Brigt Bovim

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1983)

Søreide Legesenter Telefonnummer55 11 65 0055 11 65 ...
Søreidtunet 1 5251 Søreidgrend
Brigt Bovim er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Brigt Bovim

"Den beste".

Jeg, og etterhvert hele familien, har vært heldig å få ha Brigt Bovim til lege siden begynnelsen av 90-tallet. I løpet av alle disse årene har det vært fødsler og dødfall; vi hatt både alvorlige, dramatiske sykdommer og kroniske lidelser, og Bovim har vært helt enestående i alle situasjoner. Vi har kjent oss - og vært - trygge, lyttet til og hjulpet. Stor takknemmelighet for at det finnes leger som Brigt Bovim!

Ikke fornøyd

Byttet lege etter å ha følt at jeg ikke ble tatt på alvor. Han sender deg helst ikke videre til utredning og setter heller en diagnose selv uten noe videre utredning. Kom også alltid minst en halv time for sent inn til time, og måtte gå igjen etter 5 min, fordi han ikke hadde mer tid. Har nå byttet lege.

Ikke interessert i finne årsak

Har et stoffskifte og følgesykdommer av det, og når alle prøvene var innenfor skulle jeg være frisk, men det var jeg ikke. Og dermed ble jeg bare en mase og sutre kjerring som ikke hadde noe interesse.
Har skiftet lege, og fått hjelp.

Dytig lege som er å anbefale

Jeg har hatt han som lege i over 15år og kan nok takke han for at jeg er i arbeid og ikke er ufør.
Han liker nok ikke å gi folk for lenge sykemeldinger med det ender oftest med at han hadde rett i det

Er privilegert som har Brigt til fastlege.

Han er et profesjonelt medmenneske og en dyktig fagmann som vet så mye at han viser ydmykhet overfor det han ikke vet!