Agnieszka Halina Nowakowska Bratland

Utne legekontor

Utne Legekontor 5778 Utne
Agnieszka Halina Nowakowska Bratland er en av 3 fastleger i Ullensvang

Siste vurderinger av Agnieszka Halina Nowakowska Bratland

Aldri møtt en bedre lege

Den beste legen jeg noensinne har vært borti. Er fryktelig lei meg for at hun sluttet ved mitt legekontor. Dyktig, empatisk, interessert, medfølende, behagelig og alltid smilende. Følte meg viktig når jeg var hos henne.

Fantastisk!

Bedre lege enn dette skal man lete lenge etter! Har hjulpet meg så utrolig mye denne dama! Trist når hun byttet legekontor, og jeg er nok ikke den eneste som kan si at hun er dypt savnet! ANBEFALES!!!!

Ein svært dyktig og empatisk lækjar.

Dr. Bratland er den ideelle fastlækjar, med gode almennmedisinske kunnskapar, god kjennskap til plikter, rettar og regelverk, og tar alltid pasienten på alvor. Ho er flink å henvise vidare til riktig instans ved behov, og ho er ikkje redd for ei utfordring.
Eg er 100% nøgd med dr. Bratland.

En faglig flink lege. Er alltid her og nå. Hun. utstråler tillit og vil det beste for megv.

Faglig dyktig. Lyttende og empatisk. Hun har en evne til å vise meg at jeg betyr noe for henne. Tar ikke i mot telefoner etc under konsultasjonen. Er alltid blid og høflig. Jeg føler meg vel når jeg er hos legen min og hun har tid til meg. Hun virker aldri stresset.@

Den beste legen jeg har hatt etter fastlegeordningen,og den jeg har hatt lengst !

Den beste legen jeg har hatt,flink å lytte, tid til meg som pas, alltid løsningsorientert og sender fort videre til spesialishelsetj.ved beh. Lett å snakke med, forståelsesfullt menneske