Livar Braut

Kyrkjegardsvegen 6 5430 Bremnes
Livar Braut er en av 11 fastleger i Bømlo

Siste vurderinger av Livar Braut

Veldig bra lege

Ein lege som klarar tenkje "utanom boksen". Utan at eg hadde sagt noko om ein del diffuse plager eg hadde, klarte han stille diagnose på meg på ein sjeldan sjukdom bassert på at han kom på å ta ein litt uvanleg blodprøve. Han sendte meg straks vidare til Haukeland, med påfylgjande operasjon. Takka vere at han tenkte utradisjonelt på den vesle informasjonen han hadde om plagene mine har eg no fått eit nytt liv. Eg sa aldri noko til han for eg tenkte at det var normale plager ut frå alder og litt får ein jo tåle. Eg er utruleg glad og takknemleg for det "nye livet" eg fekk.
Erfaringane mine med Dr Braut går attende heilt til 1983 og frå den gong og til no er det kun positive erfaringar. Han er særs snar med å henvise vidare om det er noko han meiner bør sjekkast nærare.

En lege man virkelig kan stole på!

Jeg har gått til Braut hele livet mitt, og jeg kunne ikke hatt en bedre lege enn han. Det er mange leger jeg har oppfattet som travle og stresset når jeg har vært inne for konsultasjon, og det kan ofte føre til at jeg ikke føler meg godt ivaretatt. Livar er helt det motsatte! Han er en trivelig kar, alltid i godt humør. Hver eneste time har jeg blitt møtt med et smil, og dette synes jeg er veldig bra! Han lytter på hva du har å si, og jeg har aldri følt at det er noe jeg ikke tør snakke med han om - det synes jeg er viktig.

ein fantastisk lege

denne legen kan man stole på han vill altid pasientens beste

Nøler aldri med å sende videre til specialist.

Føler meg alltid velkommen når jeg kommer inn til legen.
Han lytter, og nøler ikke med å sende meg til specialist.
Han har noen ganger for travelt. Jeg føler han skynder seg.

Dyktig lege.

Han er en dyktig lege som ser pasientene, og lytter til problemene uansett hvor små de måtte være. Er heller ikke redd for og konsultere med kolegaer eller henvise videre dersom det er tvilstilfeller.
Desverre virker det som han har mistet litt gnisten for faget de siste årene, men han er likevel en flott lege jeg med glede ambefaler til andre.