Thomas Bodin-Hetland

Fenring legesenter Mann, 42 år

Autorisert2004
Ledige plasser 53 av 950
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fenring legesenter

Kleppevegen 17 5300 Kleppestø
Thomas Bodin-Hetland er en av 25 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Thomas Bodin-Hetland

Lite engasjert og tafatt lege

Mitt totalinntrykk etter å ha besøkt denne legen er at han er svært lite intetessert i å finne ut hva som feiler deg som pasient, og finne tiltak hva som kan hjelpe. En må selv være svært "på hugget" og vite mye om egen tilstand for å få hjelp. Lite imøtekommende da også. Er helsepersonell selv og rystet over å ikke bli tatt mer på alvor. Hyggelig mann, nikker og smiler, men det er det.

Google funker bedre

Utrolig hyggelig mann , men det er ikke derfor man går til legen . Ville heller hatt en kvass, litt sur lege som fikk jobben gjort . Fant ut hva som feilte meg .
Han undersøker ingenting, må overtale han til å henvise, skrive ut medisin, føler meg rett og slett dum .
Har man vondt i et sted i kroppen må det undersøkes .
Jeg er redd om jeg fortsetter å ha han og får en alvorlig sykdom at det ikke blir oppdaget i tide .
Når Google hjelper meg mere så kan jeg ikke annet enn å skifte lege.
Et eksempel :
Det var en periode jeg hadde en alvorlig sterk hodepine over langt tid . Omtrent daglig i et halvt år . Han sa det kunne være stress og da blir man litt stiv i nakken og får hodepine . Anbefalte meg paracet og begynne å svømme .
Etter litt googling så oppdaget jeg at denne hodepinen kunne være bivirkning pga p-pillene .
Jeg hadde gått på de i 5 år i strekk så han visste at jeg gikk på det .
Sluttet tvert på p-pillene og hodepinen stoppet opp få dager senere . Vært hodepine-fri siden (over ett år)
Burde legen funnet ut av dette eller jeg ?
Ellers alt i alt : hyggelige leger, fint og moderne , bra plassering

Ikke den beste legen jeg har hatt

Hyggelig mann, men gjør ikke mer enn du ber han om så du må vite hvilken behandling/tiltak som må til. Glemte å bestille ultralyd og jordmor da jeg skulle ha barn.