hos en vikar, men de har også vært trivelige.

En dyktig lege.

Føler at han tar pasientene på alvor.
En lege som bryr seg.

Usikker lege.Ville ikke brukt denne legen visst det er behov for mange legebesøk.

ved konsultasjoner oppleves legen som usikker. Føler seg ikke trygg når en er der. vanskelig å kommunisere med. Ser ut som han føler seg brydd ved enkelte ting. Sier lite