Brigt Bovim

Tlf: 55 11 65 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Brigt Bovim er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Brigt Bovim

Anbefales

Meget hjelpsom. Gir gode råd og følger opp slik at rådene blir fulgt. Han er dessuten en hyggelig person.

"Den beste".

Jeg, og etterhvert hele familien, har vært heldig å få ha Brigt Bovim til lege siden begynnelsen av 90-tallet. I løpet av alle disse årene har det vært fødsler og dødfall; vi hatt både alvorlige, dramatiske sykdommer og kroniske lidelser, og Bovim har vært helt enestående i alle situasjoner. Vi har kjent oss - og vært - trygge, lyttet til og hjulpet. Stor takknemmelighet for at det finnes leger som Brigt Bovim!

Ikke fornøyd

Byttet lege etter å ha følt at jeg ikke ble tatt på alvor. Han sender deg helst ikke videre til utredning og setter heller en diagnose selv uten noe videre utredning. Kom også alltid minst en halv time for sent inn til time, og måtte gå igjen etter 5 min, fordi han ikke hadde mer tid. Har nå byttet lege.

Ikke interessert i finne årsak

Har et stoffskifte og følgesykdommer av det, og når alle prøvene var innenfor skulle jeg være frisk, men det var jeg ikke. Og dermed ble jeg bare en mase og sutre kjerring som ikke hadde noe interesse.
Har skiftet lege, og fått hjelp.

Dytig lege som er å anbefale

Jeg har hatt han som lege i over 15år og kan nok takke han for at jeg er i arbeid og ikke er ufør.
Han liker nok ikke å gi folk for lenge sykemeldinger med det ender oftest med at han hadde rett i det

Er privilegert som har Brigt til fastlege.

Han er et profesjonelt medmenneske og en dyktig fagmann som vet så mye at han viser ydmykhet overfor det han ikke vet!

Den beste legen jeg har hatt

Flink til å lytte, flink i faget sitt, henviser alltid til andre hvis det er nødvendig, uten at man må prøve å overtale ham. Er definitivt verdt det selv om han er en travel mann

Flink

Han hjelper når det er behov og lytter. Han gjør det jeg forventer av min fastlege og er i tillegg en person som skaper tillit.

Alltid der når det trengs.

Lytter, tar seg tid og er tilgjengelig når det trengs.

Flink og hyggelig lege

Brigt har vært fastlegen min siden "starten". Han er etter min oppfattning meget profesjonell, dyktig, og hyggelig. Brigt er flink til å diagnostisere og jeg har aldri hatt problemer med å komme til når det trengs.

ok lege.

Henviser sjelden, "sparer "på systemet rundt fastlegene.

Topp karakter

Jeg er utrolig glad for jeg klarte å få han som fast lege. Utrolig dyktig lege og resten av de som jobber der ellers, er også utrolig imøtekommende og svært hyggelige.

Beste legen jeg har hatt:)

Utrolig bra og har alltid tid til å høre og hjelpe ved sykdom etc.

Godkar

En lege som viser interesse, er effektiv, hjelper og gjør sitt for at pasientens liv skal være bra :)

Dette er en lege som jeg på det sterkeste kan anbefale.