Brigt Bovim

Søreide Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1983

Søreide Legesenter Telefonnummer55 11 65 0055 11 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søreidtunet 1 5251 Søreidgrend
Brigt Bovim er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Brigt Bovim

Trygt og godt

dr Bowim følgte min mor opp på hennes siste måneder på en måte som gav oss trygghet og visshet om at hun ble hørt og sett.

Har selv flyttet og fått dr Bowim til fastlege.

Aldri masse snikk snakk, rett på sak og følger opp.

Meget fornøyd.

At en må vente litt på et lege kontor er helt ok med meg, da er det en pasient som trenger litt ekstra tid, flott legen tar seg tid til det, dersom behovet er der.

Anbefales

Meget hjelpsom. Gir gode råd og følger opp slik at rådene blir fulgt. Han er dessuten en hyggelig person.

"Den beste".

Jeg, og etterhvert hele familien, har vært heldig å få ha Brigt Bovim til lege siden begynnelsen av 90-tallet. I løpet av alle disse årene har det vært fødsler og dødfall; vi hatt både alvorlige, dramatiske sykdommer og kroniske lidelser, og Bovim har vært helt enestående i alle situasjoner. Vi har kjent oss - og vært - trygge, lyttet til og hjulpet. Stor takknemmelighet for at det finnes leger som Brigt Bovim!

Ikke fornøyd

Byttet lege etter å ha følt at jeg ikke ble tatt på alvor. Han sender deg helst ikke videre til utredning og setter heller en diagnose selv uten noe videre utredning. Kom også alltid minst en halv time for sent inn til time, og måtte gå igjen etter 5 min, fordi han ikke hadde mer tid. Har nå byttet lege.

Ikke interessert i finne årsak

Har et stoffskifte og følgesykdommer av det, og når alle prøvene var innenfor skulle jeg være frisk, men det var jeg ikke. Og dermed ble jeg bare en mase og sutre kjerring som ikke hadde noe interesse.
Har skiftet lege, og fått hjelp.